{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

en kæmpe forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

det var hvad vi fik os igår.

dagen startede som den plejede med at vi stod op og gav hundene morgenmad, lukkede dem ud i haven så de lige kunne tisse og så hyggede vi ellers bare lidt derhjemme. omkring kl 14 kørte min kæreste ud og luftede hundene i en havl times tid.

da han så kom hjem med dem, gik der ca et kvarter så begyndte den ene af vores hunde at halte lidt på det ene forben og hendes pote var lidt varm.. jeg troede så at hun måske havde vredet om, og ville så lade hende slappe af resten af dagen da det er meget meget atypisk hende at vise hun har ondt.
en lille time efter have min min kæreste været nede i vores kælder og hun var glad gået med derned, da de så skulle op af trappen, det er ca 8 trin, der faldt hun op af trappen.. han sagde det til mig men da jeg fik hende til at gå lidt rundt var der ingen ting.

vi tænkte ikke mere over det og kørte så hjemme fra, vi havde været væk i 45 min da min kærestes søster ringer og siger at vi er nød til at komme hjem med det samme, for der er noget helt galt, minnie vil ikke stå op, og hun kan ikke gå.. vi skynder os alt hvad vi kan hjem og ganske rigtig da vi kommer hjem, ligger hun bare, kan ikke gå stå eller noget andet.. hun virker glad ellers men det er som om musklerne bare svigter.

vi var hjemme med hende i et lille kvarter, imens vi ringede til københavns dyrehospital og land brughøjskolen for at høre hvad vi kunne/skulle gøre

vi snakkede så med en dyrlæge som sagde at når det var en race som normalt ikke viser at den har ondt ville hun helst have vi kom derover, så det gjorde vi.

da vi kom over til kbhs dyrehospital kunne hun pludselig både stå og gå rundt, dog noget stiv benet, hun fik lavet en masse bøje prøver, og de kiggede på hendes nerve system for at se om der kunne være noget der, men de kunne ikke finde ud af hvad hun fejler.
hun fik så en sprøjte smerte stillende og vi fik lov til at tage hende med hjem igen hvis vi lovede at komme tilbage hvos vi syntes det blev værre igen.

hun har sovet roligt hele natten, og i dag kan hun gå rundt og virker rimelig frisk.

vi tager dog for en sikkerheds skyld til egen dyrlæge i morgen for at se om de måske kan tage en blodprøve eller andet så vi kan få en forklaring på hvorfor hun var sådan. dyrlægen igår mente det måske kunne være betændelse i hendes led, så vi har fået noget smerte stillende med hjem som hun skal have igen i aften for en sikkerheds skyld.

men puha det var nok mt livs forskrækkelse, troede virkelig at hun var ved at dø i hænderne på os. da vi snakkede i tlf med dyrlægen sagde hun nemlig at det lød som om hun havde fået en hjerne blødning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en kæmpe forskrækkelse
Kommentér på:
en kæmpe forskrækkelse

Annonce