{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Pludselig halthed? {{forumTopicSubject}}

Vi er sku alle lidt på bar bund.
Så vil høre om i har oplevet noget i samme stil?

Mollie, sund frisk 1 årig newfie. 50kg. slank. Har ikke tidligere haft problemer med balance eller smerter i ben. I går gik vi en tur, hvor hun gik liidt stift hjem. Men ikke noget unormalt.

I morges, da vi stod op, haltede hun. Først troede jeg det var på h. Forben. Så troede jeg det var begge, så var jeg sikker på det var alle 4 ben. I får lige en vid. https://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/47025-mollie_halt

Hos dyrlægen fandt vi ud af dette: Feber 39.7, Ingen infektion der kunne måles i blodprøven, ingen borelia. Ingen tegn på forgiftning, hendes nyrer/lever værdier er normale.

Dyrlægen mistænkte: Led betændelse eller meningitis.
Det som ikke talte for meningitis var at hun ikke var stiv i nakken og ikke "skidt" nok. Hun har fået smertestillende med inflammatorisk virkning

Mollie er nogen lunde sig selv, har appetit, vil gerne lege, men helst hvor hun ligger ned, men har smerter. På trods af at hun er smerte dækket.

Vi skal kontakte dyrlægen mandag, for at give en opdatering. Men jeg kan skutte holde ud af at se hende sådan i smerter.
Hvis hun forsat har det skidt, eller bliver værre, skal vi kontakte vagtdyrlægen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig halthed?
Kommentér på:
Pludselig halthed?

Annonce