Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rullet sig i død fisk
  • #1   16. jun 2022 Jeg tænker at død fisk og solsort med maddiker har cirka samme vedholdende og gennemtrængende dunst…. smiley

Dét der virkede på solsorten, var at vaske vovse i en eukalyptus-shampoo. Skumme det op og lade det sidde i 10-15 minutter (hvor vi gik ud i haven og spillede bold) og så skylle. Så vidt jeg husker, blev den shampoo solgt som en antikløe-shampoo.

Minkolie skulle også have en effekt i forhold til klamme lugte, så det kan man måske supplere med efterfølgende.

Jeg håber VIRKELG du får held til at slippe af med stanken smiley

• #2   16. jun 2022 Jeg bruger denne til min kat, han er en gris og gnider sig i fuglelort, og diverse dufte på buske inkl. hunde og katte tis

https://www.maxizoo.dk/kw-shampoo-minkolie-500-ml.html?utm_source=google_shopping&gclid=Cj0KCQjwvqeUBhCB

• #3   16. jun 2022 #1 Tak for rådet. Det skal afprøves. Nu har jeg desværre ikke noget af det i huset i aften. Så måske jeg skal tage en næseklemme på, når vi skal i seng. Hans plads er at ligge med den ende hvor det lugter af fisk oppe ved min hovedpude.

Jeg har forresten hellere ikke en næseklemme smiley

• #4   16. jun 2022 #2 Den shampoo plejer jeg at have. Men typisk når man har allermest brug for det, har man det ikke

• #5   16. jun 2022 Parfumeri sulfo

• #6   16. jun 2022 Louise, du har tydeligvis aldrig oplevet en hund, der har rullet sig i gammel død. Lugtfri sulfo gør ingenting smiley Siger hende, der startede med netop det, efter episoden med solsorten.

JT, glæd dig over at din næse bliver “døv” over for stanken lige om lidt smiley

• #7   16. jun 2022 #6 kan mine øre så hellere ikke lugte smiley

• #8   16. jun 2022 Gad vide om ketchup hjælper, er det ikke det man kan bruge mod stinkdyr-lugt?

• #9   16. jun 2022 Nå ja, det er noget med at tomat kan tage lugten. Jeg har dog kun hørt at det er friske tomater som kan tage løglugt, men det er da et forsøg værd smiley

• #10   16. jun 2022 Frk. Jensen har ret.
    Ketshup og yoghurt naturel virker, det tager også lugten af gylle, hvor alt andet ikke virker.
    Man skal smøres ind og lade set sidde i mindst 15 minutter og derefter vaske det ud.
    Det virker bedst hvis det indsmurt er dækket til.

Hvis Walter er en lille hund er det nemt nok, men nok mere besværlig at smøre en stor hund ind.

• #11   16. jun 2022 #10 Han er en stor hund. Men jeg prøver med ketchup, Inden vi skal i seng.

• #12   17. jun 2022 Har du så meget Ketshup hjemme?

• #13   17. jun 2022 Til næste gang: start med at skylle, skylle, skylle og skylle lidt mere med koldt vand. Og så en gang vask med shampoo og koldt vand før man vasker med varmt vand og mere shampoo. Det virker fortrineligt når man står med en hund der har rullet sig i nyudkørt svinegylle. Første gang blev den vasket og vasket og vasket med varmt vand og shampoo i rå mængder. Kræet lugtede af gylle i flere dage. Jeg fik tippet om koldt vand af en svineproducent der havde en hund med en tendens til at rulle sig gyllen smiley
    Så næste gang min gris af en hund havde ligget med stængerne i vejret på naboens nygødede gyllemark. Fulgte jeg rådet.
    Det virkede fortrineligt smiley Kræet lugtede ikke af gylle mere da pelsen var tør.
    Jeg brugte det også da Perle havde holdt en fest i en virkelig klam gang fedtet og rådden tang på stranden - igen, da hunden var tør lugtede den ikke mere.

• #14   18. jun 2022 Tak for gode råd. Jeg kan fortælle, at Wallther ikke længer lugter af rådden fisk

Kommentér på:
Rullet sig i død fisk

Annonce