en stor forskrækkelse {{forumTopicSubject}}
jeg og min bedre halvdel og Xena er lige flyttet i hus. Så i dag går jeg så en runde med Xena på nogen af vejene for at se os omkring.
Og så fredeligt som vi går er der en dame som åbner en havlåge for at gå tur med sin hund. hun ser ikke mig og hunden er ikke i snor.
Den store behårede satan af en køter, fare lige hen imod Xena og gør og knurre og vil gå til angreb hvis ejeren tager fat i den.
Jeg bliver så bange og ved slet ikk hvordan jeg skal reagere. Jeg frygter at hunden vil bide, og Xena kan slet ikk forstå hvad den hund vil. Xena står helt stille, og ejeren får hurtigt fat i hunden.
Mine tanker der kørte gennem hoved var at jeg nu ville få en bange hund eller i værste fald aggressiv, Ingen hunde reagerer jo ens på sådan noget.
Men jeg blev ved med at kæle og lyde glad og give godbidder hele vejen hjem, så det ikk er noet hun skal huske som dårligt. Blev bare rigtig bange.
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 90
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 331
Jeg vidste ikk om jeg skulle blive sur eller hvad for jeg har aldrig været ude for sådan noget før.
Men jeg bedte hende om at sørge for hunden skulle have snor på når hun gik ud. Og vi bor på sammen vej. øv.
feb 2007
Jeg vil skide på om den er mærkelig, min hun skal bare ik overfaldes på den måde igen
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
feb 2007
Og så mig med min store stygge Kamphund, I kan tro det lyv
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.164
Men har den fulde forståelse for at du blev forskrækket, når du kommer fredelig der i dine egne tanker.
Hvis du engang ligepludselig er den som oplever at din hund fare frem og gør på samme måde, vil du så mene at den vil bide den anden hund istykker eller????
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.265
en stor forskrækkelse