{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Sure HANhunde {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg er tit ude med min hund for at gå en tur, men jeg møder også tit nogle andre hunde som går den samme tur som jeg. Problemet er bare, at når de andre går forbi begynder deres hunde at sige en ret så voldelig lyd, også begynder Oskar også? Jeg synes det er lidt mærkeligt, nogen der ved hvad man kan gøre ved det for at forhindre det. Men tæver klare det helt fint, og Oskar leger uden problemer med tæver. Men nye hunde som han ikke har mødt, der plejer de ofte at gøre det..

Hjælp?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sure HANhunde
  • #1   12. okt 2007 er ikke sikker.. men det ku være fordi at hanhunde lige skal markere sig overfor hinanden og vise hvem der bestemmer

• #2   12. okt 2007 det samme gor min hund ogsaa vi tror det er fordi de maaske foler sig presset og skal lige markere hvem der bestemmer men det er trals

• #3   13. okt 2007 Tja nu har vores været rigtig god til at gø af andre hunde når vi går tur - Men kun fordi han vil så gerne hilse på dem - Men det er blevet meget bedre efter vi begyndte med træning igen - Men det kan altså lyde voldsomt hvis de samtidig trækker i halsbåndet ...

Men først og fremmest så tror jeg at det kan skyldtes usikkerhed.. Men er man i tvivl kan man jo altid kigge på halen og resten af kroppen..

Kommentér på:
Sure HANhunde

Annonce