{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.220 visninger | Oprettet:

Endnu en racetråd {{forumTopicSubject}}

Engang om lang tid når Balder ikke kan mere, drømmer vi om en ny hund

Vores næste hund forestiller jeg mig mindre end en Collie men større end Chihuahua. En der er god til at lære at gå pænt og gerne uden snor på visse områder. Min mand får let overbalance og vælter, så en hund der trækker meget dur ikke.

Det skal være en lærevillig hund og ikke alt for selvstændige/stædig. Den skal være legesyg, vagtsom, ikke gø overdrevet meget og kunne trives med katte i huset. Angående pelspleje må den ikke tage timer at gå igennem. Min ryg er ikke, hvad den har været

Den skal også helst kunne klare en dag, hvor den kun kommer i haven, men generelt vil den blive gået med 3-4 gange i løbet af en dag og aktiveret i et vist omfang.

Vi er ikke dem, der er at finde på træningspladser, så det skal være en familiehund, der ikke må gå i spåner over små børn, da min nevø og niece kunne komme på besøg med deres børn.

Vi er næsten altid hjemme, så der vil kun blive få situationer, hvor hunden skal passe af min søn. Det må gerne være en lidt nervefast hund, så vi kan lære den at køre bil og omgås nogle faste legekammerater i byen.

Jeg har selv tænkt lidt i racer men finder som regel noget, der gør, at racen bliver fravalgt

Kom med et bud. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af brusearmatur og S-forskruninger ved badekar – se billede 1.500 kr.
  • Udskiftning af dørgreb/lås på terassedør 900 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 400 kr.
  • Lukker ikke al vandet ud efter afslutning af opvask 1.500 kr.
  • Ophæng af vægbeslag til TV (65 tommer) 600 kr.
  • Fliserens - 40 kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en racetråd
Kommentér på:
Endnu en racetråd

Annonce