{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Berner Sennen...
  • #2   16. jul 2005 Takker ;o)

Vi snakker nemlig om at få en Berner ;o)
    Det skal ikke være lige nu, da vi har rigeligt i, at opdrage Qato (han er jo kun 4 måneder) samt to killinger... Meeeeen om et par år, så drømmer jeg da om, at få en Berner tæve...
    Vil helt klart vælge en med stambog nu så! Havde Kig på nogle hvalpe på Mors, de kostede 4500 UDEN stambog, men moren havde vist nok stambog.... Undersøgte ikke nærmere, da jeg godt er klar over, at chefen herhjemme ikke er enig med mig i, at få en hund mere lige nu... Hehe...
    vender nok tilbage til dig igen engang Laila, får nok brug for gode råd når tiden kommer ;o) (ansøger liiiige om venskab hos dig *S*)

;o) Maria

• #3   16. jul 2005 Øhhh, ved ikke hvad det hed - så bare annoncen på dba.dk da jeg var inde for at kigge efter et eller andet.... Så I don't know...

Turde næsten heller ikke kigge, bliver jo bare så fristet *GG*

• #4   16. jul 2005 Hehe - jeg får også helt kuller af at kigge på Kali!
    Puha - det kribler i mig, meeeeen konen er vist ikke enig i, at vi skal have en lille hvalp lige nu *ÆÆÆÆV*

Ved ikke om den er på dba længere, det er ved at være et stykke tid siden at jeg så dem derinde... Men måske...
    Tør ikke selv kigge igen - griner...

• #5   16. jul 2005 Hehe - oki, så kunne det da godt være, at man liiige skulle luske forbi ;o)

Ellers er der jo altid berner-sennen.dk.... Puha, der savler jeg godt nok tit inde da! Griner...

• #6   16. jul 2005 Eiiii, sidder lige på von-pedersen.dk!!! Jøsses da!!!

Æv, hvor ville jeg gerne kende til den PERFEKTE overtalelses teknik *GG*
    Nå, men om ikke andet, så planlægger mine forældre at anskaffe sig en lille Berner dreng - der kan jeg måske få dækket noget af min kuller, til jeg må få min Berner pige *S*

Takker meget fra al hjælpen ;o)

• #7   16. jul 2005 Næe - det virker ikke... Tuuuud ;o(

Kommentér på:
Berner Sennen...

Annonce