{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

En tråd ... KUN til positive ting {{forumTopicSubject}}

Hvis man nævner noget positivt om sin hund / hunde .... så
SKAL man samtidig også nævne noget positivt om noget andet der omhandler en selv .
.............................................Jeg starter selv ......................
1. ....Lilly har kun taget 200 gram på under hele Coronatiden smiley det er positivt . smiley

2. .... Jeg har lige fyldt mit "slikskab" op ... så der ikke er nogen tomme bøtter eller glas smiley smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En tråd ... KUN til positive ting
  • #1   9. okt 2022 Hvorfor lave en tåd hvor ike alle kan være med?
    Vi er da flere der ikke har hund.
    Vi kan jo ikke skrive noget positivt om vores hund, som vi ikke har.
    Så vi kan jo ikke være med.

• #2   9. okt 2022 Måske kan man skrive om en hund, som man tidligere har haft eller en man kender.

Et totalt tilhænger af en positiv tråd smiley

• #3   9. okt 2022 Mine hunde er de bedste i verden og jeg syntes den her tråd er en rigtig god ide;)

• #4   9. okt 2022 Min gamle, demente hund har ikke tisset på avisen i dag. Det er så dejligt, når jeg rammer de rigtige luftetidspunkter smiley

Jeg har været til 80-års fødselsdagsbrunch hos min tidligere direktør, det var rigtig hyggeligt, og jeeg trængte til at holde fri smiley

Inden jeg smuttede, hentede jeg vores ældste søn, som så fik min demente mand op og i tøjet, og så hyggede de sig ellers, mens jeg var væk smiley

• #6   9. okt 2022 #1 ... Anni .... Neeej ... det er lige omvendt , det jeg skriver ....
    Der er sikkert mange der kun ville skrive noget positivt om deres hunde ----- derfor SKAL man også skrive noget positivt om en selv , så hele tråden ikke kommer til KUN at omhandle hunde smiley

• #7   9. okt 2022 #3 Bodil .... HOV ...HOV ... du skrev KUN om dine hunde ... du SKAL også skrive noget positivt om dig selv ... eller noget du har oplevet smiley

Medmindre du mener denne tråd .. ha ha

• #8   9. okt 2022 Dagens positive indslag, jeg har næsten ingen smerter haft Idag;) det er pragtfuld men alt for sjældent smiley

• #9   9. okt 2022 Vi skal have bolognese lavet helt fra bunden. Nemt, men noget tidskrævende.
    Conor fik ca. 200g hakket ko spredt ud over køkkengulvet, så nu er det også blevet vasket.

• #10   9. okt 2022 Men den her tråd er nu også positiv syntes jeg;)

• #11   9. okt 2022 #5
    De er ikke med brune ris, men prøv gulerodsbollerne fra valdemarsro, eller Maria Vestergårds koldhævede havregrynsboller. Jeg vender altid tilbage til de to opskrifter smiley
    Har man en fryser, så er det bare med at lave en dobbelt portion smiley

• #13   9. okt 2022 #12
    Ikke umiddelbart, det er længe siden, at jeg har bagt rugbrød fyldt med kerner, min mand er ikke til mange kerner, og det er mit barnebarn på 19 mdr heller ikke, så vi kører mest på bollerne smiley

• #14   9. okt 2022 Jeg har noget intetsigende positivt at sige .... jeg har lige ligget på maven og vasket gulv inde under min seng ,,, ( det sker ikke ret tit kunne jeg se ) .... men for pokker hvor ER jeg glad nu for det er gjort ... og solen skinner .... kan det blive bedre ... smiley smiley smiley

• #15   9. okt 2022 Jeg har også købt ( og sat op ) en hel masse led-lys træer og sat op i hele huset OG haven ... Det koster kun 0,00700 pr. kwh ..... så nu har jeg ikke flere alm . pærer nogen steder i huset smiley smiley

Det er altså ikke juletræerne jeg har købt ... men nogen andre træer lidt mindre ... smiley

profilbillede
  • #16   9. okt 2022 1: Min hønsehund løb helt fantastisk i dag til hoopers. Sjov og ballade, og ja han missede lidt her og der, men skidt pyt for
    2: jeg har fået dejlig sol i ansigtet og tilbragte en formiddag udenfor med en dejlig gruppe af hunde og mennesker, fremfor foran skærmen for at skrive sit eksamens projekt

• #17   9. okt 2022 Svende ELSKER Sophia og Sophia ELSKER sin Svende smiley

Vi har fået lasagne lavet helt fra bunden…dog med købe-lasagne-plader i smiley Elsker lasagne…og det bedste? Der er til to dage og en omgang frokost smiley smiley

Ps: Ja min ovn er beskidt smiley

profilbillede
  • #19   9. okt 2022 #18
    Ønsker dig alt godt med din flytning, og krydser fingre for din datter på onsdag.

• #21   9. okt 2022 Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig dag i Danfoss Universe smiley

Har ingen hund, men kan fortælle at begge katte har opført sig ordentligt smiley

• #24   9. okt 2022 Isabelle -

profilbillede
  • #25   9. okt 2022 Jeg sendte Elvira “efter” en hare i dag, og hun vendte straks jeg kaldte smiley Jeg er sååååå stolt af hende!

Dorit løb som en lille (pølset) vind til eftersøgning i dag, og var bare så glad smiley

Jeg er endelig sluppet af med coronaen, og det mest positive er, at jeg ikke kan smage en skid, og derfor kun spiser når jeg er virkelig sulten. Og så spiser jeg kun til jeg kan mærke jeg er mæt. Det kan ende med at blive en ok slankekur smiley

• #27   9. okt 2022 Vi blev spurgt om vi ville prøve at gå en tur med teemos hundeven i dag, vi har ikke prøvet at de var sammen i snor. Men teemo var så god til det og var så glad for at se sin ven at han slet ikke reagerede negativt. Det var sådan en dejlig oplevelse, og så sluttede vi af med at lade hundene lege lidt.

Jeg har det bedre end jeg har haft længe, og er begyndt at sige ja tak til at lave ting med andre ting, noget jeg ikke har haft så meget overskud til, så det er dejligt.

• #28   9. okt 2022 Sofus har bestået Sirius Slalom Challenge og Sirius Junior Stjerne og fået både diplom og rosette.
    Jeg (og Sofus) har gået en skøn lang tur i skov og på hede i eftermiddag.

• #29   9. okt 2022 Min seje lille hund sad i dag og små brummede af hunden dee gik forbi istedet for at gå amok over den smiley

Jeg har for første gang i over 1 år følt overskud, uden kroppen har drillet mig og det har udløst at jeg fik gjort køkken og bryggerst rent i alle kroge på en gang smiley

• #30   10. okt 2022 Seeee lige mine fine led-lys-træer sat op under mine alm. lamper over køkkenbordet.
    Ingen El. pærer her mere ... Det er også led-lys i mine skabe. .... DET er da positivt ... ikke ??
    smiley smiley

Og ... Ja .... jeg har også Mopser på mine gardiner foran min terrassedør ud til haven .... Igen noget positivt ... ha ha

( Billedet i den røde ramme er af min gamle Mops Carlo )

profilbillede
  • #31   10. okt 2022 Clinton og jeg var til rally konkurrence forrige søndag og blev nr 2 i begynderklassen med 74 point Clinton har en fører med der har det med at komme til at stoppe op og dermed smide 2 øvelser - det var de 20 point - smiley og så var der to øvelser som jeg valgte at lave om. Så jeg er egentlig ret godt tilfreds. I lørdags var vi til klubmesterskab i rally. Hvordan det pointmæssigt er gået ved jeg først til klubfesten 5 nov. Jeg lavede en øvelse om og linen blev stram en enkelt gang ellers synes jeg det gik rigtig godt smiley Selvom jeg så bagefter står og tænker puuuhhaaa hvor mange gange mon jeg kom til at stå stille på fødderne smiley
    Bagefter var jeg ude og træne frit søg og rondering med Penny. Hun maste rundt i højt ufremkommeligt kratværk og søgte ihærdigt og kom piskende ud til mig med genstandene så vi kunne lege med dem. Åhhh altså hvor jeg elsker at arbejde med hende. Med Penny er rondering på begynderstadet så det handler kun om halsgivning ved figuranten. Jeg står med hende i en sele og holder afstanden for hende. Jeg skal ellers love for at vi fik installeret en gø-knap i forrige week-end smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
    #33   10. okt 2022 Det er endelig lykkedes at få sidst ankomne hund til, at blive i længere tid, så i stedet for kun 6 på række, er det nu alle 7 på række smiley Han er ikke trænet særlig meget i tidligere familie smiley

Yngste datter fylder 26 år i dag og vi skal tilbringe dagen sammen, det inkluderer også yngste barnebarn på 3 mdr. smiley

profilbillede
  • #36   10. okt 2022 Min ældste skotte fylder i dag 13 år ... hun vejer ikke så meget, og nyrene fungerer ikke som de skal, men hun spiser glad, maven fungerer og en mikro gåtur i slowmotion er ok, og hun vil gerne nusse og putte, noget en skotte ellers ikke gider så meget...

Så tillykke til Nova hver dag er en gave, og vi tager en af gangen...

• #37   10. okt 2022 Til min store overraskelse kom der en konvolut til JohnJohn fra DKK i slutningen af sidste uge (Jo, hans navn stod faktisk på konvolutten smiley ) som indeholdt den fineste guld-farvede Sirius-Rosette.
    Han havde åbenbart gjort sig fortjent til den, ved at løse alle de obligatoriske opgaver på sit Foundationhold smiley

Og helt uden hunde, var jeg i Tivolis koncertsal i går med min niece, for at se "Pretty Woman"-musicalen (og smugkigge på den flotte halloween-pyntning derinde) og videre ind for at spise middag i FoodHall.
    Mægtig hyggelig dag smiley

profilbillede
  • #38   10. okt 2022 Luna var til dobbelt klubudstilling i lørdags. Hun klarede det så flot og viste sine tænder smiley
    Aslan var også med og var god til at finde ro og charme de andre smiley

Jeg har valgt nogle ting fra i mit liv, så nu har jeg langt mere overskud og har formået at være oppe at træne 2 gange på en uge, noget jeg ikke har gjort i flere måneder smiley

profilbillede
  • #39   10. okt 2022 Sikke mange lækre , positive ting mange oplever her på HG ..... både med vores hunde ... og ting der sker for bare een selv ....

Men HUSK .... Jeres indlæg SKAL også indeholde noget positivt i har at fortælle om Jer selv , hvor Jeres hunde IKKE er indblandet ... smiley

PS: .... min positive oplevelse i dag er .... at den lille blåmejse , der havde unger i det øverste fuglehus på billedet var på besøg smiley .... Jeg nåede ikke at få et billede af den ( den fløj inden ) .... men jeg tog et billede af fuglehuset ... smiley smiley
    PS: PS: .... fuglene på huset er ikke ægte , men hører med til huset .... Ha ha

profilbillede
  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
    #42   10. okt 2022 Billedet af barnebarnet er med smiley

• #43   10. okt 2022 #41 Isabelle ... Billedet er da med ... sød unge smiley
    Hvor gammel er dit barnebarn ???

• #47   10. okt 2022 Jeg skal flytte og jeg glæder mig. Det er som at spille Sims family, bare live smiley Jeg elskede det spil som barn.. vufferne får 2 bitte små haver og grønne arealer nærved, så de glædede sig nok også hvis de vidste besked.

• #48   11. okt 2022 Hundene og jeg har taget virkelig godt imod HD studiet på aftenskole. Det er hårdt, men vi gør det godt alle sammen og får det til at fungere.

Øjebliksbillede af Ziva og jeg, der gør klar til lektier i organisation, inden jeg skal i skole her kl 19 til erhvervsøkonomi.

Det er nu officielt at jeg får en økonomielev på jobbet og i dag blev vi godkendt af kommunen. Det føles godt at være med til tage mere samfundsansvar.

Indsamlingen til Børns vilkår, bag for en sag gik over al forventning. Næste år finder jeg dog en sitter til i hvert fald Abby og sandsynligvis dem begge.
    Arrangementet vokser for hvert år smiley
    Pengene samles ind via MobilePay direkte til børns vilkår, så glæder mig til arrangementerne alle er afholdt, så der kommer optælling ud hvad vi har samlet ind.

Hundene og jeg har startet ny halvmaraton træning op i morges. Er lidt i tvivl om det er at tage munden for fuld, men vi har alle tre brug for at komme ud i den friske luft.

profilbillede
  • #50   12. okt 2022 Var på hvalpebesøg i søndags . Nu er der kun 12 dage til vi henter Sofus smiley smiley smiley

profilbillede
  • #52   12. okt 2022 Jeg havde total optur sidst på eftermiddagen i går. Efter en tur på markerne, hvor huskyerne stadig var i fuld gang med at fange mus, tog jeg en lille træningssession med de to små.

Normalt har jeg lavet "fællestræning" med dem, men i går forsøgte jeg for første gang, at lade den ene blive på target, mens jeg lavede noget andet, med den anden. Og det gik sååååå fint. De var ret hurtige til at forstå, at det faktisk godt kunne betale sig, at holde position, selvom der foregik noget sjovt foran dem, som de gerne ville være med til smiley

Oooogggg så noget, der ikke har med hunde at gøre.
    Onsdag er GLIMMERdag på kontoret, så der er masse af bling, pailetter og decideret glimmer omkring mig.
    Det er lidt svært, ikke at blive i godt humør over smiley

profilbillede
  • #53   17. okt 2022 Altså - så får I lige én jubel-opdatering mere fra mig smiley

Jeg flyttede jo til et HELT andet lokalområde for godt ét år siden, og har været ret bekymret for, om jeg kunne finde brugbare træningshold til hundene, i de forskellige dicipliner.
    Og nu er jeg liiiiige ved at være der.
    Har fundet det hyggeligste sted, at gå til Hoppers, træner agility hos én af de bedste, træner tricks hos "instruktøren over dem alle" - og startede til LP i lørdags hos én, jeg overhovedet ikke kendte, eller havde hørt om, men hun er VILDT dygtig, så det bliver vi helt klart også glade for!! smiley

Nu mangler jeg egentlig bare, at finde et godt rally-hold, men er i det mindste meldt til et par drop-inn træninger hos DKK... smiley

Og så noget, der ikke er hunderelateret.. Pga efterårsferien bliver pendlerturene fantastiske i den her uge smiley

• #54   17. okt 2022 Mit barnebarn på 19 måneder ringede i går for at høre, om farmor havde lyst til at forkæle en lille træt og forkølet dreng med rigtige pandekager.
    Det ville farmor selvfølgelig meget gerne smiley
    Indtil nu har den stået på børnepandekager med banan og havregrød.

Theo kørte bare pandekager med hjemmelavet jordbærmarmelade ind smiley

Lillebror på 3 uger måtte nøjes med mors mælk smiley

Hundene fik også hver 1/2 pandekage, dog uden marmelade:-)

• #55   17. okt 2022 Jeg bliver varm helt ind i hjertekulen og er det danske sygehusvæsen evigt taknemmelig for, at dette lille væsen pt ligger inde i min seng og sover…helt klar til at starte i børnehave om præcis 2 uger smiley

Dette billede er 3 år gammelt. Dragten er en lille str. 44, og den lille fis havde netop rundet 8 uger og vejede lige omkring 2.600g smiley

profilbillede
Kommentér på:
En tråd ... KUN til positive ting

Annonce