{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støvsuger?
  • #1   18. jan 2016 Har altid sværget til Miele, men tog chancen og købte en Dirt Devil, poseløs, støjsvag, let og super god sugeevne uanset gulvtype.
    Jeg er temmelig glad for den smiley


  • #2   18. jan 2016 Vi gik ind hos skousen og spurgte på en hundestøvsuger. Sælgeren spurgte hvilke hunde vi havde - 2 schæferhunde. Og han smilte og sagde han syntes vi skulle købe en industristøvsuger. Han havde ikke en han ikke ville forvente vi blev kede af eller som ville kunne holde til vores brug mere end et par år.
    Vores problem var hundehår som hurtigt stopper de små poser i alm. Støvsugere. Nilfisken har en kæmpepose, og stopper ikke til og midster ikke på samme måde sugeevne. Og poserne er tilmed billigere end til vores gamle husholdningsstøvsuger.
    Minusset er den ikke har rulleledning. Den er tung og vi kan ikke skrue op og ned i suget. Den larmer nok mere end de nye maskiner, men ikke slemt.


  • #3   18. jan 2016 Har lige købt en Miele C3 MedicAir. Den er jeg blevet glad for. Den larmer betydeligt mindre end min gamle Nilfisk og jeg synes den støvsuger ret godt smiley

  • #4   18. jan 2016 Dyson...
    Den holder i årevis.. Også når man har langhårede fældende hunde ( tervueren og collie )
    Den er poseløs, mister ikke sugeevne og er særdeles effektiv


  • #5   18. jan 2016 vi har en Electrolux ZUOQUATTRO. en fantastisk støvsuger ! smiley
    og meget støgsvag.


  • #6   18. jan 2016 Mange tak for jeres svar, jeg tror jeg vil kigge nærmere på en Dyson. Jeg synes det virker ret tiltalende at den er poseløs. smiley

  • #8   18. jan 2016 Vi overvejer også at skifte indenfor den nærmeste tid ...

    Det bliver til den som Spiegelhauer fik testet til Bedst i Test i programmet Spiegelhauer i Forbrugernes Tjeneste sammen med Tænk :

    Miele Complete C3 Celebration Ecoline Plus


  • #9   18. jan 2016 Kan man egenlig rense det der rum der er i stedet for posen, i en poseløs støvsuger?

Kommentér på:
Støvsuger?

Annonce