{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

gamedog {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Er her nogen som kender det foder som hedder gamedog??
Jeg er blevet tilbudt det, og fik af vide det var kvalitetsfoder, men har aldrig hørt om det før...
er her nogen som gider kigge på gamedog.dk og se efter om det er noget godt foder? inde under produktinfo står der en masse om hvad det indeholder, men jeg har ikk forstand på det... fodrer selv med eukanuba nu, og er glad for det... men det skader jo aldrig og prøve noget nyt, hvis det er godt nok .

håber nogen kan hjælpe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gamedog
  • #1   17. okt 2007 Man kan ikke se hele indholdsfortegnelsen på siden...

De må lige få styr på deres hjemmeside - og får man kan se alt, ville jeg ikke skifte.

• #2   17. okt 2007 Der er lidt om indhold her (link fjernet)

• #3   17. okt 2007 Tak for de Rene - Der kunne man se det hele..

Og dog - for de har kategoriseret deklarationen så man ikke kan se, hvad der er mest af i foderet.
    Om hovedbestanddelen er byg og hvede eller den er kød.

Igen - en uklar deklaration.

• #4   17. okt 2007 så jeg skal ikke overveje det?

• #5   17. okt 2007 jeg undrede mig lidt over damen som gav mig brochurer igår... da jeg fortalte jeg fodrer med eukanuba... hun sagde at royal canin, hills og eukanuba er det dårligste foder man kan fodre med?
    Så undrer det mig lidt hvorfor man køber det hos dyrlægen og hendes foder,som hun siger er det bedste, har man aldrig hørt om?

• #6   17. okt 2007 Er denne så bedre http://www.kaisler.dk/butik/beskrivelse.asp?which=27

• #7   17. okt 2007 Sådan Rene - du kører da lige med klatten smiley
    Ja, her kan man da (næsten) se, hvad foderet indeholder...

Og så er det, der skal tages stilling.

Vil du have din hund får et foder, hvor hovedbestanddelen er korn?
    Og vil du have foder, der indeholder biprodukter (en proteinkilde, der består af affaldsprodukter fra dyr og grønt - eksempelvis næb, fjer og kartoffelskræller)

Ville jeg prøve at sammenligne indholdsfortegnelserne mellem dette foder og Eukanuba og se, hvilke gode ting der ellers er puttet i produkterne og vurdere det i forhold til hinanden.

• #8   17. okt 2007 CH, kvinde,33 år: Ville du ha din hund fik det? Jeg vil jo mene en hund er kødædende, så derfor nej.... smiley
    Derfor konkludere jeg nok jeg fortsætter med Eukanuba, som jeg bruger nu... smiley

• #9   17. okt 2007 Mia, så snart jeg så der var hvede i foderet havde jeg valgt det fra ;o)

Jeg kan godt forstå din beslutning ;o)

• #10   17. okt 2007 Okay.... men ved som sagt ikke så meget om det... men jeg blir ved mit nuværende foder smiley ville heller ikk selv undvære kød, og min hund skal ikk ha noget jeg ikk selv ville spise... Han er min bedste ven, og mit barn... Han skal holde mange år endnu, og derfor passer jeg jo så meget på ham som muligt... smiley

• #11   17. okt 2007 Jooo - men skal man passe godt på sin hund, så skal den jo behandles som en hund og ikke som et menneske. Og en hund spiser slet ikke som et menneske gør, har helt andre behov.

Hvis du vil gøre din hund en tjeneste, så tage og læs lidt om dens sundhed og ernæring. Der er rigtig mange oplysninger på nettet, og der er også rigtig mange, der taler mod i hinanden, men lidt klogere kan man altid blive ;o)

• #12   17. okt 2007 Bare rolig, han blir behandlet som en hund, og ikke som et menneske, så meget er han heller ikk mit barn.... men jeg passer på ham, som var han mit barn, for han skal jo være min livspartner mange år endnu. Ved godt han har nogle behov, og går rigtig meget op i det... smiley Det er ikk sådan jeg er helt uvidende omkring det....

• #13   17. okt 2007 Det var skam heller ikke en antydning i den retning, det jeg skrev - jeg faldt bare over, at du skrev at du også godt vil have kød.. Og den sammenligning kan man ikke sådan lige lave mellem menneskemad og hundemad ;o)

Kommentér på:
gamedog

Annonce