{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Hund der er blevet enehund {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hund på 8 år som for første gang i hele hans liv, er blevet ene dyr i hjemmet.

Jeg har forsøgt langsomt at vænne ham til at være alene i 2 uger, men efter 2 dage hvor jeg har været på arbejde, så kan jeg se og mærke, at det ikke går så godt.

Jeg ville rigtig gerne give ham en ny hundeven, men er ikke i en situation hvor jeg skal have flere dyr.

Ozzy har altid været en usikker hund som har brugt den anden hund som støtte. Så også på vores gåture oplever jeg en ændring i den negative retning.

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre. Har overvejet zylkene bare for en kort periode til han har vænnet sig til at være alene.

Det er en ret stor omvæltning der er sket for Ozzy, så hvordan kan jeg hjælpe ham bedst muligt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund der er blevet enehund
  • #1   6. jan 2022 Jeg ville helt klart finde noget, der kan støtte ham. Om det er Zylkene, Aptus Relax, Calm eller Adaptil ved jeg ikke. Der må du nok prøve dig frem smiley Dog skal hunden vist have zylkene i en periode før det virker, hvor Calm og Aptus Relax virker med det samme (Aptus Relax er lidt billigere end Calm).

    Jeg bruger selv Aptus Relax til min lydfølsomme hund


  • #2   7. jan 2022 Noget, der formegentlig også kan hjælpe jer er, at skrue op for op for sjovt samvær med ham og for aktiviteter, der opbygger hans selvtillid. Altså fx øvelser/aktiviteter, hvor han i små skridt overvinder sig selv og opdager at 'heeeeyy - jeg kan sg* godt'.

  • #3   16. jan 2022 Lige en opdatering.
    Det går bedre smiley . Han er ved at være helt sig selv igen. Vi skulle bare have tid begge 2 til at vlre ked af det.


Kommentér på:
Hund der er blevet enehund

Annonce