{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Online dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Nu så jeg lige, at Anicura tilbyder online konsultationer, hvis man har Aniplan. Jeg har noget lignende igennem Agria, og har brugt det en enkelt gang, hvor jeg var super glad for det, og virkelig havde en god oplevelse. Havde jeg ikke fået talt det igennem med dyrlægen, var jeg kørt til egen dyrlæge.

Har I prøvet det? Og hvad tænker I om konceptet?

Jeg ville jo ikke bruge det i akutte situationer, og situationer hvor jeg ved at hunden uden tvivl skal undersøges. Men i det her tilfælde, hvor jeg helt oprigtigt var i tvivl om, hvorvidt dyret skulle tilses eller ej, var det virkelig rart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Online dyrlæge
  • #1   22. mar 2023 klart smart ... er man usikker kan man jo altid opsøge vagtdyrlæge ...

  • #2   22. mar 2023 Jeg har det også igennem agria til teemo, men har endnu ikke prøvet at bruge det, fordi de eneste gange jeg har haft behov for dyrlæge med ham, var ting hvor jeg ikke var i tvivl. smiley
    Men jeg synes ideen er rigtig god og vil da helt sikkert benytte mig af det, hvis jeg en dag står med spørgsmål om noget, som en dyrlæge kan svare på, men som ikke nødvendigvis behøver være en dyrlæge der har mødt ham.

    Lucky er forsikret et andet sted og har det derfor ikke, men ved ham ville jeg altid vælge at ringe til egen dyrlæge, fordi de kender ham og hans historik. Hvor teemo kender de ikke særlig godt. For han kommer ikke så tit


  • #3   22. mar 2023 My little, her var det i forhold til Ellies løbetid (som var 2. ”løbetid” på 2 måneder), hvor jeg var sådan lidt i tvivl om, hvor meget det hastede at komme afsted. Jeg skulle alligevel afsted ugen efter, men var sgu i tvivl. Og det var bare den sødeste og mest empatiske dyrlæge - virkelig en god oplevelse.

    Jeg har selv 2 gange brugt onlinekonsultationer ved vagtlægen (på mig selv, altså), og følte mig 100% tryg i konceptet. Derfor var jeg også ret åben over for det, da det gjaldt hunden smiley


  • #4   22. mar 2023 Jeg syntes konceptet er fint..

    Min dyrlæge er dog sød til at svare på spørgsmål og kigge på evt. billeder via messenger smiley

    Jeg har dog prøvet det der video-halløj med alm vagtlæge, da min datter havde brændt sig, der slap vi for at skulle derhen, da det ikke var så slemt. smiley


  • #5   22. mar 2023 I sådan en situation ville jeg nok også benytte mig af det. smiley
    Til mig sig ville jeg ikke tøve et sekund med at bruge online læge i stedet for at tage til lægen, for jeg har det meget nemmere online end ved at tage fysisk derhen. Jeg har også gået i skole online.
    Så generelt byder jeg det velkommen. Ved hundene er jeg bare pylret, så der bliver de bare slæbt afsted når jeg er i tvivl, men jeg tænker da at jeg vil benytte mig af det ved behov i fremtiden inden jeg stormer til dyrlægen.


  • #6   22. mar 2023 Frk Jensen, jeg brugte det på mig selv engang jeg var i sommerhuset og fik crazy øjenbetændelse. Det var jo spild af alles tid at køre fra Kegnæs til Åbenrå for at konstatere, at min tilbagevendende øjenbetændelse var retur smiley Og så brugte jeg det også da Ellie “bed” mig ift om det skulle syes.

    Jeg ved at min dyrlæge altid vil svare mig, og han er villige sød til at tage sig tid til det. Men jeg vil bare heller ikke misbruge det. Og der er det lidt noget andet, når det er en service, som jeg jo betaler for via forsikringen. Og jeg var glad for at få det prøvet af i en sitation, hvor jeg alligevel skulle til dyrlæge ugen efter. Egen dyrlæge sagde nøjagtig det samme som hende jeg brugte online. Og heldigvis for det smiley



  • #7   22. mar 2023 Jeg ved ikke om jeg har det via min forsikring. Men har nu heller ikke misbrugt det smiley

    Ingen af kattene er vilde med at blive transporteret på min (lad)cykel, så vil gerne undgå det hvis jeg kan smiley


  • #8   23. mar 2023 Jeg har også brugt det gennem Agria forsikringen og har været rigtig glad for det. Utrolig flink dyrlæge, som virkede kompetent smiley

  • #9   23. mar 2023 Nix - jeg er gammeldags, jeg gider ikke det der nymodens pjat smiley


  • #10   21. apr 2023 Jeg har det også gennem Agria. Har ikke brugt det endnu, men ville, hvis jeg var i tvivl om besøg eller ej smiley

  • #11   21. apr 2023 Jeg ville aldrig bruge det men super fint for dem der ønsker det.
    Hastede til vagtdyrlæge i fredags og var ikke i tvivl.
    Men måske jeg har haft for mange hunde / i for mange år til at blive i tvivl smiley

    Har Agria forsikring men aner ikke om online dyrlæge er inkluderet..


Kommentér på:
Online dyrlæge

Annonce