{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
298 visninger | Oprettet:

når man fejler i indlæringen {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har nok lavet den dummeste bummert til dag dato, mht. indlæringen hos Bobo.

Han var i haven og jeg kunne ikke se ham, men jeg kunne se Basse/katten) som lå på lut bag et lille stakit, når så ver Bobo jo nok på den anden side... og ganske rigtigt, der var Bobo i gang med at grave et hul i blomsterbedet, jeg sagde "Bobo nej" fluks stoppede han og ville spæne hen til mig for at få den godbid, som han ved kommer når han stopper det han er i gang med, når jeg har sagt nej. Hvad sker der så, jo han løber lige forbi stakittet, hvor Basse ligger på lur, det er jo den nærmeste vej hen til mig, Basse bliver enormt forskrækket og springer lige i hovedet på Bobo, som slet ikke var klar på et katteangreb af den kaliber, han skynder sig væk alt hvad han kan og komme humpende hen til mig, han har meget ond i venstre ben, ihh for fanden da Marianne, hvis jeg stolede lidt mere på Bobo havde jeg selvfølgelig ikke kaldt på ham, så han ville løbe lige forbi Basse.

Bobo have efterfølgende meget ondt i benet, men han piver ikke det fjerneste, når jeg trykker ham på benet, så det er måske bare et slag, jeg ved det ikke...

Det går bedre nu efter 10 minutter, men jeg kan da godt blive lidt nervød for om han nu er blevet bange for at komme når jeg kalder

Nå så kan jeg lære at stole på min lille hund på 10 uger...

Hilsen Marianne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når man fejler i indlæringen
  • #1   24. jun 2005 Hej Marianne!

    Hvor kan man være uheldig. Håber at din lille Bobo-mand kommer sig ovenpå chokket og bliver fin og på dupperne igen *Ss* Jeg synes det er flot at han allerede lystrer så godt og da han er en border, mon så han ikke hurtigt "har glemt" den Basse-episode og kommer styrtende ved din mindste vink igen?

    Held og lykke med fremtidige indkald *GG*

    MVH
    June og Joker


  • #2   24. jun 2005 Nååhr, lille stakkel! Det var uheldigt.

    Du må bare straks ud og øve en masse hjemkald med MASSER af godbidder og ros smiley Så glemmer han det hurtigt.

    Iøvrigt har jeg lært at den bedste måde at sige undskyld på er straks at tage hunden på plads og lave et par øvelser den kan få ros for. Somom der ingen ting er sket. Ellers går denjobare og er forvirret over hvorfor man 'straffer' den (fx når man træder på poten).

    Bare lige et tip smiley



  • #3   24. jun 2005 Hm, mellemrumstasten virker vidst ikke rigtigt *gg*

Kommentér på:
når man fejler i indlæringen

Annonce