{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mørkerad
  • #1   10. nov 2007 Er DU utryg i mørke??

• #2   10. nov 2007 overhovde ikke det er ogs
    å mest når hun skal ud i haven om aften at hun ikke vil

• #3   10. nov 2007 Oki....Nu spørger jeg måske bare dumt: Er det fordi hun ikke GIDER at gå ud om aftenen??

• #4   10. nov 2007 JA ! Sakki vil ikke gå ud efter mørkets udbrud efter det seneste overfald.
    Jeg er begyndt at gi ham aftensmaden på denne tur - måske det hjælper dig - her hjælperdet ikke, så han er meget sulten den stakkel...

• #5   10. nov 2007 Hun går ud til døren og hvis den er lukket og vi åbner den går hun ind igen og nægter at gå ud selvom vi går med vil hun ikke. hvs døren er åben går hun ud til døren kigger ud og går ind og venter til vi kigger væk og så sætter hun sig og tisser. der er et par enkle gange hun går ud og gør det også får hun ros og godbidder

• #6   10. nov 2007 Kan I heller ikke lokke hende ud med godbidder?? Og så blive derude til hun har gjort hvad hun skal??

• #7   10. nov 2007 Fluffy er meget utryg uden for når det er mørkt, jeg kan ikke få hende i haven uden selv at gå med og på turene kravler hun nærmest langs væggene. Jeg har trænet en del kontakt øvelser med hende hos Kisser og her hjemme og det hjalp os rigtig meget, hun havde ikke et eneste panik anfald og gik helt normalt på turene.

Hun er nu desværre røget tilbage til sit gamle utrygge jeg, men det er pga hendes medicin.

• #8   10. nov 2007 vi har prøvet hun er ligeglad men hvis vi tager hende i snor og går ud med hende i haven så kigger hun bare på en og det er mest i haven hun ikke vil om aften vi kan godt gå en tur med hende om aften men hun laver ikke noget og lige så snart vi kommer hjem sætter hun sig ned og tisser indenfor.

• #9   10. nov 2007 Jeg kan osse få Sakki med, men halen er HELT nede...i dagtimerne vifter den højt over ryggen. Når vi er ved at være hjemme trækker han vildt for at nå hjem....noget værre skidt :o((

• #10   10. nov 2007 Vores huns Luna blev en aften jagtet af en ræv i en periode var hun meget svær at få ud i haven om aftenen. Jeg løste dette ved at gå med hende og tage en standerlampe med up på terassen. Dette har hjulpen og hun går nu selv i haven uden lys :o)

• #11   10. nov 2007 Min hund er helt anderledes når vi går tur og det er mørkt, hun er meget mere opmærksom

• #12   10. nov 2007 Min gamle golden, som var skikkeligheden selv, blev altid MEGET opmærksom, når vi gik om aftenen. Specielt hvis der kom fulde mennesker indenfor synsvidde. MIN teori er at JEG blev lidt utryg og derfor var han ekstra opmærksom for at "beskytte" mig..

• #13   10. nov 2007 Tror du har fat i noget helt rigtig,luna er heller ikke glad for fulde mennesker

• #14   10. nov 2007 Fulde mennesker er uforudsigelige i deres kropssprog, derfor bryder hunde sig ikke om fremmede fulde mennesker. Det gør jeg heller ikke, så jeg har nok ubevidst signaleret til ham at jeg var utryg.

• #15   10. nov 2007 Ja det er nok det med fuldemennesker vi bor et sted hvor der er mange lejligheder og her er også en del unge der fester i weekenden så det kunne enlig godt være derfor der går tit nogle fuldemennesker forbi haven om aften i weekenden.
    men hvordan skal jeg lære hende at der ikke sker noget for der kan ikke ske hende noget der er ikke mulighed for at komme ind i vores have eller se ind i den

• #16   10. nov 2007 JEG vil råde dig til at gå med hende hver gang. Lokke med noget MEGET mere spændende end almindelige godbidder (eventuelt bitte pølsestykker) og så lave lidt opmærksomhedsøvelser med hende ude i haven, så hun får noget andet at tænke på end sin angst. Du kan også iføre dig alt dit tøj og sætte dig på græsset og nusse med hende. Men DU skal være 100% tryg, ellers går det ikke. Og du skal STOLE på at DU er førerhunden og på denne måde viser du hende at du har HELT styr på alt hvad der foregår og at hun bare skal kncentrere sig om at få gjort det, hun nu engang er derude for. Du må IKKE forlade hende derude. Men du skal sørge for at hun er NØDT til at blive derude sammen med dig. Lav en hyggestund ud af det uden at det "bliver for meget" og så beløn hende, så snart du kan mærke at hun slapper af bare et øjeblik..
    Men det kan mange kloge mennesker sikkert fortælle dig meget mere om. Jeg kommer blot med MINE råd.....*SS*

• #17   10. nov 2007 Ja kender det alt for godt....min hund bliver utryg ved det mindste.
    Folk skal slet ik tænke på at komme hen til os og snakke i mørket....Kom også efter en episode med en fuld mand, der kom lidt for tæt på.
    Men det er helt sikkert også fordi jeg ik er tryg i mørket, for der er intet når jeg "mander" mig op.
    Måske har den bette haft en uheldig episode i haven?

• #18   10. nov 2007 Jeg ved desvære ikke om hun har haft en uheldig episode ude i haven.
    men vi må bare blive ved med at prøve at gå ud med hende men lige så snart jeg bare nærmer mig døren ud til løber hun op i sofaen vil ikke ude om jeg kalder på hende eller lokker med godbider eller andet lækkeret. men vi må bare prøve at blive ved for det er bare så syndt får hende.

Kommentér på:
mørkerad

Annonce