{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

To sure hanhunde {{forumTopicSubject}}

Mine to hanhunde har her den sidste times tid "mundhugges" lidt. Jeg ved ikke hvad det skyldes men jeg var ude og gå en lang tur med den yngste i mine svigerforældres by, min kæreste opholdte sig ved mine svigerfoældre imens med de to andre hunde. På vej hjem i bilen kunne jeg høre at de "kom op og slås", ikke noget andet end det kunne stoppes ved en høj lyd, og efter vi er kommet hjem har de skændtes lidt.

Det er ikke noget særligt dybt og de kan sagtens ligge side om side, men det er fortrinsvis den unge hanhund der ligesom lægger lidt op til oprør men han kan sagtens stoppes igen.

De har un få gange været oppe og slås og aldrig sådan for alvor - den unge er 2 år og den gamle knap 8 år, og de har altd kunnet være sammen også alene.

Skal jeg bare regne med at det er lidt hanhundepjat eller skal jeg gå og være nervøs for at de sllås?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To sure hanhunde
  • #1   29. okt 2010 Jeg ville også skille dem ad når de var alene - Der er i der jo ikke til at sige højelyde osv.

    Forhåbentlig finder de selv ud af rangorden, er den "gamle" ved at være udbrændt, kan det jo være en naturlig reaktion at den lille forsøger at overtage pladsen - Det er jo typisk den stærkeste i flokken der har alfa rollen - Og den kan sagtens skifte med tiden :o)


Kommentér på:
To sure hanhunde

Annonce