{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål (legetøj og dårligt foder)
  • #1   8. okt 2007 1
    Et par gamle sokker som er bundet sammen .. Det er noget der rykker herhjemme ... Hehe

2

Jaah Pedigree , det var Zia vokset op på , men tror ikke hun kunne tåle det , for hun sked helt overdrevet meget ..

• #2   8. okt 2007 Tennisbolde et et hit for min hund, da han elsker at "skrælle" det gule af den og gnaske den i stumper og stykker. Ellers bamser som er rigtig gode at give en "rusketur". angående foder får min hund Purina som efter sigende indeholder mange proteiner hvilke er godt hvis din hund skal have opbygget lidt muskelmasse. Men der er vist mange gode mærker på markedet.

• #3   8. okt 2007 1.: En gl. sok med klnud på.. intet andet..

Udendørs, bliver der brugt brugtt, bidskind, bidepølse (kort & lang) og bideærme.

2.. Bruger kun kvalitetsfoder..

• #4   8. okt 2007 1. Aktivitets bolden er et hit hos mine hunde

2. Pedigree pal, mine skider orange af det & Eukanuba, det kan de ikke fordrage, selv Scott der er altædende vil ikke spise det

• #5   8. okt 2007 En toiletbørste er det sore hit her(den er helt ny)

• #6   8. okt 2007 Sara N eg spurgte IKKE til GODT foder, men DÅRLIGE erfaringer med foder! Troede jeg havde skrevet det simpelt..

Schæferbanden B Man kan skam godt have dårlige erfaringer med kvalitetsfoder. smiley

• #7   8. okt 2007 tøjbamser der piver, er et meget stort hit her.

• #8   8. okt 2007 ang. foder. Henne pet foder. mine elskede det, men tabte rigtig meget pels. så jeg stoppede igen.

• #9   8. okt 2007 de der store tennis bolde men kan købe i søsterne grene for en 20'er og alt andet som har boldfacon er et hit hjemme ved os....

har ikke nogen dårlige erfaringer med foder (dårlig pels, dårlig ånde eller over skideri) men har prøvet meget foder fordi holli ikke gider spise det

• #10   8. okt 2007 Legetøj som er i høj kurs herhjemme er bamser UDEN piv.....papkasser.....og et kæmpe bundt sokker bundet sammen. Men får hun er papkasse så er hun vildt lykkelig........den pelses i atomer:o)

Foder som kvalitetsmæssigt var dårligt har jeg ingen erfaringer med....har jeg aldrig brugt.......hun har fungeret super på det foder hun har fået........dog har specific diæt ikke virket efter hensigten på Emma.........men det kan det jo sagtens på andre hunde .o)

• #11   8. okt 2007 1) En flad læderbold som Sofus har fået af naboens søn.. Han ELLLSSSKKER at rende rundt med den i munden.. og at læse af svarene herinde...så er hunde slet ikke så krævende... det behøves slet ikke være dyrt for at være godt legetøj.... Også er der også hans freesbee som han elsker...når vi leger!

• #12   8. okt 2007 Bolde til Blackie og træktov til Monique. Absolutte yngligssager.

Dårligt foder...tjaa...

Monique fungerer ikke på Pedigree (det er hun vokset op med inden hun kom til mig) Royal Canin, Henne Petfood eller Skyttens.

Blackie fungerer ikke på Supermarkedsfoder (det er han opvokset på og han var underærnæret og havde en ad pels da jeg fik ham) eller Olivers.

Det er forskelligt fra hund til hund hvilket foder de trives med, ligesom det er forskelligt fra ejer til ejer hvad de vil fodre med.

• #13   8. okt 2007 * Miss Fich * Du skriver: "Det er forskelligt fra hund til hund hvilket foder de trives med, ligesom det er forskelligt fra ejer til ejer hvad de vil fodre med."

Det er netop derfor jeg spørger...

• #14   8. okt 2007 Mine har intet legetøj fremme........

Så her leger vi med hvad jeg finder frem, og alt er lige spændende.

Af foder, ja tror efterhånden de fleste ved jeg råfodrer :o))

• #15   8. okt 2007 Sabine, det jeg mener er, at man må prøve sig frem smiley

Det er selvfølgelig fint at høre andres erfaringer, men et eneste man kan gøre er at prøve sig frem smiley

• #16   8. okt 2007 1. Flodhestebamsen fra madagascar.. døbt 'M-gala'.
    Den er blevet rusket hver dag i 2 år =o)

2. Eukanuba, select gold, olivers pga. hudproblemer med skæl. & Royal canin vil de ikke spise pga. smagen/lugten.

• #17   8. okt 2007 herhjemme er torve et hit for balu - men Cera heller driver alle til vandvid med alle hendes pive-dyr smiley

vi har fodret med Hill's og har været super glade for det..
    Nu er vi gået over på Royal Canin her i sidste uge - så glæder mig til at se hvordan de går på det smiley

• #18   8. okt 2007 Her kan næsten alt legetøj bruges.. :o) Cody er i sær glad for pivdyr af en hver art -jo mere larm jo bedre mener han.. :o) For Chivas er næsten alt hvad han kan bære på et hit, men han syntes også det er ret underholdenen at ligge og pille trådene ud af de der trækketove.. :o) Gaia elsker sokker (helst sokker der ikke er deres...) trækketove, metalapport og især Cody's pels.. :o)) Flica har aldrig været specielt int. i legetøj... Normalt har jeg sokker, tomme marvben og en metalapport liggende rundt om i huset -og bolde, men de ryger som regel hurtigt ind under sofaen hvor de godt kan ligge er stykke tid inden de kommer ud igen... :o) Ved træning bruger jeg næsten altid bold..
    Mht. foder prøvede jeg en gang Hennes Petfood på Flica (da jeg kun havde hende), det ville hun absolut ikke spise! -Og hun er ellers det største maddyr man kan forstille sig!! Syntes nu heller ikke selv at det lugtede ret godt... :o( I dag bruger jeg Flatazor og har gjort det i omkring 4 år, det trives alle sammen super godt på det (Gaia på hvalpe og Flica på Senior og Chivas og Cody på Elite professionel) og der bliver altid spist op! :o)

• #19   8. okt 2007 1. Et par gamle sokker er altid dejligt !

2. ved ik !

• #20   8. okt 2007 * Miss Fich *

Ja, jeg ved da godt at man bare må prøve sig frem, men nu skriver jeg jo ikke noget om at jeg har et problem med det jeg fodrer med, vel?

Jeg ville bare gerne høre folks erfaringer. Hverken råd eller noget andet... Bare erfaringer!

• #21   21. okt 2007 Sabine S: Der er jo ikke nogen der skriver her for at genere dig, og det er da også en erfaring når de skriver at man må prøve sig frem.. Det kan jo godt være en hjælp til andre der læser tråden, så slap lidt af!

Vi har før brugt skyttens, men det resulterede i at Maggie kastede en del op efter at hun havde spist. Nu bruger vi Royal Canin, men det gider hun ikke rigtigt at spise mere, så nu bliver det arions.

Kommentér på:
2 spørgsmål (legetøj og dårligt foder)

Annonce