{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.860 visninger | Oprettet:

GRIMME Mopser... {{forumTopicSubject}}

Mødte 2 mopser på vores gåtur igår..
Ikke så tit man møder nogen her hvor jeg bor...

FOR HELVEDE hvor var de grimme !! Og jeg gik hjem og fortalte hvor glad jeg var for at Laura kun er ½ mops smiley

Men disse 2 hunde var også meget små i forhold til andre mopser. De var også ret fede begge 2 og det klæ'r bare IKKE en Mops *G*.....
Dem jeg ser når vi er oppe i byen er søde nok at se på og jeg synes generelt at mopsen er en lille charmetrold.
Men de her 2.......
Så hvis nogen har en mops eller kender en der har.. Så lad være med at give den flødekager og gå en ekstra tur med den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GRIMME Mopser...
  • #1   22. okt 2007 Det er så synd når hunde bliver kugle runde og slet ikk' godt for helbredet

  • #2   22. okt 2007 Nåårrh, stakkels hunde :o(

  • #3   22. okt 2007 CH - De var ikke sådan OVERFEDE, men der går da sikkert ikke lang tid...
    Også super at overfodre sin hund, som i forvejen har stærke tendenser til vejrtrækningsproblemer !!


  • #5   22. okt 2007 De mopser vi har her i nabolaget ser fede ud. Overfede.

    Men når man hilser på dem, kan man tydeligt mærke de ikke er overvægtige, men bare meget rundbygget over maven ;o)

    Troede egentligt det var sådan ..........


  • #6   22. okt 2007 Min mand vil eje en mops...

    Hvad siger I til det - en vims grå schæfer og så en mops a' la Rags.... Også liiiidt for rund..

    Sorry, det var off topic - synes bare min mands racevalg er lidt pudsigt :o))


  • #7   22. okt 2007 Jamen er de ikke sådan lidt kompakt bygget ?........jeg troede de skulle være sådan :o)

  • #8   22. okt 2007 Janie - De så nogenlunde sådan her ud
    http://www.midwestpugrescue.com/adopta119.jpg
    Og i mine øjne er en normal mops sådan her:
    (link fjernet)

    Er glad for at jeg har en Mops i Sportsudgaven smiley

    CH - *G*.. Altså man tager nok ikke en mops fordi at den er smuk, men mere fordi at den er sjov og lidt pudsigt udseende...
    Ville da se skide godt ud at du kom gående med schæferen og han med sin mops ved siden af :;-D


  • #9   22. okt 2007 Ja bestemt. Matilde.

    Hvor er Oda sød at kigge på ; )

    Nu ved jeg ikk' så meget om mopsen, men hvorfor hænger tungen ude ??

    Ved du det ??



  • Pia S
    Pia S Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 85
    #10   22. okt 2007 Det klæder nu heller ikke mennesker at være for tykke.
    Syntes en mops er rigtig smuk og dejlig.

    Godt vi har forskellig smag smiley


  • #11   22. okt 2007 Somme tider kan man tro , folk sidder på nettet .... bare for at finde noget der kan forarge os andre her på HG... hmmm nååå ja...det virker jo også.....Vi elsker at blive forargede fordi vi selv altid gør det rigtige... :O)

  • #12   22. okt 2007 Enig med Bitten B!
    Jeg selv føler i hvert fald ingen grund til at spilde en hel tråd om alle de racer jeg ikke bryder mig om. Folk er vidt forskellige.. og det samme gælder sjovt nok for hunde ;0)

    Malene


  • #13   22. okt 2007 Æhhh - det handler da ikke om racer man ikke bryder sig om, men om, at de stakkels mopser var blevet overfordret...

    Og hvis folk så synes at de vil fortælle at denne race ikke er den kønneste i verden, jamen so be it.. Det er vel ok, at de har det sådan???


  • Susanne C
    Susanne C Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   22. okt 2007 Enig med CH - jeg så også bare en anden tråd startet af M@ilde og fuldt op af Malene *nu.... - og tænkte at jeg lige ville se hvad man kunne finde på at skrive ... og blev ret overrasket over denne helt harmløse tråd!

    Jeg ville aldrig selv vælge en mops, men jeg synes de er søde ... og jeg bliver altså ikke fornærmet, hvis nogen føler sig frastødt af fede gravhunde - for de er sgu også ækle og ynkelige!

    Vores hundes helbred er vores ansvar - og hvis ikke engang vi kan sige nej til en hund, hvordan kan man så sige nej til sit barn endsige sig selv!?!? Start med hunden, det er sgu nemt - og når man så ved, at den egentlig gerne ville have haft noget mere, så undlad selv en portion istedet for at give hunden endnu en portion smiley Efter nogle uger har alle parter vænnet sig til nye portionsstørrelser og er blevet gladere og livligere :o)

    God fornøjelse med guldklumperne!

    /Susanne


  • #15   22. okt 2007 Sidder her og læse om dette med at mopserne er blevet overfodret.. Er i sikre på det, hilste du på hundene, det kunne være muskler..
    Lige meget hvilken race hunden er, er det vel synd hvis de er overfodret.. Ja, nogle racer kan lide mere under overvægt end andre, men jeg syntes faktisk at det er synd ligemeget hvad det er for en race.. Alt lige fra Chihuahua til en stor Gran danoir.. Det er hverken sundt for dyr, ej heller mennesker..


  • #16   22. okt 2007 Stine P
    Du simpelhen bare for latterlig at side og skrive mopser er grimme. når du ser sådan ud?


  • #17   22. okt 2007 hmm... forstår ikke lige grunden til at du opretter en tråd om hvor grim du synes mops ser ud. I stedet kunne du jo have spurgt ejeren om hundene, om du skal se sådan ud, om de er overvægtige etc etc.

    Er det fordi du ikke var så heldig at have fået en ren mops??

    Jeg bryder mig hvertfald ikke om uvidene mennesker, der føler sig berettiget til at kommentere min hunds udseende, også selv om min hund ikke er overvægtig!!

    Iøvrigt synes jeg i det hele taget ikke man kan tillade sig at sige at andre folks kæledyr er grimme, der findes faktisk mennesker bag som elsker de dyr over alt på jorden. Og så kunne hurtige folk så sige at hvis de elsker deres dyr nok, så ville det rage dem en papand hvad andre mente om dem, det kunne det, men hvem gider høre andres mening, med mindre man selv spørger??


  • #18   22. okt 2007 Hehe hvor er i dog dårlige til at læse nogen af jer smiley

    Sidder ikke og siger at JERES mops er grim og dum.. Skriver endda at jeg godt kan li' mopser.. Har endda selv overvejet at købe engang.....

    Skriver bare fordi at jeg blev overrasket over hvor grim en mops kan være når den er fed !! ( ligesom så mange andre racer men nu var det lige mopser jeg så... )
    Og nej det var ikke muskler.. Jeg er udmærket i stand til at se om en hund er fed, også selvom at det er en lille robust hund....


    Så slap dog af jer der føler jer helt vildt stødte og tror at jeg opretter en tråd for at nedgøre en race - Som jeg i øvrigt godt selv kan li'....

    Hvor kan i dog være stramtandede og og ha' en enormt selektiv evne til at læse linier smiley

    Kan kun ryste på hovedet nogengange smiley


  • #19   22. okt 2007 Kære venner - vi må da selv om, om vi synes en race er mindre køn eller ej..

    Jeg synes da det er ganske fint at nogen ikke kan udholde at se på min schæferhund.
    Det vigtigste er da, at JEG elsker at se på den....

    Vær glad for jeres hunde, og lad andre om at have deres holdning.... Det er jo ligemeget ;o)


  • #20   22. okt 2007 Ja det er surt ikke og ha råd til den rigtige vare ikke Stine... Misundelse er en grim ting....

  • #21   22. okt 2007 Hehe - nu bliver det da næsten pinligt :o))))))

  • #22   22. okt 2007 Jamen dog.........Tænk at tage det skrevne ord så højtideligt og personligt.



  • #23   22. okt 2007 Camilla - Hehe, den rigtige vare.....
    Mener nu at jeg har den rigtige vare.. En hund af kød og blod..
    Vidste ikke at der var rigtige og forkerte hunde.... Og hvis jeg ikke var tilfreds med min hund, havde jeg aldrig købt den....
    Vidste ikke at du kunne komme med kommentarer på så lavt niveau smiley
    Næsten lige så latterligt som den Stefan E kom med.....


    CH - Synes du først at det bliver pinligt nu ?! *GG*
    Sjovt at folk ikke kan læse, men vælger at se det som om at jeg ikke kan li' en race fordi at jeg ser 2 overvægtige eksemplarer smiley


  • #24   22. okt 2007 er det ikke lidt hårdt at sidde og svine en hund til...tænk hvis ejeren tilfældigvis var herinde og sad og kunne læse at hende hunde var møg grimme og fede... .jeg ville sku blive ked af det hvis nogle ligefrem oprettede en tråd om mine hunde og så høvlede dem til smiley

  • #25   22. okt 2007 Stine P

    Jeg må give de andre ret, du har altså ikke nogen hund der på nogen måder ligner en mops.

    Hvis du engang får en rigtig mops, vil du erfarer at dens muskler er så kraftige og brede, at de måske ser tykke ud - uden dog at være det.
    De mops der er tynde, vil jeg sg...... mene er syge.


  • #26   22. okt 2007 AAARGH hvor er i dog bare gode til at vende og dreje alting !!!

    Gitte - Sammenlignede ikke min egen hund med de 2 mopser og så gjorde mine facitter udfra det ! Har aldrig sagt at min hund ligner en mops....... Min hund har træk der minder om mopsen, som den krøllede hale, farven og et delvist kort snudeskaft.. Men er sgu ikke blind smiley

    Alex og Helle - Så kunne det være at de kunne gøre deres hunde en tjeneste og give dem lidt mindre mad smiley



    Hvis en Mops ser sådan her ud:
    http://www.midwestpugrescue.com/adopta119.jpg
    Så er den sgu ikke sund !!!

    Så jer med mopser der føler jer åh så stødte.. Slap dog af..
    Jeg er hverken misundelig, anti-mops eller noget andet..
    Jeg kan godt li' mops..

    BLEEAH hvor er det plat det her *GG* ....


    Godnat og sov godt med jeres sunde, slanke, adrætte supermopser ;-P


  • #27   23. okt 2007 Jeg tror man skal eje en mops for at føle sig stødt her, jeg læste det som at de var grimme fordi hundene var fede. En fed AST er da heller ikke for lækker at se på, sammenlignet med en normal.

    De kommentarer der kom om misundelse, Stines udeseende og økonomi var bare alt for lavt, er det sådan når man har lavbenede hunde? smiley (Jah jah, joke, get it?)


  • #28   23. okt 2007 hmm så er hg gået i selvsving igen......

  • #29   23. okt 2007 Rilou's Pink Cow -
    Ja ikke.. Den har da taget en underlig drejning hva' smiley
    Helt ned på børnehaveniveau med : Du er dum og lugter af ost- atigt....
    Men okey, det skal der så også være plads til..... ?
    Men er da glad for at der er nogen der ikke er så højtidelige at de fatter at det ikke er et angreb ...

    Marianne - Neeej da... smiley

    reese - Stakkels mopsefolk, de har det hårdt.... ?

    Husk mælken - Man kan så diskutere om de er det ............ smiley


  • #30   23. okt 2007 I guder da......

    Stine dømmer sq da IKKE alle over en kam. Hun skriver om 2 bestemte hun mødte !

    Alle jer med mops, har I aldrig set en der var fed, grim eller andet negativt? Eller er jeres race bare altid perfekte?

    Jøsses.......jeg ser dælme grimme schæfere. Og det er trods jeg selv har en af slagsen.





  • #31   23. okt 2007 Gitte.... Tænk at man som menneske kan synke så dybt! !

  • #32   23. okt 2007 Gitte: du er simpelthen så plat at det er helt pinligt .... håber du vågner op og får en rigtig grim smag i munden - føj

  • #33   23. okt 2007 jeg har skisme da også set min del af grimme boxer - det betyder da ikke at jeg trædder alle boxerejer over tæerne....ufattelig at folk kan føle sig truffet og så lidt

  • #35   23. okt 2007 42 år...
    Nogengange bliver jeg altså overrasket...


  • #36   23. okt 2007 også min tanke, da jeg tjekkede alderen - kan kun ryste på hovedet af det

  • #37   23. okt 2007 Ja det er synd når mopser er fede, men det er sgu da det samme med andre racer. Synes det er mere synd for folk at de ikke kan se charmen i en mops. Tænk at nogen kan finde på at kalde et dyr grimt... TSK. Og ja!! jeg fæler mig truffet!!!

  • #38   23. okt 2007 Nu skriver Stine ikke at alle mopser er grimme....Selvom man føler sig truffet behøver man ikke blive personlig

    Oplevede faktisk selv en herinde der kritiserede newfoundlænderen, ja jeg følte mig også truffet.. Desværre havde jeg ingen baking gruppe bag mig, og er også voksen nok til ikke at synke så dybt,og blive personlig, som flere gør i denne tråd...


  • #39   23. okt 2007 Jeg tror godt nok aldrig jeg har oplevet en race, hvor alle individerne var gudesmukke..

    Helt generelt synes jeg hunden som helhed er fantastisk smuk, men der er altså nogen, der er smukkere end andre. Og må man ikke sige det højt, så synes jeg sensitiviteten er liiiiige høj nok...

    Det går jo nok alt sammen.

    At føle sig personligt truffet over, at fremmede mennesker på et internetforum ikke deler ens passion og smag synes jeg nok er at tage tingene lidt for seriøst. Og at synke så dybt, som Gitte H har gjort her er direkte pinligt.
    Elendigt eksempel for de børn og unge, der også kommer her på stedet..


  • #40   23. okt 2007 Hvis man føler andre går under bæltestedet, hvorfor synker man så selv dybere ?

    Jeg har to hunde der ikke er de mest elskede og tiljublet i denne verden, men ærligt, folk kan da mene om dem hvad pokker de vil.

    Jeg har valgt mine hunde (og ikke for deres skønhed ;o)) og det valgt står jeg ved uden at forlange alle andre skal falde i svime over dem.

    Det er mine, jeg er stolt over dem, og de er elsket her. Er der behov for mere ?


  • #41   23. okt 2007 Nej, Janie, der er ikke behov for mere..
    Så længe vi selv kan se hvor skønne de er, så er intet andet nødvendigt... ;o)


  • #42   23. okt 2007 Øhm... hvorfor er det lige I går sådan amok på Gitte?? Som jeg læser det, så drønede Stine hjem og fortalte citat:>> hvor glad jeg var for at Laura kun er ½ mops :-D<< citat slut... Gitte skriver så at hun ikke synes Stine's hund ligner noget nær en mops!!

    Wonder why jeg efterhånden kun holder mig til mine grupper herinde. For mange kvinder samlet på et sted, ja det siger jo sig selv at det så bliver en hønsegård...

    Vi mopse elskere og ejere reagerer på at Stine simpelthen ser sig nødsaget til at fortælle om at hun havde set 2 mops, der bare var SÅ grimme, fordi de var, iflg. hende, fede. Nogen gange bør man da lige tænke sig om, ejeren af de 2 mops, kunne faktisk være bruger herinde og blive ked af Stines mening. Man kunne istedet skrive sit indlæg, således det lyder lidt mere generelt.

    Igen, det er simpelthen ikke pænt at skrive eller sige at et menneskes kæreste eje er grimt. Og så er vi mopse ejere måske en smule udsat på området, da folk føler sig forpligtet til at fortælle os deres mening om mops, selv om vi faktisk ikke beder dem om deres mening...

    HOLD DOG DIN MENING FOR DIG SELV; HVIS DU IKKE BLIVER SPURGT!!


  • #43   23. okt 2007 Jeanette... Nu er Gitte´s indlæg blevet slettet.... så rolig nu *ss*

  • #44   23. okt 2007 jamen dog.... Spændende tråd at læse...*SS*

  • #45   23. okt 2007 hvis jeg var mere rolig pøllede jeg nok i bukserne...

  • #47   23. okt 2007 Indlægget var skrevet i en sober tone, ingen bandeord eller ligende. Denne tråd startede som en barlig joke, og derfor må man også forvente en ærlig reaktion.

  • #48   23. okt 2007 den kunne da vist ikke forsvare - der var da kun den mulighed at bøje nakken og sige uuuuuunndskyyyyyld

  • #49   23. okt 2007 Og jeg kunne aldrig drømme om at slette mit indlæg selv.
    Det er desværre blevet gjort af HG


  • #50   23. okt 2007 ØHHHH undskyld til hvem????????

  • #51   23. okt 2007 Gitte: du er da totalt uden for pædagogisk rækkevide, hvis du ikke har så meget pli, at du er klar over at du gik langt over stregen - så plat kan man simpethen ikke blive, bare fordi en person siger at hun har set to fede mopser og de var ikke kønne

  • #52   23. okt 2007 Det her går vist ud over nærtagenhed ;o)))

  • #53   23. okt 2007 Oh my god smiley
    Diskuterer i stadig ? smiley

    Hvad skrev Gitte siden at det var så afskyeligt at hun så sig nødsaget til at slette det igen ??

    Er sgu da glad for at der er nogle som Janie, Marianne og CH der godt fatter at jeg ikke hetzer smiley


    Jeanette *Lille Blub-fan klub* årets sang-lærke M -
    Nu står der ikke hvad man må debattere og hvad man ikke må..
    Hvis jeg ser en grim,fed hund er jeg da i min fulde ret til at skrive om det herinde...
    Har da også skrevet om min svoger og svigerindes hund for et stykke tid siden..
    Om at jeg fik et chok over hvor stor den var blevet og at det dælme ikke var specielt flatterende....

    Underligt nok var der ingen der blev sure over DEN tråd... Kan sgu ikke forstå at hele mopsefolket bliver stødte over at jeg omtaler 2 hundef som tilfældigvis er mopser som er fede...
    Nu må i sgu spænde hjelmen..
    Men ok. I må da haø et dejligt nemt liv, hvis i går så meget amok over sådan en lille ting som at jeg siger at jeg har mødt en fed mops !!



  • #54   23. okt 2007 hun havde tjekket din hjemmeside og mente ikke at dit eget BMI tale var særlig godt og du derfor ikke kunne tillade dig at tale sådan om mopsen, når du selv havde ædt for mange flødeboller og kager

  • #55   23. okt 2007 tale = tal

  • #56   23. okt 2007 Hvis jeg skal citeres, skal det være korrekt. Jeg har intet nævnt om flødeboller.

  • #58   23. okt 2007 så var det flødekager - men ligemeget hvad, så var det plat og under bæltestedet

  • #59   23. okt 2007 Louise
    Hvis du ikke kan huske, jamen så kan jeg. Flødeboller har ikke været nævnt , men derimod flødekager.
    Men du har måske set hende spise flødeboller, siden du nævner det : )


  • #61   23. okt 2007 Gitte: helt ærlig - hvorfor pokker er du så mavesur - hold da kæft hvor må det være trist

  • #62   23. okt 2007 Helt ærlig jeg mener ikke at I har fattet pointen i denne tråd.

  • #63   23. okt 2007 det er da vist dig, der er total nærtagende og børnefornærmet...helt ærlig, skulle jeg tage det personligt, hver gang nogen syntes at den boxer de har set, var grim??? helt ærlig, det er da totalt uvedkommende for mig og min hund - enda også hvis de skulle synes at min hund var grim - det er min hund og jeg elsker den som den er og derfor behøver andre skisme da ikke synes den er smuk eller skøn, det er nok jeg synes det - jeg har ikke noget behov for at andre skal eeeelske min hund eller dens race

  • #64   23. okt 2007 Gitte... Er pointen at gå personligt til angreb på en der kritiserer din race, hvis hunden er tyk?


  • #65   23. okt 2007 Platugler - Tak for oplysningen smiley

    _________________________________________________________________________
    Hehe, hold da op.. Så har man altså et problem med at håndtere vrede, hvis man ligefrem tager sig tid til sådan noget.....
    Hvis man ligefrem tager sig tid til at undersøge hvilken person der dog kan tillade sig at synes at det er synd at eje og overfordre en overvægtig hund, så har man sgu et meget kedeligt liv !!!

    At sådan en sur kælling mener at jeg ikke kan udtale mig om at det ikke er sundt for en hund at være fed, fordi at mit BMI er for højt - Ja det siger vist mere om personens intilligensniveau end mit BMI tal smiley




  • #67   23. okt 2007 Fint nok.
    Det virker nærmere som jer, der ikke kan håndtere jeres vrede.

    Ex. Hvis jeg selv brugte briller, ville jeg da ALDRIG genere en anden der også gjorde det.

    Det er så pointen i det hele.
    Men det er kun de færreste af jer, der har opfanget det.


  • #68   23. okt 2007 så fordi jeg ejer og opdrætter boxer, så har jeg, død og pine, at synes at ALLE boxer jeg møder, er såååååå skønne - come on - det er sgu da også grimme boxer - ligesom der er grimme mennesker, grimme mops, lab osv

  • #69   23. okt 2007 hmm - så du må ikke synes at min mands briller er grimme, fordi du selv bruger briller - og du må ikke synes at mine bukser er grimme fordi du selv bruger bukser - aj, den holder sgu ikke - sorry

  • #70   23. okt 2007 Platugler.

    Dit valg


  • #71   23. okt 2007 Gitte - Ej for fanden..
    Så fordi at jeg har et højt BMI tal, må jeg ikke kommentere at jeg synes at det er voldsomt synd og uansvarligt at ens hund er fed ??

    Læser du overhovedet hvad du selv skriver ???? Giver det mening i dit hoved...
    Er du godt klar over at der er forskel på mennesker og dyr ??

    Hvad hvis du var overvægtig og så en overvægtig hund... Så ville du aldrig synes at det var synd eller synes at ejeren er uansvarlig og hunden er grim, fordi at 'i' er i samme båd ??

    Milde himmel.. Det giver jo ingen mening What so ever !!


  • #72   23. okt 2007 hvorfor pokker er det så ikke stines valg, at hun syntes at de to mops'er var grimme ??

  • #74   23. okt 2007 Gitte.. Skulle du så ikke have nøjes med at genere Stine´s hund, hvis du føler dig personlig truffet ??

  • #75   23. okt 2007 Stine p

    Hvis jeg selv var overvægtig og så en hund der også var det, jo så ville jeg bestemt føle mig i samme båd.

    Men forskellen på dig og mig er så, at jeg ikke vælger at fremkomme med det på den måde som du har gjort i denne tråd.


  • #76   23. okt 2007 Mennesker bestemmer vel selv om de vil være tykke, det gør hunden ikke.

  • #77   23. okt 2007 Jeg har aldrig følt mig personlig truffet, blot svaret på det jeg følte i tråden.

  • #78   23. okt 2007 aj - du er da et menneske og vælger sgu selv hvad du fylder i hovedet - det gør hunden sgu da ikke ...... det er jo vores ansvar, så derfor er det da mere synd for hunden, den har jo ikke evnerne til at sige nej tak og så snuppe en gulerod

  • #79   23. okt 2007 Gitte - Jamen de to ting har jo INTET med hinanden at gøre...
    En hund kan aldrig stilles til ansvar for at den er overvægtig.. Det er ejerens skyld...

    Og jeg kan slet ikke følge at du vælger at synke til sådan et lavt niveau.. Er det fordi at jeg ramte noget ? Fordi at det var 'din' race jeg omtalte ??

    Og hvorfor har du slettet kommentaren igen, hvis du står 100% ved den stadig ??



  • #80   23. okt 2007 Samt det er vores opgave,at motionerer hunden i forhold til det den æder..
    Fede hunde,rører sig ikke ret gerne og de fleste blir fede af misforstået godhed..


  • #81   23. okt 2007 Mange ting kan jo være årsag til hundens overvægt, såsom stofskifte, efter fødsel eller sterilation etc.

  • #82   23. okt 2007 Gitte.... Ved du om der er en årsag til Stines korpus ???

  • #83   23. okt 2007 Stine P

    Læs venligst højere oppe.

    Jeg kunne aldrig drømme om at slette et indlæg, det er desværre HG. Jeg står ved 100% hvad jeg skriver.


  • #84   23. okt 2007 f.eks fødsel ??

  • #85   23. okt 2007 Gitte - Du svarede ikke på hvad jeg spurgte om.. Kunne rigtigt godt tænke mig at høre :

    Og jeg kan slet ikke følge at du vælger at synke til sådan et lavt niveau.. Er det fordi at jeg ramte noget ? Fordi at det var 'din' race jeg omtalte ??

    Og hvorfor har du slettet kommentaren igen, hvis du står 100% ved den stadig ??

    Og ja, der kan godt være andre årsager. Men det er da lidt pudsigt at der er 2 hunde og de ligner begge hinanden på en prik med overvægten......................................................


  • #86   23. okt 2007 Marianne

    Øhhh nej, men ved hun hvad der er årsag til de 2 grimme mopsers overvægt


  • #87   23. okt 2007 det er stadig ejerns ansvar .....


    hyg jer - I rest my case .... der er jo slet ikke hul igennem


  • #88   23. okt 2007 Gitte.. ja men det er stadig os der styrer,om hunden skal på en speciel diæt,fordi den lider af en sygdom der gør den fed..
    Fodret skulle jo gerne sammen med motion,få den slank igen..


  • #89   23. okt 2007 Nå, nu vil jeg hoppe af fra i aften...

    Stadig med kæben på gulvet over at man kan ha' et SÅ underligt livssyn smiley

    Heldigvis kan jeg da læse på kommentarene over din kommentar og din yderligere holding at det ikke er mig der har et underligt livssyn.......


  • #90   23. okt 2007 Læs igen.

    Jeg har ikke slettet den


  • #91   23. okt 2007 hold da op... ja jeg er rystet..

    de ting kan da slet ikke sammenlignes og HVIS ejerne af de 2 fede mopser var her inde - så hurra! Så kunne det tænkes de fik øjnene op for deres hundes tilstand og gjorde noget ved det...


  • #92   24. okt 2007 Kamilla - Jo selvfølgelig kan det det !!! :-S

    Husk Mælken - Nej du ved godt at det kun er andres mening der tæller smiley


  • #93   24. okt 2007 :o)))))))

    Sikke noget at stå op til :o))))



  • #94   29. okt 2007 hold da op.. jeg skal da aldrig eje en mops hvis man bliver SÅ nærtagende... hehe..

  • #95   30. okt 2007 LÆS da for helvedet det hele, Stine skriver jo ikke at mopsen er en grim hund men dem hun mødte var overvægtige... Syntes da bare lige at i skal vide det, så syntes jeg bestemt også at en overvægtig mops er grim, men ellers kan jeg normalt også godt lide racen....

  • #96   30. okt 2007 Ina - Jaaaah *GG* , hvis bare alle opfangede så lynende hurtigt som du smiley

    Og synes nu at alle overvægtige hunde er grimme...
    De er sikkert søde og dejlige , men kønne er de ikke !


  • #97   30. okt 2007 he he he ... men jeg morede mig... griner... det er en morsom tråd... fniiiss....

Kommentér på:
GRIMME Mopser...

Annonce