{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Jeg væmmes.......! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at denne her tråd vil i nogles øjne virke krænkende, og måske risikerer jeg at blive smidt ud på grund af dette indlæg, men jeg tager chancen og vover pelsen......

Jeg har som sagt ikke nogen ribe hund men følger alligevel med i hvad der sker i det forløb med de stakkels hunde...

I går kom meldningen så, at en ribehund , endelig efter mange førsøg på at give den et anstændigt liv, fik fred.

Jeg beundrer virkelig plejemoderen til denne hund. Det kræver virkelig mod og hjerte til sådan en beslutning.
Min dybeste respekt og medfølelse til denne kvinde..

Dernæst har hun styrke og mod til at gå ind i denne gruppe, og meddele resten af gruppen at hunden har fået fred. Et smukt og følelsesladet indslag.

For mig at se, en meddelelse og en nøgenhed om hvor ked af det hun er.

Alt hun behøver er et rygklap,nogle trøstende ord, nogen at dele sorgen med....

Det er der så mange der gør, inclusive mig selv....
Det er hårdt at miste en ven.....

Men pludseligt er den der......ET sted hvor det absolut ikke hører sig hjemme....

Jannipigen kommer med følgende kommentar:

R.I.P Blackie

Jeg håber det var den rigtige beslutning.

Tør jeg spørge hvorfor du valgte at gå udenom foreningen med denne aflivning?

Ja janniepigen, det turdes du godt at spørge......

Måske skulle du have valgt at spørge hende privat, udenom hendes sorgmodige beretning, hun havde sikkert svaret dig....

Det hørte sig måske ikke rigtigt til lige der.... Men jeg ved at du heller ikke har haft det nemt.... Jeg har også læst din beretning.... Så jeg ser det som en lille hovsa...

MEN dernæst dukker kjellgård op med en lang historie :

Kate>> Jeg mangler ord.......
Jeg så dit indlæg her, allerede i aftes da det var oprettet... Og har faktisk ikke lyst at kommentere dette......

Men Kate>> Uanset hvor god en mening du har gjort dette i, og uanset hvor hårdt det end måtte være........ Så står Animal Rescue uforstående overfor hvordan man i dagens Danmark, ka aflive en anden persons hund, uden at have kontaktet retmæssige ejer først.

Hvis du havde kontaktet os, og fremlagt sagen som den var Kate, så havde der ikke hersket tvivl om, at Blackie desværre måtte aflives...

Men efter den mail du igår sendte til Karina ang dette, så har vi naturligvis et par spørgsmål nu..... For det viser sig jo desværre, at der er flere ting ang Blackie, som du ikke har informeret os om....

Karina har idag spurgt dig på sms, hvilken dyrlæge der har aflivet Blackie?
Det har du på nuværende tidspunkt stadig ikke svaret på.....

Og så har hun sendt dig en mail, med spørgsmål ang dette forløb....

Vi ser frem til at høre fra dig Kate.


Hvad skal man sige.........???

Er i vitterligt så kolde som i giver jer ud for at være her, KJellgård.....

Dette om noget burde vel for pokker have været skrevet til hende privat.......???

Jeg væmmes når jeg ser den slags..........Føj.....!

Hvor var i henne den gang hvor kate skrev at hun netop havde problemer med hunden......???

Ikke nogle steder at se.....???

Det er nemt nok at anklage folk BAGEFTER, men gør det dog et andet sted, og ikke et sted hvor hun deler sin sorg med os andre.....

Det er vel at gå over stregen......?


Kommentarer på:  Jeg væmmes.......!
Kommentér på:
Jeg væmmes.......!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce