1.846 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hund med til spanien? Hund med til spanien?

Halløj smiley

Står i den situation at jeg skal på juleferie med familien til Gran Canaria, og vi vil derfor godt have vores hunde med. Nu har jeg kigget rundt på forskellige sider på nettet, og synes der står meget forskellige oplysninger omkring hunde med på fly rejse.

Jeg ved godt hvad det kræver af vaccinationer etc.. Men er lidt usikker på hvad det kræver hvis hunden skal med i kabinen i en taske. Nogle steder står der at hunde må komme med i kabinen, hvis de bare ikke vejer over 8 kg. Andre steder står der at de skal have bestemt højde/længde etc.. Nogen der har rejst til Spanien (specielt Gran Canaria) og som kender de bestemte krav?

Og jer der har rejst med hund til de varmere lande, hvad er jeres erfaring? Vi har bevidst valgt ikke at tage rejsen her til sommer da der jo netop er for varmt på de feriesteder. Men i vintermånederne er der jo lidt bedre temp.

smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med til spanien?
  • #1   24. sep 2007 Elise: Ja det har du nok ret i, nu har vi ikke bestilt endnu, men selvfølgelig tjekker jeg da også lige med rejseselskabet smiley

• #2   24. sep 2007 Irene: Okay, men nu ved jeg ikke hvor i skal hen i spanien etc.. Men kender du til nogle steder hvor man kan finde ferielejligheder/boliger hvor hunde er tilladt? Både min søster og jeg har nu kigget på flere rejsesider uden held. Suk

• #3   24. sep 2007 Irene: Åhh tusind tak smiley

• #4   24. sep 2007 Hejsa

Ved ikke med flyselskaber og lign. men vi havde Vega med i 3 uger til Kroatien i sommers og der var rigtig varmt. Hun indordnede sig lynhurtigt efter døgnrytmen - men det er også vigtigt at tage hensyn til hunden i middagsvarmen, så selv om man gerne selv vil være ude i solen der, skal hunden tilbydes skygge indendøre (hvor det oftest er koldest)

Vega lærte også ret hurtigt at drikke af 2 liters flasker og hvis vi ikke var hurtige nok til at tilbyde hende det hentede hun selv flaskerne smiley

Vi har rigtig gode erfaringer med at have hende med på restaurant - vi blev ikke afvist et eneste sted selv om vi nogle steder var nødt til at tage hende med ind. Vi havde heller ikke nogen problemer på hoteller og lign. Jeg ved så ikke helt hvordan holdningen er til hunde på sådanne steder i Spanien, men hvis bare hunden opfører sig ordentligt tror jeg sjældent der er problemer.....

Rigtig god ferie - og nyd at have hunden med, for det er faktisk rigtig dejligt.

MVH Rikke

Kommentér på:
Hund med til spanien?

Annonce