Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper
  • #1   12. sep 2007 lad være med at bruge frontline combo vet... vi købte den sidste søndag og gav bel den med dt samme og hun har stadigvæk lopper...

• #2   12. sep 2007 Fie har lige fået frontlie og har ikke loppe vores katte har heller ikke lopper mere og de fik også frontline,syntes det er udemærket men eller's hvidløg skulle også være rigtig effektivt..

• #3   12. sep 2007 Den ene gang vores hund har haft lopper virkede Frontline Combo Vet upåklageligt - møgdyrene forsvandt med det samme- og ellers får vapsen herhjemme hvidløg i maden dagligt!

• #4   12. sep 2007 Brugte bayvantic på min coton, og det endte med at han fik et kæmpe sår, måtte på pencilin i 14 dage, han havde det virkeligt skidt, så det kan ikke anbefales herfra.

• #5   12. sep 2007 Stine O;

Meeeen... Pipetten til at hælde i nakken er jo Combo Vet - som sørger for at dræbe levende lopper, larver og æg på hunden - og i omgivelserne.... Kan godt være det er mig der er galt på den - (eller også har jeg ikke forstået dit indlæg:-)) men tror ikke det er godt at give to forskellige loppemidler - altså både piller og pipette..... - Det er jo en hardcore gift sådan noget loppemiddel...

• #6   12. sep 2007 Kristina H;

Har en veninde hvis hund også havde været igennem utallige loppekure uden held. HUn gik til dyrlægen - og fik nogle piller med hjem på recept. Capstar hed de vist - eller noget lignende (det er vist samtidig også brugt mod skab og andre mindre sjove ting) - men det hjalp..... SÅ hvis andet ikke hjælper kan du jo lige hurtigt spørge din dyrlæge om hjælp til noget "lidt stærkere" smiley

• #7   12. sep 2007 *GG* -en jungle at hitte ud af navnene...

Det jeg brugte var en Frontline Combo Vet - pipette

(Valgte det i stedet for Frontline Vet, da "Comboen" tager alle loppestadierne, mens den almindelige vist kun dræber de levende og larverne - eller noget i den stil)

• #8   13. sep 2007 Ane Mari N

Eftersom jeg er enebarn og bare VIL VIL VIL ha ret, undersøgte jeg det lige *G*

Comboen indeholder BÅDE giftene fibronil og S-methopren, mens den almindelige frontline kun indeholder fibronil... Methoprenen er det, der gør at æggene ikke kan klækkes og går under!!!

• #9   13. sep 2007 Tusind tak for jeres svar, var rigtig dejligt smiley

• #10   13. sep 2007 Capstar Vet er en pille som dræber lopperne med det samme. Det kan købes på apoteket og dertil behøver man ingen recept. Når man så har brugt Capstar Vet skal man benytte et middel til forebyggelse af lopper. Capstar Vet er et produkt som laves af et firma (kan ikke huske navnet) der selvfølgelig også laver forebyggende loppemidler. Jeg bruger det, det kommer i pilleform og skal gives 1 gang om måneden. Har pt. ikke haft problemer med lopper.

• #11   14. sep 2007 bel fik frontline combo vet for 14 dage siden og vi har stadigvæk lopper og vi har vasket alt hun har været i selv alt det hun ikke har været i...og vi har osse lige vasket hende i forgårs med loppe kur og de er ser stadigvæk... jeg overvejer osse og købe de der piller til hende... men virker de helt seriøst for synes at det er så søndt for hende..? og vil helst ikke have at hun får loppe eksen jo...

• #12   14. sep 2007 pillerne virker rigtig fint ! De slår loppperne ihjel og så er der kun de loppeæg tilbage der vil udklækkes. De midler man giver som forbyggelse er baseret på at "sterilisere" lopperne så de ikke kan formere sig. Altså dræbes de ikke men lever en normal "loppecyklus".

Held og lykke !!

Kommentér på:
lopper

Annonce