{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Heidi B
Heidi B
Tilmeldt:
18. sep 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hund med til Berlin {{forumTopicSubject}}

Vi tager til Berlin i oktober og tager vores dansk svensk gårdhund med.

Jeg vil høre om nogen har haft hund med til byen og kan anbefale steder, hvor man godt må tager hunden med?

Jeg har selv søgt nogen steder, f.eks kan vi godt tage ham med på Trabi safari, men det er begrænset hvad jeg ellers kan finde af information... men tænkte om der er andre attraktioner, hvor hunden må komme med... f.eks i en taske hvis de ikke ønsker hunden skal gå rundt på stedet?

Det kunne være dejligt med nogen anbefalinger, så vi kan vælge flere ting til, hvor vi kan have ham med, så han ikke skal være så meget alene på hotellet.

Jeg har hørt det også er muligt at tage med på nogen restauranter, selvom man sidder indenfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund med til Berlin
  • #2   18. sep 2018 Jeg har haft hunde med til Berlin.
    Fantastisk by, hvor hunde er velkomne på alle restauranterne.
    De første 3 gange vi var på restaurant, spurgte vi pænt, om hundene måtte komme med ind, og svaret var, lidt hovedrystende, ja selvfølgelig.
    Attraktionerne kan jeg desværre ikke hjælpe med, da vi havde hundepasser.


  • #4   18. sep 2018 Vi har selv overvejet at tage Carla medtil Berlin, men læste op på det og hun skal bærer mundkurv, så det bliver ikke aktuelt smiley
    Men har haft hende med andre steder i tyskland og de er generelt meget hunde venlige.
    Kan ikke hjælpe med attraktioner smiley - men du vil vel ikke efterlade den på hotellet ? smiley


  • Heidi B
    Heidi B Tilmeldt:
    sep 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   20. sep 2018 Tak for alle jeres svar. smiley

Kommentér på:
Hund med til Berlin

Annonce