Online Tilmeldt:
29. sep 2008 Følger: 19 Følgere: 26 Hunde: 3 Annoncer: 10 Emner: 68 Svar: 4.133
Canosan eller..? {{forumTopicSubject}}
Nogle som har erfaring med et godt produkt som styrker sener og ledbånd og som kan bidrage til at nedsætte mængden af betændelsesfremkaldende elementer(som Canosan beskriver at deres produkt kan).
Jeg vil helst have at det er piller frem for pulver og pellets, da jeg syntes at piller er meget meget nemmere.
Gerne link til hvor det anbefalefe produkt kan købes.
Canosan skriver:
"Canosan indeholder tre vigtige ingredienser, som hjælper med at give hunden stærke led:
Glukosaminoglykaner (GAG'er) er vigtige byggesten i brusk, sener, ledbånd og ledkapsler og sikrer stabilitet og elasticitet i leddene
Langkædede flerumættede fedtsyrer understøtter funktionen af sunde led
Komplekse kulhydrater bidrager til at nedsætte mængden af betændelsesfremkaldende elementer i blodkarrene og letter dermed transporten af næringsstoffer til deres bestemmelsessted"
sep 2017
Følgere: 482 Emner: 200 Svar: 9.090
Dog vil jeg slå et slag for Flexadin Advanced, som gives sammen med fx Canosan. Det ene gives morgen, det andet aften, for at sikre den bedste effekt. Flexadin er fantastisk! Hvis du synes det er for dyrt, så kig på Moveflex (samme produkt, bare til mennesker).
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 26 Hunde: 3 Annoncer: 10 Emner: 68 Svar: 4.133
Kender du et billigere alternativ til Canosan?
Hvordan doseres Moveflex?
sep 2017
Bella fik Flexadin Advanced i mange år, og det hjalp hende virkelig godt. Både Flexadin og Moveflex er én pille om dagen. Flexadin er en tyggetablet, og Moveflex er en kapsel, der nemt gemmes i leverpostej eller vådfoder.
sep 2008
nov 2007
Følger: 16 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 7.448
nov 2007
Følger: 16 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 7.448
okt 2011
Følger: 21 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 40
Jeg overvejer det når min hund bliver lidt ældre.
https://helehunden.dk/vare/artusano/
sep 2008
Jeg har brugt Canosan i halvanden måned nu. Men ville lige undersøge markedet inden jeg købte flere.
Nu har jeg bestilt Canosan til yderligere 4 måneder og Moveflex til 3 måneder.
Jeg syntes, at det er meget rart og nemt med pillerne, da Asti spiser det som slik. Jeg er lidt spændt på at se om hun også spiser Moveflex som slik.
Asti blev jo desværre angrebet af en hund for knap 3 år siden. Der fik hun beskadiget og overrevet nogle ledbånd, hvilket nu er begyndt at give os udfordringer. Det var ikke noget der kunne eller skulle gøres noget ved dengang.
Hun er blevet gennem røntgenfotograferet og hun er stadig ligeså perfekt indeni som dengang hun var 2 år. Så det er rigtig trist og svært at den episode skal sætte en stopper for vores elskede Elite-træning og konkurrencer.
Der er lidt et long shot med kosttilskud, da det jo normalt er til led og knogler, hvilket ikke fejler noget, men jeg giver det et forsøg.
sep 2017
sep 2008
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 387
Jeg har også prøvet Canosan den sidste måneds tid, men går tilbage til Solanum, da jeg synes, at hun er blevet lidt dårligere gående efter skiftet (vi vandt en pakke Canosan).
sep 2017
sep 2008
Jeg skriver blot, at jeg syntes at det er nemt og rart med pillerne, da Asti bare spiser/sluger dem. Hvilket også er derfor at gerne vil undgå pellets.
Mine hunde får ikke foder i en madskål, men hvis det bliver nødvendigt, så ejer de da en, og så må den jo komme i brug.
sep 2017
Canosan eller..?