Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halti..
  • #1   7. sep 2007 Spørger måske dumt - men hvad er en Halti

• #2   7. sep 2007 Er den den der man sætter på snuen, når man går?

• #3   7. sep 2007 jepper

• #5   7. sep 2007 okay skal den gennem hals båndet sys i brugs anvisningen, har de bare snoren i haltien, tumle render bare rundt med den nu for at vende sig til den smiley vil prøve den her når vi skal ud og gå

• #6   7. sep 2007 vi har en....!!
    Min erfaring er at Sofus IKKE trækker når han har den på, tilgengæld er han meget irreteret på den, så han får ikke gjort det han skal på gåturen.. det hele gå op i at prøve at få den af og irreterre sig over den.. han kommer hverken af med det ene eller det andet, og han snuser ikke engang rigtig rundt som han plejer....
    Og for Sofus er det ikke en vane sag, for vi brugte den i 1½ mdr... men hvis jeres hund kan finde sig i at have den på vil jeg mene den er god...

• #7   7. sep 2007 ps... Sofus havde også både alm. halsbånd og halti på!

• #8   7. sep 2007 Har ikke selv prøvet det, men den skulle være ret effektiv. Jeg vil dog anbefale at du får din træner eller hvem du nu kender der kender til brugen af den, til at hjæle dig første gang. Man kan gøre skade på hundens nakke hvis ikke man bruger den rigtigt

• #10   7. sep 2007 Vi har været rigtig glade for vore "grime" - Qato er blevet meget bedre til at gå uden at trække - jeg har den altid med og hvis han ikke går ordenligt, får han den lige på i 5 min eller ofte er det også nok bare lige at vise ham den - så husker han at jeg er mig der bestemmer tempoet! smiley Så jeg vil os kun anbefale den, dog skal den ses som et træningsmiddel og give hunden chancen for en gang imellem at vise at han nu godt kan gå pænt uden den...

• #11   7. sep 2007 okay takker, men skal de så have hals bånd på imens og ikke som der er vist i brugs anvisningen

• #12   7. sep 2007 Min er en hunter grime - den sidder omkring snuden og så omkring nakken (kan laves til et alm. halsbånd også) jeg har kun snoren i grimen under snuden, men til at starte med satte jeg den også i halsbåndet, da han ellers kunne smutte ud af den hvis jeg lige skulle binde ham af til træning osv.

• #13   7. sep 2007 det er denne jeg har
    (link fjernet)

• #14   7. sep 2007 Vi bruger også grime til cosmo, men om det er en hati kan jeg ikke huske, det er den som man sætter i under snuden, altså som en rigtig heste grime...

Men der findes også en anden til hunde, som man sætter i i nakken i stedet...

Vi har kun den på cosmo, og han kan ikke trække sig ud af den, hvis de kan det, er det ikke den rigtige størrelse..

Han kunne heller ikke lide den i starten, men en masse godbidder og korte ture i starten, gør at der intet er nu.. Andet han er meget nemmer at gå med...

• #15   7. sep 2007 Nu håber jeg da heller ikke man binder sin hund af i en halti -bare lige en tanke herfra.

• #16   7. sep 2007 snak evt. med brugeren "Tor" - hun har rigtig gode erfaringer med den

• #18   7. sep 2007 Det med om man skal have halsbånd på hunden sammen med haltien, så er det noget med at man kan risikere at hunden får snoet sig løs, hvis man kun benytter haltien.
    Det skulle vist også være bedst at bruge den sådan at man har en line i halsbåndet og en line i haltien, så hunden også er i stand til eks at hilse på andre hunde uden at den giver forkerte signaler, fordi man holder den om "snuden"

• #19   7. sep 2007 Altså det vil sige at man kun "hiver" i haltien, når hunden enten trækker eller man vil have opmærksomheden rettet et andet sted hen...

• #20   7. sep 2007 hey, vi har prøvet den på gå tur, han var lidt mistænksom i starten men efter små 10 min gik han faktisk remlig pænt smiley var en helt fornøjlse at gå med ham, ikk noget med ens skuldre var ved at blive revet af fordi der kom e anden hund, eller man blev træt i armene af han trak... var en fornøjlse at gå med ham og ikk en træls oplevelse som det plejer at være smiley

• #21   7. sep 2007 Vi bruger fh grimen, og du må IKKE hive i en hund der har grime på, men et hurtigt ryk fremad, ellers skader du hunden

• #22   8. sep 2007 Vi har også rigtig god erfaring med Snoop og halti.. Han trak helt vildt før, og vi havde prøvet alt, men uden held. Vi så halti'en blive brugt i programmet "Det er mig eller hunden", og så tænkte vi at det skulle da prøves.. Så vi gav 65kr for en halti, og siden har der ikke været noget trækken fra SNoop..
    Første tur var han ikke vild med den i starten, men han blev lynhurtigt ligeglad med den, og da vi tog den af ham da vi kom hjem, så begyndte han at slikke på den..
    Vi roste ham bare hele tiden under turen, og så var han jo glad..

Men en halti kan klart anbefales herfra..

• #23   8. sep 2007 Har super dårlig erfaring med sådan en.
    Daisys halti havnede der hvor den hørte til... i skraldespanden :o)

• #24   9. sep 2007 Anita Æ:

hvad var der da galt med den, bare ren nysgerrighed???

• #25   27. okt 2011 Gaaammelt indlæg - men alligevel. Halti er super & jeg kan virkelig ikke se, hvorfor Anita Æ synes det er en dårlig ide. Måske det bare er en vanesag, det ved jeg ikke. Men jeg kan ihvertfald stærkt anbefale sådan en (:

• #27   27. okt 2011 Puha, det er synd for hundene at give dem sådan en på. Det kommer aldrig til at ske for nogen af mine ... stakkels hunde smiley

Kommentér på:
Halti..

Annonce