{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

ja så skete det... {{forumTopicSubject}}

Eigil er så dårlig til at sige fra overfor vores hvalp brotus, men igår skete der noget helt andet, Min kæreste legede med Eigil nede på gulvet og hver gang eigil fik synet af brotus blev han helt vild og løb over og skældte ham ud,

så stoppede min kæreste så legen fordi eigil blev for vild overfor brotus,vi gik ud og gav dem et kødben. broyus gikover og smusede til rigils som han plejer, men lige der måtte han ikke og eigil skældte ham ud.

så kom de indefor og der kikkede de lige hurtigt på hinanden og der gik et split sek. også fik brotus en orndtelig skide balle af eigil, brotus begynder at pive og tager sin hale imellem benene og løber ud på badeværelset og sidder der og piver.

da vi kommer ud og vil kikke på ham ser vi at hans øje bløder og han har fået 3 dybe huller omkring øjet.

vi skynder os til dyrelægen, og han bliver beroliget og vi ser at hans øjn låg er flækket, han bliver lagt i nakose og bliver syet sammen igen.

da vi kommer hjem igen kikker eigilsådan heltforviret og helt bedrøvet han man bare se at det ikke var med vilje han snuste stille og roligt til brotus og slikkede ham.

så vi går rundther hjemme med en tragt rundt om halsen (hold da kæft hvor var jeg bange igår)

havde lige brug for at få luft.

OBS: de leger og har det super sammen igen, dog var brotus lidt bange for eigil igår da vi kom hjem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så skete det...
Kommentér på:
ja så skete det...

Annonce