489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Meget i tvivl.... Hjælp.. Meget i tvivl.... Hjælp..

Ikke fodi det gør hende mindre værd, for hun er jordens dejligeste elskede hund...Men nu er vores lille chilli basse blevet 8 måneder, og vejer kun 19 kg. Hun er meget tynd, og dyrlægerne ( har været hos to ) siger hun intet fejler....Hun er så tynd, og vi fodrer hende ellers godt.... Nu vi begyndt overveje om hun måske er en blanding af noget andet, derfor vil vi høre jeres mening, og hvis i tror hun er en blanding, vil i så ikke komme med et gæt??
Kæmpe knus og på forhånd tak sandy....De nyeste billder er under albummet hun vokser................

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget i tvivl.... Hjælp..
  • #1   2. nov 2007 Jeg synes da ikke hun ser tynd ud...

Kan I ikke tage et biillede, hvor hun står, så man kan se hele kroppen..

• #2   2. nov 2007 troede faktisk eg havde uploaded, jo smider lige et ind smiley

• #4   2. nov 2007 hvis man kigger på andre amstaff, så har hun bare hverken brystkassen eller musklerne, så det undre os bare.....

• #5   2. nov 2007 Hun er så ung......og slet ikke begyndt at sætte muskler endnu.

Jeg har ikke meget forstand på racen, men i mine øjne ser hun fin ud :o)

• #8   2. nov 2007 vi fodrer med sciens pland, eller hvordan det staves og noget andet kan ikke huske hvad det hedder... men det var noget vi køber hos dyrlægen, som skulle give hende lidt ekstra sul på kroppen....
    Når man ser hende i virkeligheden er hun virelig meget tynd...billederne snyder lidt.... man kan dog ikke tælle hendes ribben mere, så lidt fremskridt er der ... smiley

• #10   2. nov 2007 Hun ser da ikke tynd ud... slet ikke.

Du skal tænke på at hun langt fra er færdig udvokset, hverken mentalt eller fysisk.

Nu endelig ikke begynde at overfodre hende, så hun bliver fed, giv hende et godt foder (evt i samråd med dyrlægen) og hav ellers tålmodighed.

Som det også er nævnt, hvis ikke du har stamtavle på hende kan du reelt ikke vide hvad hun er for en.

Så længe du ikke kan tælle samtlige ribben, se hofteskåle osv hvis hun ellers trives og fungerer normalt skal du bare være glad.

• #11   2. nov 2007 Nu har jeg set det andet billede, og jeg synes stadigvæk ikke hun er tynd:-) Hun ser fin ud:-)

• #12   2. nov 2007 Hun har også været syg, det sætter måske væksten lidt i stå. Prøv evt at give hende en dl heste soyaolie om dagen. Det hjalp på vores Tira, der også var meget spinkel på et tidspunkt! Sørg også for hun har godt med store ben at tygge i!!

• #13   2. nov 2007 Hvorfor sætter folk sig ikke lidt ind i hvordan, hunden vokser mm..

En hunden skyder i vejret og først omkring 2-3 års alderen, begynder den at sætte bredden..

Når man får at vide fra dyrlægen, at hunden ikke fejler noget og er sund og rask, så må man tage det som et godt råd.

• #14   2. nov 2007 Tja jeg valgte jo også at stole på de første 3 dyrlæger.. og hovsa.. så går jeg til en kiropraktor og der var sørme noget galt, hmmm

Man har da lov til at være usikker.. og hvis hunden er meget mindre end andre jævnaldrende af samme race, er der da ikke noget at sige til det..

Og btw, min hund har ikke sat bredde som 2-3 årig..

• #15   2. nov 2007 Til schæferbanden!!!

Prøv nu at hør, jeg har læst rigeligt om amsstaff, og snart samtlige bøger om hunde adfærd m.m. så lad vær med sige sådan noget pjat....!!

Men har man en fornemmelse af noget er galt, så er der mange gange hold i det....

Knus sandy

• #16   3. nov 2007 Ja pas på med at give for meget foder eller noget, hun skulle jo nødig vokse for stærkt og få andre problemer, synes hun ser fin ud, og de fleste er jo lidt ranglede før de begynder at vokse i bredden.

• #17   3. nov 2007 jeg synes hun er fin at se på... smiler... hun ser ikke vildt tynd ud på billederne...

• #18   3. nov 2007 Hun er da ikke tynd at se på. Hun er jo kun en hvalp endnu, så giv tid så skal musklerne nok komme

Kommentér på:
Meget i tvivl.... Hjælp..

Annonce