{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Ja så skete det.. {{forumTopicSubject}}

Svea stak af.. huhaj huhaj !

Da vi var uda at gå mødte vi nogle andre hunde og jeg besluttede at slippe Svea løs så de kunne lege uden at snorene blev viklet ind i hinanden. Hun plejer at være så god til at gå uden snor, kommer fint når man kalder osv.
men altså hundene fandt noget brød og Svea synes det var evigt sjovt at den anden hund jagtede hende for at få det, men så fandt den selv et stykke og Svea var ikke mere interessant. Svea løber rimeligt langt væk men stopper så op og kigger. Jeg kalder på hende stille og roligt i den tro at hun kommer, men nej. hun fandt et hul i hegnet oh løb ned af den vej vi bor på. Mig efter hunden som synes at det var skide sjovt..

fuck man mister hovedet i sådan en situation. Der gik simpelthen panik i mig og Svea troede at nu skulle vi rigtig lege..
man bliver sgu bange smiley

(jeg har fundet hende.. gjorde jeg lige efter).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ja så skete det..
  • #1   15. nov 2007 det kan jeg godt følge dig i, tror jeg ville ha gjordt det samme, men godt at du fandt hende hurtigt igen =)

  • #2   15. nov 2007 Ja jeg var sgu lige ved at tude da jeg ikke kunne se hende da jeg kom ud på vejen, men hun havde lagt sig i en hæk til en af haverne..

  • #3   15. nov 2007 Er der andre der har prøvet det?

  • #4   15. nov 2007 Jeg har prøvet det samme med max... han plejede os at kunne gå fint uden snor når vi bare var omme i gården og lege... men en dag smuttede han bare, så noget spændende over på den anden side af vejen hvor han bare løb lige ud foran en bil og om han så ikk os gjorde det samme på vejen tilbage til mig... mit hjerte hoppede lige en gang...
    Nu må han godt nok ikk gå uden snor mere...


  • #6   15. nov 2007 Der er vel ikke andet for end at øve det igen og igen? og så skal mor lade være med at tabe hovedet og så lade være med at gå mod hunden men løbe den modsatte vej mens jeg siger høje lyde..

  • #7   15. nov 2007 Jeg har prøvet det samme med Felix, dog slap vi ham ikke fri da han ikke altid kommer når man kalder, han rendte ud af sit halsbånd, og så løb han.. Jeg ville ikke løbe efter fordi så troede han vi legede, men jeg gjorde det alligevel.. Måske ikke klogt?! Men jeg gjorde det.. Til sidst løb han lige ind foran et traktor, og der begyndte jeg bare at tude.. Jeg var så bange for at han blev kørt over, men jeg gav tegn til traktoren om at stoppe, og det gjorde den.... heldigvis...... Jeg fik så fat i Felix da min lillesøster kom cyklende, for så cyklede hun alt hvad hun kunne og Felix (der ikke kan stå for cykler..) spænede efter hende,. og så stoppede hun og fik fat i ham.. Jeg var bare det lykkeligste menneske på jorden da vi havde ham bag hegn igen.. Puh en omgang..

    Godt i fandt Svea smiley


  • #8   15. nov 2007 Har jeg prøvet... hjælper ikk på max... er som om når han får øje på noget spændende, er værrest ved andre hunde eller katte... så er det som om han er i hans egen verden... :s
    Så har bare valgt at han skal have snor på fremover... vi bruger så bare en flexline... så han har de 5 m at løbe på når det er...


  • #9   15. nov 2007 Det er sgu altså slet ikke sjovt..

  • #10   15. nov 2007 Sara

    Du havde lige den føelse jeg for når Balto taget en tur på stranden, og svømmer langt ud i bølgen blå og ikke vil komme ind igen, det er rigtig ubehaligt og så du sigeer, man mister lige hovdet et øjeblik


Kommentér på:
Ja så skete det..

Annonce