{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Kan ikke trække vejret gennem næsen {{forumTopicSubject}}

Puha... Har lige været ude og hilse på 'min' elskede Zeus. Min brors 11 årige Rottweiler....
Han er simpelthen så dejlig og elsker mig lige så meget som jeg elsker ham... Krammede med ham i en halv times tid ude på græsplænen smiley

Men han er syg i øjeblikket. Han kan ikke trække vejret gennem næsen. Han snorter ligesom og får 'lange mundvige' når han lukker munden og prøver at trække vejret...
Han er hævet under halsen, i siderne...
Han har kostet min bror 9000 kr indtil videre i Røngten og blodprøver..
Min bror er overbevist om at der sidder noget fast i svælget eller næsevejene og det virker umiddelbart også sådan. Han trækker vejret uden problemer gennem munden... Indtil videre er der ikke kommet noget klart svar på hvad det kan være. Han havde hævede lymfekirtler men lægen siger at det ikke ligner Cancer..
Min bror siger at Zeus har set/haft det 10 gange værre end idag, hvor jeg så ham...
Stakkels gamle dreng.. Mit hjerte bløder for ham. Han skal jo bare ha' det godt på sine gamle dage.
I det mindste er hans hofter ikke slemme i øjeblikket ( gigt )
Han virker glad, men tror ikke at jeg kan bedømme det, da han altid er lykkeligst når jeg kommer på besøg.....

Er der nogen der har prøvet noget lignende og måske har nogle idéer/svar på hvad der kan være galt med Zeus ?
Mente at min bror siger at de stadig venter svar på nogle prøver der var blevet sendt til England eller noget....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke trække vejret gennem næsen
Kommentér på:
Kan ikke trække vejret gennem næsen

Annonce