{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

en stor forskrækkelse {{forumTopicSubject}}

jeg og min bedre halvdel og Xena er lige flyttet i hus. Så i dag går jeg så en runde med Xena på nogen af vejene for at se os omkring.
Og så fredeligt som vi går er der en dame som åbner en havlåge for at gå tur med sin hund. hun ser ikke mig og hunden er ikke i snor.
Den store behårede satan af en køter, fare lige hen imod Xena og gør og knurre og vil gå til angreb hvis ejeren tager fat i den.
Jeg bliver så bange og ved slet ikk hvordan jeg skal reagere. Jeg frygter at hunden vil bide, og Xena kan slet ikk forstå hvad den hund vil. Xena står helt stille, og ejeren får hurtigt fat i hunden.

Mine tanker der kørte gennem hoved var at jeg nu ville få en bange hund eller i værste fald aggressiv, Ingen hunde reagerer jo ens på sådan noget.

Men jeg blev ved med at kæle og lyde glad og give godbidder hele vejen hjem, så det ikk er noet hun skal huske som dårligt. Blev bare rigtig bange.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en stor forskrækkelse
  • #1   2. nov 2007 Ja det må man nok sige, jeg ville godt nok også blive bange...puha..

• #2   2. nov 2007 kim C: Jo hun sagde det må du undskylde.
    Jeg vidste ikk om jeg skulle blive sur eller hvad for jeg har aldrig været ude for sådan noget før.
    Men jeg bedte hende om at sørge for hunden skulle have snor på når hun gik ud. Og vi bor på sammen vej. øv.

• #3   2. nov 2007 ejeren sagde også han var i sin anden lømmel alder, og han var blevet lidt mærkelig, og ha aldrig havde været sådan over for tæver før.

Jeg vil skide på om den er mærkelig, min hun skal bare ik overfaldes på den måde igen smiley

• #4   2. nov 2007 Kender det alt for godt - desværre :o(

• #5   2. nov 2007 sus: ja det ik sjovt at opleve det. og nu ved jeg at kun dem der har oplevet det ved hvordan det føles, for sådan kunne jeg ik forestille mig det før det skete.

Og så mig med min store stygge Kamphund, I kan tro det lyv

• #6   2. nov 2007 Nu kan jeg desvære ikke se Sabrina af din tråd at din hund blev angrebet i ordens egentlige forstand. Der kommer en hund ud af sin havelåge som er glad og kry, fordi den nu skal ud og opleve noget, og så er du så uheldig at være lige udenfor næsten. Hvis damen ikke havde fået fat i sin hund så lur mig, hvis den havde bidt din hund, og da slet ikke hvis din er en tæve.
    Men har den fulde forståelse for at du blev forskrækket, når du kommer fredelig der i dine egne tanker.
    Hvis du engang ligepludselig er den som oplever at din hund fare frem og gør på samme måde, vil du så mene at den vil bide den anden hund istykker eller????

• #7   2. nov 2007 Måske ingen trøst, men godt der ikke skete mere ;O)

Kommentér på:
en stor forskrækkelse

Annonce