{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Jevaan
Jevaan
Tilmeldt:
20. apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558

Hun har rullet sig i død og ondskab! {{forumTopicSubject}}

Clara har rullet sig i noget fælt, som hun gør så tit. Men denne gang kan det ikke vaskes af, som i slet ikke!
Jeg lod hende bade længe lige efter rulleturen, og så direkte i bad da vil kom hjem. Jeg har brugt en halv flaske hunde shampoo (sådan en uden parfume). Og efterfølgende sprayet hende med eddike, efter råd fra manden.
Hun stinker stadig som en omvandrende gylletank med pels...
Hvad gør man?? Gode råd modtages med kyshånd!!


Kommentarer på:  Hun har rullet sig i død og ondskab!
  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #2   26. aug 2013 Tak Birgitta det vil jeg prøve. Hendes læderhalsbånd er rent efter to gange i sæbespåner og en tur med brun sæbe... En skam man ikke kan give vovsen samme tur smiley

  • #3   26. aug 2013 Natron skulle efter sigende også være godt, men læs selv lidt op på det. Jeg har aldrig prøvet det selv, men har en veninde der kun vasker hår i natron og det skulle være helt uskadeligt.

  • #4   26. aug 2013 Smør hende ind i ketchup eller et surmælksprodukt, lad det sidde i ca 10 minutter og vask der derefter ud.
    Ketchup og surmælksprodukter tager gyllelugt. Landmænd/svineavlere bruger det til at komme af med lugten.

    Jeg har hør, at citronsaft også skulle virke, men har ikke selv prøvet det.

    Du kan også tage halv opvaskemiddel og halv vand. Kom denne blanding i den tørre pels, lad det sidde 5 minutter og skyld godt ud bagefter.

    Håber, at du får lugten væk.


  • Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

    Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #5   26. aug 2013 Tak for jeres svar.

    Efter GRUNDIG shamponering og lunt vand er hun til at være i nærheden af igen.

    Hendes ene ører dunster stadig noget, det fik stinkdyret moset rigtig godt ned i fælhedens søle..! smiley Og det kan man jo ikke så godt skrubbe løs på. Har duppet lidt citronsaft i pelsen ved øret, det hjalp lidt.

    Hvis hun stadig stinker i morgen marinerer vi hende i ketchup! smiley


  • #6   26. aug 2013 Hahaha pyha. Hvis det bliver ketchup i morgen, så skal vi altså have et billede af dyret. smiley

    Er glad for at jeg har en hund der er meget sippet med at blive beskidt.


  • #7   26. aug 2013 Du må gerne vaske hunden i sæbespåner. Du skal bare "efterbehandle" med en kande kold kaffe. Og lade det lufttørre.

    Det skulle være rigtigt godt for hud og pels. smiley


Kommentér på:
Hun har rullet sig i død og ondskab!

Annonce