{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Grrr... hvordan kan man!?!? {{forumTopicSubject}}

Jeg raser, og må lige af med lidt damp her hos jer andre hunde-elskere.

Min kæreste har to dejlige børn, hvor der jo selvsagt følger en mor/ekskæreste med i købet. Hun er så hjerneblæst, så man skulle tro det var løgn.
Jeg har været yderst overbærende helt fra start, for børnenes skyld.

Hun fik for en lille tid siden en hurtig indskydelse. De skulle da have hund!!! Det skal lige siges at vi har to, som vi går meget op i. Min kærestes hund, havde han jo også dengang de var sammen, og huner MEGET veltrænet. Derfor gik hun da ud fra, at når hun købte søde Samson på et interenat, som er ca 1 år gammel med masser af gang i, at så ville hav kunne det samme som min kærestes hund.

Hvad havde hun regnet med????

Min kæreste har været derude flere gange, og vise hende, hvordan man træner ham. Dejlige samsom som er en flot slank brun lab, er yderst lærernem.

Men nu har hun besluttet at han skal aflives, fordi han stikker af og bider i deres sko!?

Jeg kan slet ikke have det i mit lille hovede, at der skal så lidt til!!!???

MÅTTE bare lige af med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grrr... hvordan kan man!?!?
  • #1   19. nov 2007 WTF???

stakkels hund...

• #2   19. nov 2007 Ida sku godt nok ha været aflivet mange gange så.. Hun har ædt alle mine sko.. nu ejer jeg kun 2 par, som jeg lykkeligt gemmer for hende *GG*

• #4   19. nov 2007 åh nej smiley

Stakkels hund.. Offer for et menneske, blottet for fornuft !

• #5   19. nov 2007 damn.. endnu et menneske der aldrig skulle have været i nærheden af en hund... uuuhhh dem er der frygtelig mange af, især nu i vores køb og smid væk samfund... det gør mig gal og ked af det...

kan godt forstå du raser...

• #8   19. nov 2007 Abe-Mor: Forstår fuldt ud din fustration... :o(
    Trist med alle disse stakkels skæbner der ender de forkerte steder....
    Køb en tøjhund til hende fra ungerne i julegave - den kan hun smide væk når den kommer i vejen... :o/ (og den stikker ikk af eller bider i sko - perfekt hund.)

• #9   19. nov 2007 Åååhhh Tina... Bare folk ville tænke sig mere om inden de bare anskaffede sig en hund =(

Men du kan godt hilse hende og sige, at hun ikke bare må aflive en internathund, hun skal aflevere den tilbage til internatet i stedet..

Men hold da op en dum *ælling !

• #10   19. nov 2007 der kører elevatoren vidst ikke helt i top :0/ den slags mennesker burde bare ikk komme inærheden af dyr.

Håber i får stoppet hende, og hjælper med at finde et nyt sted til den stakkels hund.

• #11   19. nov 2007 Suk....Hvornår bliver folk klogere.Det er sørgeligt at se gang på gang at man ikke tænker sig om før man anskaffer sig en hund. Det er faktisk lige så stor en beslutning som at få et barn..... det forpligter i mange år.
    Det er jo ikke et møbel.

• #12   19. nov 2007 kom du og aflevere hunden her...
    sikke da en umoden beslutning og tage...
    stakkels hund da...

• #13   19. nov 2007 Hvad for noget???

Den skal da ikke aflives..

• #14   19. nov 2007 Jeg vil gøre mit for at få hende overtalt til, at give hunden en chance hos nogle andre. Jeg har sagt til min kæreste at han skal sige, at jeg kender nogen der npk godt vil have den.

Så håber jeg bare at der er nogle herindefra, der er friske?

For vi må desværre ikke have flere hunde :o(

• #15   19. nov 2007 Årh manner.. ellers må han vel skulle afleveres tilbage på internat.. hun må vel ikke bare aflive ham?

• #16   19. nov 2007 Uha - Nu skal folk jo tænke sig rigtig godt om først... Den hund har ikke brug for at komme til en nyt hjem igen - for så den ny ejer skal finde ud af deres eller den ikke kan med de andre.... Så syntes det er virkelig frisk gjort af dem der bare melder sig - uden at kende noget til hunden... Andet end de få oplysninger herfra....

Tinna (med et eller to Nér?) - Syntes det er fedt i blir ved med at prøve.. Det er skide svært når det handler om "familie" og det er det jo når det er børnenes mor.... Håber den får en ny og go chance.... Men ikke en chance for en uge.. noget gennemtænkt, for "hvis nu" Så den ikke igen skal stå i sådan en situation...

Held og lykke med det hele - både til dig og kæresten Tinna - men også til jer der har overskudet til at gi hunden en chance...

• #17   19. nov 2007 Heidi -Pitt....jeg forstår din bekymring....det med ikke at kende noget til hunden.
    Vi kan kun håbe på en lykkelig udgang!!!

Vi er jo også Bastians 4 hjem....han stod også til aflivning......jeg måtte tænke over det et par dage før jeg træf beslutning om jeg turde/kunne .
    Men han er heldigvis en mønsterhund.!!!

;0)

Kommentér på:
Grrr... hvordan kan man!?!?

Annonce