{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg VÆMMES
  • #2   12. okt 2007 hvad fanden har de haft gang i? sørgeligt at der findes så mange useriøse købere og hundeejere på markedet. Man kunne da have fundet et andet hjem til hunden

  • #3   12. okt 2007 nogle folk , skulle bare ikke have lov at have dyr..... værken eje , eller passe....!

  • #5   12. okt 2007 jeg har ikke nogen forståelse for hvordan man kan være så lam i hovedet...

    Jeg kan ikke finde ord for hvor latterligt jeg synes det lyder


  • #7   12. okt 2007 jeg synes nu også det virker mærkeligt at det er vennen der aflivede hunden. man afliver sgu da ikke andres dyr. Et er at man ikke vil passe hunden når ejeren skulle ind til milli. Men så er det da ejeres ansvar at finde nogen som vil tage sig af hunden eller så må man evt. aflevere den på et internat, hvor de så kan finde et hjem til den.

  • #8   12. okt 2007 Linda - JA.. Og jeg håber at idioten får så mange smæk pga det. UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH kan blive HIDSIG over sådan noget.. og så på en fredag

  • #9   12. okt 2007 Ej hvor strid..

  • #11   12. okt 2007 For at bruge et godt slidt ordsprog:

    Hvad skal man med fjender, når man har sådanne venner...


  • #12   12. okt 2007 lasse. var det min "ven" tja så var vi hvertfald ikke venner mere og jeg vil garantere dig for at han kom til at bøde for det

  • #13   12. okt 2007 Christel, han har nok stolet på ham siden han passede mandens hund!

    men ja man skal sku vælge sine venner med omhu, har selv skulle have passet en hund i 14 dage og var ved ikke at få den tilbage fordi min "veninde" var blevet så glad for den.. hun havde gemt den hos en af sine andre veninder og var nød til at få hendes mor til at tage op og hente hunden for mig..


  • #14   12. okt 2007 jeg vil slet ikke tænke på hvad jeg have gjort.

    Men ja... RETTEN er en rigtig god mulighed.

    Det er simpelthen for umodent det der.


  • #15   12. okt 2007 hjælp pindsvinene. LIge præcist. Og hvad fanden er det også for en dyrlæge der aflive en hund hvor personen ikke er ejer. det fatter jeg heller ikke. Men det er måske meget normalt at dyrlægen tager for givet at man ejer hunden??? Var jeg dyrlæge ville jeg da se noget dokumentation på at personen var ejer hvis kunden ikke kom hos mig til dagligt, for i princippet kunne jeg tage en hund foran supermarkedet og gå ned og få den aflivet så?

  • #16   12. okt 2007 og det var min bedste veninde som lavede det nummer, vi havde kendt hinanden fra vi gik i vuggestue,

  • #17   12. okt 2007 mamma. Syg veninde. Jeg har haft to veninde uafhægigt at hinanden til at passe mine hunde mens vi var ude og rejse og naboen har også gjort det. De kunne sgu da aldrig finde på at snuppe mine hunde selvom de er mega glade for dem.

  • #18   12. okt 2007 Mamma - Ohhhh.... Det lyder også sindsygt det der. Hvad sker der for folk.

  • #19   12. okt 2007 Dejlig med sådan nogen mennesker eller.. NOT.
    Hva fanden er det lige der sker for folk nogen gange..


  • #20   12. okt 2007 Ja det var sindsygt, jeg var lige flyttet sammen med min kæreste og min hund var en hvalp på det tidspunkt, der var bare så meget kaos omkring flytningen at vi mente den ville have det bedre af at blive passet.. men vo blev da klogere..

    siden der, er der ingen der har passet vores hunde


  • #21   12. okt 2007 Linda, ja det tror jeg faktisk godt at man ville kunne gøre.. der er i hvert fald ingen af de dyrlæger som vi har været ved der har besværrert sig med at høre om vi var ejer af hunden, ej heller scanne chippen..

  • #22   12. okt 2007 Var det min hund der var en der havde aflivet på den måde, så var ham der havde gjort det sgu røget samme vej...

  • #23   12. okt 2007 Fuld af fordomme som jeg er kommer det ikke bag på mig at den aflivede hund var en amstaff.
    Jeg var da brændt helt af hvis min ven aflivede min hund fordi han ikke gad passe den, hvis det var aftalen at han skulle det.
    Kan slet ikke forstå at man ikke kontakter ejeren først.


  • #24   12. okt 2007 Begge gange jeg har været ved dyrlægen med Panda, er der blevet tjecket chip på ham. Skal snart derind igen, og så kan jeg jo se om det er sædvane at gøre det der

  • #25   12. okt 2007 alex: Fuld af fordomme som jeg er kommer det ikke bag på mig at den aflivede hund var en amstaff.........

    Uddyb venligst den (er det fordi du mener mange af dem som har den type hund er uansvarlige?)


  • #26   12. okt 2007 karina. det er da også det mest rigtige. Min dyrlæge gør det dog ikke ved mine hunde, men han kender jo os til bevidsthed - er kommet der gennem 6 år og han har også været herude.

  • #27   12. okt 2007 Linda :
    Ja jeg har på fornemmelsen at rigtig mange amstaff ejere ikke er rustet til den opgave at have hund, og slet ikke en krævende race som amstaffen.

    Jeg har også en fordom om at mange amstaff ejere er meget unge og i kraft af ung alder også uansvarlige i forhold til opgaven.


  • #28   12. okt 2007 Alex N - Hmm... jeg har den samme fordom.. Der er mange jeg kender som jeg rent ud har sagt "DU skal ikke have hund" til. De brænder for det på den "forkerte" måde.

    Tror idioterne det er legetøj.


  • #29   12. okt 2007 Linda, hvis man nu fx kommer hen til sin egen dyrlæge, med en fremmed hund syntes jeg da at det er lidt utroligt at de ikke spørger om man ejer hunden, eller lige scanner chippen på den, det har jeg prøvet ved vores gamle dyrlæge..

    og hvis det så er for at få hunden aflivet så er det da ikke super betrykkende.. skulle engang have min venindes hund aflivet, hun kunne ikke selv tage med derned jeg ringede bare og sagde jeg havde en hund der skulle aflives og det blev den, uden nogen spørgsmål.. så egentlig kan man vel bare tage en fremmed hund med derned og gøre det?


  • #30   12. okt 2007 Alex. Tænkte det nok og jeg er heller ikke uenig med dig. Prøv en gang at se hvor mange der er til salg af denne race. dette tegner et tydeligt billed af det hele og at flk ikke magter opgaven. jeg er glad for at min race ikke er modehund.

  • #31   12. okt 2007 mamma. det er sgu skræmmende. for i princippet kan jeg jo snuppe en foran brugsen og så få den aflivet.

  • #32   12. okt 2007 ja, det er ret skræmmende at tænke på.. ved ikke om det måske er fordi de stoler på en hvis man normalt kommer der med sine egne hunde, men alligevel så burde de da lige spørger lidt ind til hvem der ejer hunden osv..

    men jeg var også nede ved den samme dyrlæge med min gamle han hund, han stod i min eks kærestes navn, og det ændrede de også uden vidre til mit, både i dansk hunde register og nede hos dem selv. uden at have snakket med ham først vel at mærke.

    og det er altså en rimelig stor klinik som burde have styr på deres ting der gjorde det


  • #33   12. okt 2007 det med dansk hunde register, det ville de søger for blev ændret til mit navn, de gjorde det ikke samme dag..



  • #34   12. okt 2007 det er sku da sygt lige som hende der har sat sin 15 uger gamle hvalp til salg fordi hun alligevel ikke har tiden til det sådan noget kan jeg bare ikke have bliver sku så sur hvorfor tænker man sig ikke om

  • #35   12. okt 2007 til for stamtavler. ja bliver sku så sur det er jo ikke lige en af de racer som skal kastes for meget rundt skal selv ind at kigge på en hund imorgen som er hitte hund ellers havde jeg taget den men man kan ikke rede alle desværre og så snart den er redet går der 2 sek så er der en ny med samme problem

  • rasmus o
    rasmus o Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 31
    #36   12. okt 2007 Det er sq for langt ude...

    Det kan virkelig godt bringe mit pis i kog og ærligtalt skal folk lære at tænke sig om...



  • #37   12. okt 2007 ja dumme mennesker findes alle steder..
    Og nogle ting kan kun forklares med dumhed.


Kommentér på:
Jeg VÆMMES

Annonce