{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med to hunde?
  • #1   2. sep 2007 Hej Anita.. 2 måneder efter vi havde fået Moti fik vi Shakira.. De 2 har deres magtkampe men de er de aller bedste venner smiley
    Passer på hinanden, leger sammen og kan ikke sove uden hinanden smiley
    Vi synes helt klart det er super dejligt at have de 2 sammen.. Måske har vi bare været heldige men her går det i hvert fald rigtig godt smiley


  • #2   2. sep 2007 Mine hunde kunne ikke leve uden hinanden (Eller, kunne de jo nok, de ville bare ikke være glade for det :b ) og kan bestemt kun sige godt om at have to hunde =)

  • #3   2. sep 2007 vi har 4 hunde . . og de 2 små kan ikke undværer hinanden . . de har et rigtig godt " forhold " .

    og hyler efter hinanden hvis den ene lige er ude og træne og den anden ikk er med . .

    magtkampe har de haft . . og det er overstået . .


  • #4   2. sep 2007 Mine to er ikke nogen succes historie.
    Den gamle på 11 år ønsker godt nok den lille hen, hvor peberet gror. Kan hun få en mulighed for det så bider hun i ham. Jeg bestemmer dog så meget at jeg kan nå at stoppe hende inden


  • #6   2. sep 2007 Hvordan med forholdet hund-ejer!? Har hørt at hunden bliver mindre knyttet til ejeren fordi de har "nok" i hinanden!? -det vil jeg jo helst ikke risikere, men på den anden side er det jo heller ikke godt for hunden at være alt for knyttet til ejeren!?

  • #8   2. sep 2007 Det er bare så skønt at se Gaya sammen med andre hunde, hun er virkelig glad og får noget ud af det som jeg ikke kan give hende.

  • #10   2. sep 2007 Jeg har det også sådan at de er jo et flokdyr som har brug for "flokken" omkring sig hele tiden og det kan vi mennesker jo ikke give dem, hvis i forstår hvad jeg mener!? -tror det ville give hende et endnu bedre liv at have en "søster/bror" !?

  • #11   2. sep 2007 du kan tro de skal nok huske ejeren..G vi fodre jo..G..
    ej fis, vi syntes det er så skønt at have flere hunde de underholder hinanden og det er jo bare super skønt.
    men selvom man har flere hunde skal man huske at tilbringe tid med dem hver for sig...c",)


  • #12   2. sep 2007 Lige præcis:-) Jeg tror også at det ender med at hun skal være storesøster:-) Tusind tak for alle jeres indput... det var virkelig lækkert at høre noget fra folk med erfaringer som ved hvad de taler om! smiley Folk uden hund er hurtige til at "fraråde" selvom de ikke ved noget om det... bare fordi de ikke kunne tænke sig det!!

  • #13   2. sep 2007 vi har 3 hunde og det går super

  • #14   2. sep 2007 Jeg har 3 stk . og de hamonerer perfekt sammen :o) , jeg sidder tit og nyder mine hundes forskellige , temperament og sind :o) og kan kun anbefale flere sammen :o)

  • #15   2. sep 2007 Det kan anbefales. Hundene har meget glæde af hinanden. Selvfølgelig kan man være uheldig at de ikke kan enes. Men man kan jo også få to børn som vokser op og pludselig ikke kan tåle synet af hinanden.

    En ulempe er at hvis de to hunde tæt på hinanden i alder og er meget gode venner, så risikere man at miste dem begge hurtigt efter hinanden. Man kan vel godt sige at med dobbelt glæde skal man også være forberedt på dobbelt sorg.

    Jeg ved ikke om man skal kalde det en fordel eller en ulempe. Men hvis det går godt at have 2 , så får man lyst til nr. 3 og 4 også.


  • #16   2. sep 2007 Mine hunde er umådelig glade for hinanden. Især hvis Carlos makker ret, og Effie får sin vilje ;o)

    Men mine kan sagtens undvære hinanden. Det er bevidst trænet fra Effie kom ind af døren.

    Jeg vil ikke stå med hunde der har nok i hinanden, samt hvis verden går i sort hvis den ene bliver forladt af den anden.


  • #17   2. sep 2007 2 hunde kan anbefales....
    Det er skønt at have en hund, men at se dem lege og hygge sig sammen det er simpelthen vidunderligt, kunne ikke forestille mig kun at have en hund igen..
    MEN man skal også have tiden til det, for nogen siger det er lettere at have 2 hunde fordi de leger sammen og har hinanden, der er også rigtig, men stadig skal de også ha lidt alene tid med mig, de er trods alt forskellige og man skal passe på man ikke gør dem til EN hund...
    Det synes jeg ihvertfald så jeg sørger så vidt mulig for en gang om dagen at lave noget med dem hver for sig...Og det fungere rigtig godt synes jeg...


Kommentér på:
Erfaringer med to hunde?

Annonce