{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For sjov tråd - din hunds datingprofil
  • #1   29. dec 2022
    Navn: Dorit
    Kælenavn(e): Duddi, Dudder, Tykke, Bubbi, Bubs, Nunni
    Alder: 9 år om en måned
    Vægt og højde: Fortroligt, men cirka 30 cm høj smiley
    Job: At sørge for at sofaen altid er drysset med corgiglimmer smiley
    Livretter: Godt og vel alt, men is og snoller er klare favoritter
    Egen beskrivelse: Er til piger, og synes drenge er ulækre. Sød, glad og meget madelskende. Elsker lange ture i tørvejr. Hader regnvejr, lillesøster og dækkener smiley Lillesøster er ok, i øvrigt, når hun er i løbetid smiley Elsker at putte i ske og jeg ved at mennesker at sat på denne jord for at kramme mig. Min mor siger at jeg er stædig, men det er løgn - jeg har bare altid ret smiley



    profilbillede
  • #3   29. dec 2022 Navn: Ipsen (efter den store skuespiller Bodil Ibsen)
    Kælenavn(e): Bibsen, Bettepigen, Nuller
    Alder: 11½ , er kun et tal, her er jeg den evige hvalp
    Vægt og højde: vægt taler vi ikke om ... højden er vel a la Grand danois
    Job: Livsnyder .. at holde folket beskæftiget
    Egen beskrivelse: What´s not to Like

    Det er mig til venstre


    profilbillede
  • #4   29. dec 2022 Navn: Elvira Marie
    Kælenavn(e): Ellie, Lille/Lillen, Dellie
    Alder: 7 måneder
    Vægt og højde: ca. 57 cm og 22 kg
    Job: Toiletrullemakulator
    Livretter: MAD
    Egen beskrivelse: Hurtig energibombe med særdeles gode fjedre i bagbenene. Jeg eeeeeeeelsker at løbe, løbe og løbe. Og at løbe smiley Bolde er min store passion smiley Jeg er meget kærlig og kælen, og elsker at putte - både med mennesker og andre hunde smiley Jeg elsker alle mennesker, men min mor er den bedste i hele verden (og hun har bolde!!).

    Jeg er en glimrende tyv, og elsker at stjæle sko fra de mennesker der er i huset. Jeg er meget fascineret af videnskab, særligt dén videnskab der foregår ude på badeværelset, hvor ting forsvinder ned i den store, hvide kumme - dét kunne jeg kigge på i timevis, hvis jeg fik lov.


    profilbillede
  • #5   29. dec 2022 Navn: Berta
    Kælenavn(e): Queen B
    Alder: 10 år og still going strong
    Vægt og højde: en lille petit dame på ca. 7 kg men dog med lidt former
    Job: Kælenavnet siger det hele - dronning af det hele
    Livretter: Alt, der kan spises
    Egen beskrivelse: er dronningen i mit eget liv - har god livserfaring og ved hvad jeg vil have - og hvad jeg ikke gider. Gider ikke for unge og umodne typer men forventer en vis interesse i mig. Elsker at blive nusset og har en høj levestandard


    profilbillede
  • #6   29. dec 2022 Navn: Elvis
    Kælenavn(e): Elle-dellen
    Alder: 8 år - men energi som en 4-årig
    Vægt og højde: sådan ca. 8 kg og omkring de 30 cm i højden - men mit ego er lige så stort som en schæfer
    Job: Mundskænk
    Livretter: alt, hvad der kan støvsuges op fra gulvet og stjæles fra bordene
    Egen beskrivelse: forestil dig en blanding mellem Tigerdyret og Æslet, så har du mig. Jeg har masser af energi og livsglæde - men indeni er jeg en blød dreng, der har brug for bekræftelse og vide, at jeg er elsket.


    profilbillede
  • #7   29. dec 2022 Navn: Daisy
    Kælenavn(e): Lille lort, Smukke, Hysseprop
    Alder: 2 år og 8 måneder
    Vægt og højde: 46 cm. og 12,5 kg.
    Job: Musefanger, matriklens politibetjent
    Livretter: Mus og kyllingelår, men spiser generelt næsten alt

    Egen beskrivelse: Smuk lille fartdjævel, går aldrig af vejen for en god spurt, men elsker også en dovnedag foran brændeovnen. Er født nysgerrig og skal helst have min snude i alting. Foretrækker klart venner, der ligner mig selv og deler de samme værdier.


    profilbillede
  • #8   29. dec 2022 Navn: Diva
    Kælenavn(e): the Diva, Divaen, tossen, yngste pigen
    Alder: 1 år 11 måneder
    Vægt og højde: ca 48 kg let og 68 cm
    Job: job? Divaer arbejder ikke men ind i mellem hjælper jeg da min storesøster med at vogte og gø lidt
    Livretter: alt spiseligt
    Egen beskrivelse:
    Altså, navnet siger jo det hele. Jeg er smuk og lækker og nok den mest charmerende hund der findes. Alle mennesker kan lide mig og jeg synes det er fantastisk at de alle er sat på denne jord kun for min skyld!


    profilbillede
  • #9   29. dec 2022
    Navn: Aslan
    Kælenavn(e): Skvaseland, Skvase, Skvasi, Aslando, Stinki, skiderik, musse, Aslanovic
    Alder: 12 år
    Vægt og højde: 5,2 kg 28 cm
    Job: Politimand
    Livretter: Alt spiseligt, dog allergi overfor tørkost
    Egen beskrivelse: Livsnyder, som elsker at sove i sengen samt på sofaen. Er frisk på en lang gåtur med fuld fart på. Glemmer ofte at jeg er 12 år og opfører mig som en på 3 år smiley Vejen til mit hjerte er gennem mad smiley


    profilbillede
  • #10   29. dec 2022 Navn: Sam (engelsk udtale)
    Kælenavne: Sammy, mus, Duddi
    Alder: 5,5 år
    Højde og vægt: 70 cm og 47 kg
    Job: Bodyguard
    Livretter: Smør, piskefløde og ost
    Egen beskrivelse: Meget kærlig, elsker at løbe, kan gå i naturen i timevis, elsker en varm brændeovn at ligge foran og fortælle folk skal skride fra sin grund.


    profilbillede
  • #11   29. dec 2022 Navn: Hundeprut.
    Kælenavn(e): Bisse, Bissehund og Bi(l)?ler-Bis.
    Alder: 19 måneder.
    Vægt og højde: Ingen ide om højde, men over gennemsnittet for racen og vægt omkring 8 kg.
    Job: Udover stillingen som politibetjent, så er hun ansat som muse og rottefænger.
    Livretter: Fritter, chips og pizzaskorper.
    Egen beskrivelse:
    Lille muskelbundt med tårnhøjt stofskifte, som bare elsker fart, fart og nå ja, fart.
    Meget slank og fit, på trods af at livretterne alle som en, er usunde ting.
    Meget selvstændig og samtidig moars pige.
    Tager opgaven som betjent yderst seriøst og håndhæver gerne de ting der bliver sagt til de andre hunde, er eminent til at fange både mus og rotter, har farten til det, og elsker samtidig at arbejde oppe i højden.
    Lige så meget som hun elsker fart og ballade, lige så meget elsker hun at putte under dynen.
    Den fedeste lille hund, havde aldrig troet at noget så småt, kunne betyde så meget.



    profilbillede
  • #12   29. dec 2022 Navn: Cookie
    Kaldenavne: Cooksen, Cookie-Lookie.
    Alder: 21 mdr
    Vægt og højde: omkring 50 kg og 78 cm høj
    Job: vagthund og gøende spektakel der kan høre en bil på vejen 500 m væk. Pain-in-the-butt-legekammerat.
    Livretter: Pizza, pizza og pizza samt kødsovs
    Egen beskrivelse: Tall, dark and handsome guy. Blød som en bamse indvendig som udvendig, med de lækreste krøllede lange lokker.
    Beskyttende og mors dreng. Har en dyb lækker stemme, snakker meget både verbalt og nonverbalt. Rolig og velovervejet på nær når fremmede nærmer sig min bil eller min mor.
    Så er lunten lidt kort. Gider ikke fremmede mennesker, så du skal være speciel og særlig før du er spændende.


    profilbillede
  • #13   29. dec 2022 Navn: Sally
    Kælenavn(e): Solskin
    Alder: 2,5
    Vægt og højde: 4 kg - 21,5 cm høj
    Job: hjemmegående hushund
    Livretter: købemad
    Egen beskrivelse: ungdommelig og smilende mor til tre, søger bekendtskab til let flirt og hyggelig sofahygge. Jeg forventer du selv medbringer madpakke, da jeg ikke deler ud.
    Ps. Lige nu passer jeg yngel, så måske vi lige skal vente nogle måneder…


    profilbillede
  • #15   29. dec 2022 Navn: Betty
    Kælenavn(e): bulderbasse
    Alder: 3,5
    Vægt og højde: 4,5 kg - 24 cm høj.
    Job: sporfinder og badutspringer
    Livretter: de andres mad
    Egen beskrivelse: Glad og udadvendt personlighed søger nye bekendtskaber. Elsker især den aktive livsstil så du må gerne være aktiv sportsudøver, eller bare glad for en tur i skoven. Er højgravid, men morkroppen skal nok komme hurtigt i form igen på sådan en badutspringer som mig..


    profilbillede
  • #16   29. dec 2022 Dorit siger at hun er ret lummer på de to hvide med morkroppe smiley Hun skal nok selv tage madpakker med (og hun deler heller ikke) smiley

  • #18   30. dec 2022 Navn: Norbert
    Kælenavn(e): Norb, Norbs, Norben, put, tulle
    Alder: 10
    Vægt og højde: ca. 10 kg, og ca. 40 cm høj
    Job: Politimand!! Kattevogter og professionel syvsover
    Livretter: Frikadeller er nok det bedste i verden, men jeg må aldrig få nogen smiley
    Egen beskrivelse: Jeg kan egentlig bedst lide små damer, men alle der er stille og rolige og er med på at tage den i mit tempo er egentlig ok. Jeg kan godt lide bare at gå og snuse, og hvis der skal ske lidt mere, så bjæffer jeg bare af mit menneske, og så finder hun på noget. Jeg kan ikke lide regnvejr!! Og jeg hader når det er koldt, og jeg fryser rigtig nemt, men jeg hader også at få dækken på!! Hvis vi skal være sammen, vil jeg gerne have lov til at være den første ved alle pivedyrene...


    profilbillede
  • #19   30. dec 2022 Navn: Luna
    Kælenavn(e): Lu, musse, LU-NA
    Alder: 8 måneder
    Vægt og højde: 2,5 kg 24,5 cm
    Job: Professionel diva
    Livretter: ALT
    Egen beskrivelse: Fuld af energi, glemmer ofte mit navn. Klar til at lave ballade. Kan bedst lide min mor og er faktisk ikke så meget til andre hunde. Kan ikke lide vandpytter og hader at få sele og tøj på, men elsker at gå tur, så er god til kompromis smiley sele og jakke for en gåtur


    profilbillede
  • #20   30. dec 2022 har lige mistet min soulmate....vi har stadig hendes far Kewin han har haft mange dates med hehele 5 tæver gennem livet her hos os, nyder nu sit otium sammen med IdeFix og frk. Tippe er selv 13 år pigerne 12år og 11 år.
    Lidt om drengen forsigtig men nysgerrig spiser alt der kommer fra vores hænder og tømmer sin madskål først ....er kort sagt madglad!
    Kælepot og nyder alenetid når det er muligt....putter gerne med pigerne i sin kurv....frk Tippe elsker at putte med ham (hun er kuldskær den stakkel) og IdeFix søger selskab (alt kan bruges) så han savner ikke kærlighed her.


    profilbillede
  • #21   30. dec 2022 Navn: Atlas
    Kælenavn(e): Batlas, Batte, Atlas Von Patlas, Fedtlas, Fedte, Atteberg.
    Alder: 6 år
    Vægt og højde: 29 kg, højden kender vi ikke.
    Job: Opdagelsesrejsende.
    Livretter: Bacon, flæskesteg og hakket oksekød, man er vel en rigtig hanhund.
    Egen beskrivelse: Er til lange ture i skoven og langs stranden, så længe vi ikke ikke skal bade. Vand er ulækkert!!! Jeg bestemmer ruten, og så må du bare følge med. Jeg er damernes ven og kun til uforpligtende bekendtskaber.

    (Elisabeth med Lobo er fotografen bag dette pletskud)


    profilbillede
  • #22   30. dec 2022 Navn: Balder (Forest Lake vom Feueropal)
    Kælenavn(e): Balle, Ballemås, Balladedreng, Balle ralle, møghund.
    Alder: 5 år.
    Vægt og højde: 24-25 kg. muskler og 59 cm.
    Job: Vagthund og professionel kattepasser.
    Livretter: Ost og næsten alt, der ikke er tørfoder.
    Egen beskrivelse ' Damernes ven, jagthund, sporhund aus Düsseldorf, intelligent og kanon sej. Jeg elsker en ordentlig skovtur med næsen i jorden, dog ville jeg gerne undvære snoren, så jeg kan fange alle de lækre stege, der flyver eller går rundt omkring. Jeg er sur over, at jeg ikke må nakken ulven eller mårhunden.


    profilbillede
  • #23   30. dec 2022 Navn: Pjevs
    Kælenavn: Lortehund, lillehund, bølle og lillepus
    Alder: 7 mdr
    Vægt: 3,5 kilo
    Job: lortespiser
    Livretter: lort gerne kattelort
    Egenbeskrivelse: jeg er fantastisk nuttet, sød og kær, min familie elsker mig er jeg sikker på, men jeg vil gerne møde en ny, for den jeg har nu råber og skriger når jeg finder en lækker lort;)


  • #24   4. jan 2023 Navn: Laurids

    Kælenavn: Møver, Skiderik, Banditos, Tykke, Skattemand

    Alder: 7 år om 14 dage.

    Vægt/ højde Vi snakker ikke om vægten. Der er noget at holde af og holde om. Højde ved jeg ikke

    Job: jæger, graver og eventyrer

    Livretter: alt fra citron til død krage

    Egen beskrivelse: jeg er verdens centrum. Jeg elsker alle mennesker og er overbevist om, at de elsker mig. Hver dag skal leves fuld ud. Elsker at gå på opdagelse ved åen. Fange en due. Det er min mor ikke glad for. Men jeg er ekspert. En god kattejagt, er hellere ikke af vejen. Det er min mor mærkelig nok hellere ikke begejstret for. Men jeg må godt fange mus.


    profilbillede
  • #25   4. jan 2023 Navn: Walther

    Kælenavn: Valle-Dalle, Valle, skattemand.

    Alder: 6 år

    Vægt/højde: 34 kg 61 cm

    Job: duks

    Livretter: Det er kun få ting jeg kan lide. Er meget kræsen.

    Egen beskrivelse: jeg er en mor hund. Jeg føler hende i tykt og tynd. Jeg er meget lydig. Bamser, er noget af det bedste og jeg elsker, at få en ny. Jeg er der altid, for min storebror og redder ham, når han løber ind i problemer med andre hunde, da er det mig, der må træde i karakter.


    profilbillede
Kommentér på:
For sjov tråd - din hunds datingprofil

Annonce