{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Vil ikke støtte på bagben {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille hvalp på knap 17 uger. Vi var ved at være færdig med vores tur, hun blev overtræt og ville hoppe op af mig og lander dumt på sit ben og vil nu ikke støtte på det smiley
Har haft fat i dyrehospitalet, som gerne vil se det an et par timer. Jeg må røre og trykke over det hele, så kan ikke rigtigt lokalisere hvor det gør ondt.

Nogle af jer der har oplevet lignende, hvor det bare lige var slaget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke støtte på bagben
  • #1   28. jul 2022 Selvfølgelig skal man være OBS som du er. Jeg ville også lige se det an et par timer. Ikke ofte træder de forkert og bliver ømme uden større skader. Men er du nervøs, så skal du bestemt kontakte dyrlægen igen. Vigtigst er det dog at holde hvalpen i ro. God bedring

  • #2   28. jul 2022 Tak Louise. Jeg tænker også, at hvalpe jo heldigvis stadig er rimelig bløde og at det derfor forhåbentligt bare lige har været en dum “landing”. Men øv altså… hun har lige fået opereret en knækket hjørnetand ud i går, så vi er hårdt prøvet med den lille djævel smiley
    Jeg kontakter dem helt sikkert igen i løbet af et par timer når hun har sovet, hvis der ingen bedring er.


  • #3   28. jul 2022 Ja hun Jr ikke brug for mere lige nu. Godt nok ærgerligt. Du må stimulere hende grundigt mentalt den næste uges tid i alle tilfælde.

  • #4   28. jul 2022 Du skal lige vente lidt efter hun har sovet.
    Hvis man har slået sig og er øm, så gør det jo altid mere ondt lige når man vågner og er kommet i gang igen.

    Og ikke for at male fanden på væggen, min Taliban var udsat for noget lignende da hun var 3 1/2 måned.
    Hun havde så brækket et bagben. Heldigvis for hende var spolebenet ikke brækket.
    Det var 6 uger med glasfiber, som skulle skiftes en gang om ugen fordi hun voksede. Det var i narkose hver gang og til kiropraktor en til to gange om ugen så hun ikke blev skæv i kroppen.

    Håber, at din lille hund bare har slået sig og er øm.


  • #5   28. jul 2022 Louise: Du kan tro den får fuld skrue med den mentale aktivering. Gør den dog i forvejen smiley

    Anni: Det lyder helt forfærdeligt med din hund smiley håber og krydser virkelig for, at det ikke står så slemt til. Godt tip med lige at vente lidt efter hun er vågnet. Det havde jeg nok ikke lige tænkt over ellers. Tak for det!


  • #6   29. jul 2022 Hvordan har hun det i dag?

  • #7   29. jul 2022 Tak fordi du spørger, Karina. Hun halter desværre stadig for meget, efter min smag og er noget betuttet. Bestemt ikke hendes normale “staff hvalpesind”. Så vi tager afsted til dyrlægen kl. 13.

  • #8   29. jul 2022 Det lyder som en god plan!. Jeg håber ikke, der er noget alvorligt galt - men at I bare skal have lidt smertestillende og nogle dage med mindre aktivitet smiley

  • #10   29. jul 2022 Tak fordi I spørger smiley
    Det er tåen den er gal med. “Heldigvis” kun en forstrækning. Så hun har fået noget smertestillende og så krydser jeg for, at hun er i bedring i løbet af weekenden.


  • #12   29. jul 2022 Ja, Isabelle. Er virkelig lettet smiley og i øvrigt har hun det allerede meget bedre her til aften med lidt flere spilopper i sig igen. Dejligt smiley

Kommentér på:
Vil ikke støtte på bagben

Annonce