{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem har haft hund med i fly??
  • #1   2. okt 2007 Jeg har ikke noget svar på dit spørgsmål, men bliver nødt til at spørge hvorfor hunden skal med?

• #3   2. okt 2007 CH: fordi min mor bor på Tenerife, og jeg skal være der halvanden måned fordi jeg skal holde jul der osv, det ikk så sjovt at sidde alene juleaften. Og jeg syns det mindre synd for min hund at skulle med mig halvanden måned til Spanien end det er at komme halvanden måned på pension . smiley

• #4   2. okt 2007 Ok ;o)

• #5   2. okt 2007 og tak til jer andre smiley tror nok jeg må høre min dyrlæge ang beroligende, sevom hun ikk nævnte noget da han fik pas og rabies vaccine igår. Jeg tror han tager det cool nok, men man ved jo aldrig

• #6   2. okt 2007 Jeg har kun prøvet at sende en hvalp og den havde ikke fået noget.,
    Prøv at kontakt flyselskabet, jeg mener at havde set i et af de programmer om livet i en lufthavn at hunde der var for dopet blev lagt til at sove den ud inden de måtte komme med flyet, måske er der forskellige regler om han rejser med i kabinen - det skal vist bestilles i god tid da der kun må være et vist antal dyr med.

• #7   2. okt 2007 Jeg har haft Diva med ud at flyve til Spanien og hun fik ikke noget beroligende. Vi var flere hunde med samme fly og ingen fik noget beroligende.
    vi havde dog små godbidder med, som vi gav under op- og nedstigning for at forhindre propper i ørerne.

God tur sydpå

• #8   2. okt 2007 jeg har snakket med Sterling og de sagde og det står nemlig også på hjemmesiden at man max 10 dage før afrejse skal udfylde noget man skal sende ind, så de kan se man har en hund/kat med. Det er det eneste der står.. men må prøve at ringe igen hehe nytter jo ikk hvis han skal sove "rusen" ud først haha ej så meget ville jeg slet ikk give ham hvis han sku ha noget beroligende.. tænker bare man må ku få noget til at ta "toppen" af nerverne

• #9   2. okt 2007 Når vi har fløjet med landsholdet er der ro på alle hundene og jeg synes det er synd at give dem noget beroligende.......
    Jeg har aldrig hørt om nogen der giver deres hunde beroligende for at flyve med dem.
    Du skal - som du vist også ved - melde til flyselskabet, at du medbringer hund

• #10   2. okt 2007 Berit.. ja det jo vel egentlig det samme som at flyve med små børn, de forstår jo heller ikk rigtig hvad der sker, men de blir bare ikk bedøvet haha ellers go plan, så slap man for skrigekor 12 timer til usa hihi.. men ja havde en ide om de sikkert også fik propper i ørerne som små godbidder ku afhjælpe, men fik bare fortalt det med berolignde af en veninde

• #11   2. okt 2007 min fornemmelse og oplevelse med de hunde, som var med ude at flyve var at de slet ikke reagerede på op- og nedstigning, så jeg synes det er fjollet at sløve dem.

• #12   2. okt 2007 Lupe har fløjet intet mindre end 7 gange.
    End ikke paa strækningen fra LA til Frankfurt var der nogle problemer.. det tog 11 timer.. Hun har aldrig fået noget beroligende.. dyrlægen mener ikke det er forsvarligt til små hunde.
    OG selvom jeg tog hende ud på toilettet hver 2-3 time for at tisse paa en avis jeg lagde på gulvet skete der intet. Hun nægtede at gøre noget på flyet. til gengæld da vi nåede frem tissede hun et helt hav smiley sødning

• #13   2. okt 2007 Jeg tror ikke at hunde får propper i ørene på samme måde som børn, eller også håndtere de dem bare anderledes. Lupe sagde aldrig et kvæk på nogle af hendes flyveture og jeg gav hende ingen godbider under op og nedstigninger. Hvis din hund er en stille gemyt som er rolig og glad bare du er nær tror jeg ikke du bør være urolig. Bare du husker at have alle papirer og den slags i orden smiley Rigtig god tur

• #14   2. okt 2007 Jeg har også fløjet flere gange både med Joy og Mickey og har aldrig brugt at sløve dem. Men husk at være i god tid med at bestille flyplads til din hund, for du kan nemlig ellers risikere at den ikke kan komme med, da der må være et bestemt antal hunde og katte ombord og det ville jo være en skam hvis den ikke kan komme med

Kommentér på:
Hvem har haft hund med i fly??

Annonce