{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Bedste foder til Pomeranian? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg har en lille Pomeranian tæve på 14 uger.
Lige nu får hun Purizon hvalpefoder. Synes selv det virker som rigtig god kvalitet. Kan godt lide at det er uden alle mulige tilsætningsstoffer og det er naturligt og kornfrit.

Men ville høre om der er nogle andre herinde som har en Pomeranian som kender til hundefoder som er af aller bedste kvalitet og godt til Poms?

Så kan jeg tænke over om jeg bare skal fortælle med Purizon-mærket når hun bliver voksen eller om der findes noget endnu bedre kvalitet.

Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste foder til Pomeranian?
  • #1   4. jun Brug det foder, din hvalp trives på. En poms er ikke så speciel, at den kræver noget specielt. Så giv du Purizon - og gerne alt mulig andet smiley

  • Josefine I
    Josefine I Tilmeldt:
    jun 2024

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #2   4. jun Tak Anne. Det er første gang jeg har min helt egen hund, så vil gerne være sikker på at jeg gør mit bedste for at hun får et langt, sundt og godt hundeliv smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 64 Emner: 18 Svar: 2.150
    #3   4. jun Tillykke med din hvalp, Josefine smiley

    Jeg her helt enig med Anne - og vil gerne supplere med, at det er en god idé at veksle mellem forskellige (kvalitets)mærker, så din hvalp ikke bliver kræsen smiley Giv også gerne en kyllingevinge (fint som hvalpekødben) og andet råt indimellem.
    Held og lykke med hende - og må vi ikke se et billede? smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 64 Emner: 18 Svar: 2.150
    #4   4. jun Mange dyrehandlere har små gratis poser hundemad, så man kan teste, om ens hund kan lide foderet - og de har hvalpepakker også med foderprøver. Dvs det havde de engang. Jeg er ikke 100% sikker på, at fx Maxizoo stadig har det.

  • Josefine I
    Josefine I Tilmeldt:
    jun 2024

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #5   4. jun Mange tak for tippet, Isabelle smiley
    Har også hørt at Poms har et lille ry for at kunne blive nogle kræsenpinde, så dit råd vil jeg helt klart bruge smiley

    Jeg har forsøgt at sætte et billede ind. Håber det virker smiley


    profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 64 Emner: 18 Svar: 2.150
    #6   4. jun Åhhhhhhhhhh, hvor er hun fin og smuk smiley smiley smiley smiley

  • Josefine I
    Josefine I Tilmeldt:
    jun 2024

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #7   4. jun Tusind tak! smiley Hun er bare så dejlig. Det er utroligt så meget og så hurtigt man knytter sig til sådan et lille væsen smiley

    Man er nok altid lidt små-nervøs for at gøre ting forkert som “førstegangs hundemor” når man gerne vil have de har det fantastisk.
    Håber hun forbliver sund, rask, glad og får et laaaaaangt, dejligt hundeliv smiley smiley smiley smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 64 Emner: 18 Svar: 2.150
    #8   4. jun Ja. De fleste - nok alle - førstegangs (ansvarlige) hundemødre/fædre er vist lidt nervøse for, om vi nu gør det helt rigtigt. Derfor er det rart at have en opdrætter, mere garvede hundeejere og/eller et hundeforum at spørge til råds, når man kommer i tvivl.
    I øvrigt kan også vi efterhånden garvede hundeejere stadig komme i tvivl om noget nu og da smiley
    Spørg endelig løs, Josefine - men vid, at du nu og da vil få meget forskellige svar. Vi hundeejere er nemlig ikke nødvendigvis enige smiley


  • Josefine I
    Josefine I Tilmeldt:
    jun 2024

    Følger: 14 Emner: 1 Svar: 4
    #9   4. jun Det har du fuldstændig ret i. Der er rigtig mange forskellige meninger og svar. Til sidst finder man nok ud af hvad der passer bedst til hver enkel vuffer smiley smiley
    Mange tak for din gode hjælp og støtte! smiley


Kommentér på:
Bedste foder til Pomeranian?

Annonce