{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Der kom ikke ret mange svar på den tidligere i dag og nu er der gang i en del brugere herinde, så nu prøver jeg igen. Håber at det er ok

Nu har jeg læst en del af de gamle emner omhandlende foder herinde. Det slår mig lige at jeg faktsik har prøvet meget forskelligt foder gennem de seneste 4 år. Alt fra Acana, Olivers, Acana og Royal Canin både alm og vet. til Format Danmark og Hennes petfood.
Når jeg tænker mig om har min hund stortruives med et foderskift, men med tiden er det som om det går i sig selv og jeg ender med at skifte da mine taber sig, får skæl eller noget helt 3.

Nu vil jeg så høre om der er nogen, der kender det eller har en ide om hvad i alverden, der er galt!!

Jeg føler at jeg smider en masse god mad ud. Som om hundenes kroppe bliver trætte af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #2   12. nov 2007 Har du prøvet Purina Pro Plan - det er rigtig godt med alt hvad en hund har brug for.

  • #3   12. nov 2007 På de to første har jeg nok skiftet ca hver 6md, men alt lovede jo guld og grønne skove da jeg skiftede. Mindre afførring, bedre pels, bedre vægt og det var somom det lige så stille ebbede ud. Nu står jeg menlig med en 11md hund som er ved at "køre træt" på samme måde. Mere afførring, dårligere fremtoning og svær at holde vægten på igen. Han har ellers fået det samme foder i 7-8md nu. Jeg forstår det ikke og jeg er sikker på at der ikke er tale om sygdom af nogen art.

  • #4   12. nov 2007 Gitte: Jeg er nærmest villig til at prøve alt, men det er da utroligt at det skal være sådan. Jeg er temlig frusteret når jeg gang på gang må erkende at min hund ikke trives, på trods af at denne blomstrede op ved skiftet

  • #5   12. nov 2007 SS bianca hvis man tænker på hvordan man som menneske har det med kun macdoanld mad? i mine øjne er det legalt med foderskifte, altså vi har en hund med et rovdyrsinstinkt - vi plager dem med tørkost hvor der er korn i? en vildhund ville fandme aldrig æde korn. men klart at en omskiftning af foder vil vise sig i pelsen, hundens skidevaner med mere SS

  • #6   12. nov 2007 Reese: Det ville jeg gerne have gjort, men jeg ved simpelthen ikke hvordan. Jeg er jo ikke ny bruger for ingen ting.

  • #7   13. nov 2007 Reese: Det vidste jeg så godt, men jeg var i tvivl om hvor mange der så ville se den. Men det er fremgangsmåden for eftertiden fra min side.

  • #8   13. nov 2007 Jeg takker for svarene. Purina er tilsyneladende ikke til at opspore i Aalborg og jeg er ikke villig til at give 110kr ekstra for at få 15kg sendt. Der findes så mange andre gode foderproducenter, som har mere lettilgængelige produkter.

    Jeg må nok bare erkende at halvårlige foderskift er nødvendigt på min hund.

    Olivers kommer han på når han er gammel nok til at få voksenfoder. Der er jo ikke så længe til


  • #9   13. nov 2007 Vi fodrer med Nutro Choice.. rigtig godt foder som virkelig kan ses på Chika.. (hun var meget underernæret da vi fik hende) hun har taget godt på, og har en rigtig fin pels. smiley hun er iøvrigt også kræsen, men spiser gerne det her..

  • #10   13. nov 2007 Det endte med at jeg kom hjem med 4kg Kingsmoor puppy fra den lokale dyredealer.

    James fik en enkelt pille til at smage på mens jeg hældte mad op og det tog ham godt nok lang tid at få den spist, men han har kun smidt een af dem udenfor skålen mens der ligger 10-12 af de gamle. Han er en værre gris smiley

    Jeg har også hørt meget godt om Nutro Choice, men jeg har ikke set det i Aalbrog.


  • #11   13. nov 2007 Jeg kan anbefale Regal eller belcando - belcando har et supergodt høj energisfoder til dem der taber sig!

Kommentér på:
Foder

Annonce