588 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Øget drikkelyst Øget drikkelyst

Min hund kan ikke få en hel skål vand på en gang, for hvis han får det drikker han til skålen er tom, og et par minutter efter kaster han op. Så derfor giver vi ham vand lidt af gangen. Er der nogle der kender dette problem? Dyrlægen siger at det er noget psysisk, for de har tjekket ham, men kan ikke finde noget der er i vejen med ham. Han er også altid glad og livlig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øget drikkelyst
  • #1   6. nov 2007 det lyder da underligt... men har du prøvet at give ham isterninger i stedet.. 2 stk i skålen, så får han ikke for meget på en gang... har hørt flere der bruger det...

• #4   6. nov 2007 Okay, det kunne være man skulle prøve med isterninger. Han rører ikke sin vandskål når vi ikke er hjemme, men lige så snart vi kommer hjem, tømmer han skålen helt (skålen er under halvt fyldt når vi går fra ham om morgenen).

• #5   6. nov 2007 Vi har det samme problem med Angel - vores dyrlægen mener også umiddelbart at det er en dårlig vane. Hun vil selvfølgelig lige tjekke en urinprøve, da det i værste fald kan være nyren - men det mente hun ikke umiddelbart. Hun var ret overbevist om, at det er en sindsygt dårlig vane, som bedst kureres ved ikke at fylde alt for meget vand i skålen af gangen...

• #6   6. nov 2007 hmm ikke for at skræmme dig men jeg ville nok få hunden tjekket for sukkersyge ret hurtigt, da dette er et meget typisk symptom for denne sygdom, er din hund overvægtig???

• #7   6. nov 2007 Vores dyrelæge er ikke urolig, som sagt er han blevet tjekket for det ene og det andet, nej han er ikke tyk, han er meget fin slank hund. Han vejer ca. 13 kg. og er ca. 45 cm. høj.

• #8   6. nov 2007 Det er et typisk tegn på at hunden er stresset når den er alene hjemme. Så går de fra mad og vand og kaster sig over det når man kommer hjem. Det har jeg selv prøvet med mine hunde, så jeg ville overveje om ikke noget gentræning i at være alene ikke kunne være aktuelt

Kommentér på:
Øget drikkelyst

Annonce