Kan ikke trække vejret gennem næsen {{forumTopicSubject}}
Puha... Har lige været ude og hilse på 'min' elskede Zeus. Min brors 11 årige Rottweiler....
Han er simpelthen så dejlig og elsker mig lige så meget som jeg elsker ham... Krammede med ham i en halv times tid ude på græsplænen
Men han er syg i øjeblikket. Han kan ikke trække vejret gennem næsen. Han snorter ligesom og får 'lange mundvige' når han lukker munden og prøver at trække vejret...
Han er hævet under halsen, i siderne...
Han har kostet min bror 9000 kr indtil videre i Røngten og blodprøver..
Min bror er overbevist om at der sidder noget fast i svælget eller næsevejene og det virker umiddelbart også sådan. Han trækker vejret uden problemer gennem munden... Indtil videre er der ikke kommet noget klart svar på hvad det kan være. Han havde hævede lymfekirtler men lægen siger at det ikke ligner Cancer..
Min bror siger at Zeus har set/haft det 10 gange værre end idag, hvor jeg så ham...
Stakkels gamle dreng.. Mit hjerte bløder for ham. Han skal jo bare ha' det godt på sine gamle dage.
I det mindste er hans hofter ikke slemme i øjeblikket ( gigt )
Han virker glad, men tror ikke at jeg kan bedømme det, da han altid er lykkeligst når jeg kommer på besøg.....
Er der nogen der har prøvet noget lignende og måske har nogle idéer/svar på hvad der kan være galt med Zeus ?
Mente at min bror siger at de stadig venter svar på nogle prøver der var blevet sendt til England eller noget....
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Det er ikke noget dyrlægerne normalt undersøger for, da det ikke er "normalt", men måske er det værd at vende med dyrlægen?
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Han har vist fået en kikkertundersøgelse, eller skal ha' det.... Så kan de vel se det der hvis der skulle være sådan nogle..
Kan prøve at sige det til min bror..
jun 2005
Jeg skal se om jeg kan finde ud af hvad de hedder.........Så kan I da læse lidt om dem hvis det er.
jun 2005
Fandt det hurtigt........ved så ikke om symptomerne passer, men da værd at have i baghovedet da de normalt ikke tjekker for det herhjemme
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Ane Mari - Han ér gammel. Ville ønske at de snart aflivede ham, men det er af helt andre grunde...
Men mener nu ikke at hunde mister evnen til at trække vejret gennem næsen af alderdom *S*
Kan ikke trække vejret gennem næsen