{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.644 visninger | Oprettet:

Støvsuger. {{forumTopicSubject}}

Jeg har i en årerække anbefalet Henry støvsugeren og har selv haft 3 af dem.. Men ny synes jeg det er mega besværligt at komme rund med dem fordi de har en gummikant om maven, som bare stritter i mod når vi skal rundt om eks. en dørkarm..Hvad kan I anbefale til alle hundehårende fra mine 4 schæferhunde???


Kommentarer på:  Støvsuger.
  • #1   15. jan 2022 Jeg er til Dyson.
    Min ledningsfrie Dyson døde desværre i næste uge.
    Nu vil jeg prøve den her.
    Den er blevet bedste ledningsfrie støvsuger i test.

    https://hjemli.dk/pages/h55-p1?_gl=1*1113wo4*_gcl_aw*R0NMLjE2NDIyNTU4NjMuQ2p3S0NBaUFfb21QQmhCQkVpd0FjZzdzbVpiMDhwRG1DMWFKY19Oa05LODB0SzFtMUdYN2FXd2p3YUZHOHBDRUN5OTYzRXQxZGtVb3ZCb0NabFlRQXZEX0J3RQ..


  • #2   15. jan 2022 Fremtidssyn, Anni? smiley

  • #3   15. jan 2022 Jeg har fået en Nilfisk Buddy II og den er perfekt til vores hjem på landet, med al det krims mine 3 hunde slæber med ind samt hø, halm, tørret mudder m.m.
    Den kan bruges med og uden pose samt til både vådt og tørt.
    Jeg har aldrig elsket at støvsuge, men nu er det rent faktisk ikke så slemt. smiley


  • #4   15. jan 2022 Ha ha Rikke, måske jeg skulle købe en glaskugle og nedsætte mig som spåkone
    Jeg har bestilt den, og håber den er så god som testen siger.
    Skal aldrig mere have en med ledning.


  • #5   16. jan 2022 Spændende at høre om din nye støvsuger

    Vi har en roomba til den daglige rengøring og en fantastisk trådløs Dyson til at tage hjørner, under spisebordet, campingvognen og når man vælter posen med havregryn


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #6   16. jan 2022 Vi har en dyson v10 og er super glade for den smiley Den har også vundet i TÆNK test.

    Anni: Forbrugerhjælpen.dk er et digitalt marketingbureau og jeg tror ikke de er vallid med deres test, men jeg håber du bliver glad for din støvsuger smiley

    En del danske virksomheder bryster sig af "priser" de har vundet, men som hvis man nørder lidt, viser sig at være marketingbureauer, der uddeler dem og nogen gange skal virksomhederne betale for, at modtage dem smiley


  • #7   16. jan 2022 I sidste tænk og test undersøgelse lå dyson bestemt ikke først, det gjorde Samsung smiley dyson er meget dyr og er ikke pengene vær smiley

  • #8   16. jan 2022 hvorfor er det når jeg trykker på Anni´s link, så ryger jeg bare til HG forside .

  • #10   16. jan 2022 Hvis man har for mange penge, og ikke gider tjekke firmaer, så skal man da endelig købe fra Hjemli. Hvis man endnu ikke har bestilt, skal man hoppe forbi Trustpilot først: https://dk.trustpilot.com/review/www.hjemli.dk

    Jeg har en robot (Xiaomi), som kører et par gange om dagen, og så en Dyson ledningsfri (AnimalPro V6). Dyson’en er slet ikke pengene værd. Den er omkring 5 år gammel, og er gået helt i smadder. Og så har jeg min gode, gamle Miele, som bare gør hvad den skal. Med ledning smiley

    Nede i sommerhuset har vi en Dyson med ledning, og jeg erkender at den suger virkelig godt! Men den er et skrummel, den kører dårligt og ledningsoprullet fungerer virkelig ringe. Vi har også den ledningsfrie V6 dernede, og den er også gået i stykker. 4-5 år er åbenbart levetiden for dem smiley

    Jeg har hørt at den ledningsfrie fra Aldi er ok, og den koster under 1000 kr. Det ville nok være den jeg ville købe som erstatning for Dyson’en, og så stadig bruge min Miele når jeg støvsuger “rigtigt” 1-2 gange om ugen.

    Og en sidebemærkning - jeg har endnu ikke fundet en ledningsfri, som har et batteri der er stort nok til at støvsuge mere end 40-50 kvm. Der er nogle af dem, som sælges med et ekstra batteri, og det skal man nok overveje, hvis ledningsfri er den eneste man har.


  • #11   16. jan 2022 Cm, det vidste jeg godt nok ikke, jeg er bare så godtroende.
    Måske jeg skal sende den retur når den kommer og så købe en Dyson igen.



    Bodil, jeg har en Dyson med ledning og så min ledningsfrie der afgik ved døden for en uge siden, og de er virkelig alle pengene værd.
    Men det er nok rigtig, at man betaler ekstra for navnet


  • #12   16. jan 2022 Vi har en bosch proanimal poseløs (hvad der er nødvendigt med en eurasier medmindre man vil købe sig fattig i støvsugerposer i fælle perioden)
    Den er jeg super glad for, animal mundstykket er genialt til pels selv i tæpper osv


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #13   16. jan 2022 Anni: Det burde være forbudt at reklamere på den måde smiley Du er ikke alene om at falde i. Det er udenlandske firmaer, der står bag.

    Bodil: Jeg har ikke skrevet, at det var i den sidste test. Jeg skrev den har vundet i TÆNK test. Jeg mener at vi har gjort et godt køb, vi er super glade for vores ! Hvis jeg skal nævne et minus, så er det, at den ikke kan stå af sig selv.

    Den første pose- og ledningsfri støvsuger vi købte, var en electrolux, der valgte jeg dyson fra udelukkende fordi, at den ikke kunne stå selv, men det var et dårligt køb, den kan ikke indeholde meget og den blokerer hurtigt "luftvejene" .

    Dyson er også lettere og nemmere at komme til med, når man skal støvsuge bil end electrolux.






  • #14   16. jan 2022 Den første ledningsfrie jeg købte var en Bosch, købte den i stedet for en Dyson fordi den kan stå selv.
    Den suger upåklagelig, lige så godt som en Dyson, kostede også det samme, men en er ret tung.
    Den har så et kæmpe minus, for når den holdet stille eller man løfter den op, så drysser den skidt ud.


  • #16   17. jan 2022 Vi har en ældre Siemens med laaaang ledning og kæmpe pose. Elsker den. Der er virkelig sug i den. Flappen til opbevaring af diverse mundstykker er faldet af, men alt andet fungerer som var den ny.. Vi har også haft en poseløs. Det gider jeg ikke mere.

  • #17   17. jan 2022 Egentlig lidt sjovt så stor forskel på folks begejstring over Dyson. Min mand har i flere år snakket om, og været ved at købe, en Dyson. Jeg har holdt igen, for jeg synes ofte man betaler lidt rigeligt for et populært navn. Men jeg har aldrig prøvet én selv, så ved ikke hvor god sådan én er.

    Vi var ved at købe en robot, som der er talt godt om, der både kan støvsuge og vaske gulv, men ærlig talt, så tror jeg det ville blive et cirkus med Griffonerne, der glædeligt stiller sig i vejen, og lader sig transportere rundt på den smiley

    Vi har en centralstøvsuger, men da min far døde, arvede jeg en helt ny Miele poseløs støvsuger, som bare kører derudaf. Den glider lækkert, suger godt og så fungerer det poseløse system godt. Jeg elsker at jeg ikke behøver feje det værste møg op før jeg støvsuger. Vi har tidligere prøvet andre poseløse, der både støjede, så man skulle have høreværn på, og de kunne ikke indeholde ret meget.
    Eneste minus ved Mielen er at den er lidt stor og ja....hvem vil ikke gerne slippe for ledning smiley


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #18   17. jan 2022 Vi har også haft kigget på robotstøvsuger der kunne støvsuge og vaske gulv, her er bekymringen ikke, at griffonerne vil stå i vejen eller sætte sig på den, men at de ville gå i jagtmode hver gang den kørte smiley

    Prisforskellen på Electrolux og Dyson er ikke stor, af de modeller vi har købt.

    Electrolux'en siger noget hver gang den bliver sat til opladning og den lyd tænder flokken af, så de forsøger at få støvsugeren til, at bevæge sig, så de kan jagte den smiley Dyson er lydløs når den sætte til opladning, så den reagerer de ikke på.






  • #20   17. jan 2022 John, og at den dør inden for 5 år. Det er alt for dyrt, for noget der holder så kort tid.

  • #21   18. jan 2022 @16; Sådan en har jeg også smiley Hos mig er det ledningen der er gået lidt i stykker, men den kan da heldigvis skiftes smiley
    Det er den bedste støvsuger jeg nogensinde har haft. Den er gammel og den er blevet brugt flere gange om ugen i alle årene. Den er også nogle gange blevet brugt til virkelig hårde opgaver som fx at støvsuge betonstøv på ladeguvet - det kostede en hel masse poser, men støvsugeren lod sig ikke mærke med noget smiley Den har støvsuget isoleringsstøv, mørtel og alt muligt andet byggeri-relatered, som man normalt ikke bruger sin helt almindelige støvsuger til, uden at brokke sig.
    Jeg må dog tilstå at jeg ønsker mig en robotstøvsuger, som kunne fistre rundt og tage det daglige rundt midt på gulvene.


  • #22   20. jan 2022 Dyson ser godt ud i reklamerne, men den er noget slattent produceret, den poseløse trådløse stoppede efter et par år med at virke på trin 2, det kraftige, efter 10 sekunder stopper den og kan køre i ca 10 minutter.
    Vil sige den er kr 1.000 for dyr.

    Nu har vi så fået en Dyson med ledning, den er effektiv, lidt bedre kvalitet og poseløs.
    Der er 2 katte, 1 hund og masser af briketter og træ i huset, og den tager ALT, men er stadig lidt for dyr i indkøb.
    Men valgt udelukkende på at den er poseløs.

    En af de bedre jeg har købt er en Dirt Devil fra Davidsen, en jydsk kæde, omkring kr 500,-
    Poseløs og med akku.


Kommentér på:
Støvsuger.

Annonce