{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Klage over dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Min bror er havnet i en meget træls situation:

Han kom for ca 3 uger siden til at træde på sin hund's pote så den brækkede 4 tæer.Det var selvfølgelig ikke med vilje, og hunden blev da også straks kørt til dyrlægen. poten blev bundet og og 14 dage efter var bruddene helet fint, men for en sikkerhedsskyld ville dyrlægen lægge en ny forbinding, da det er svært at holde en ½ år gammel dværg gravhundehvalp i ro (!). Nogle dage after bliver hunden sløv, og den køres straks til dyrlægen igen. Det viser sig at forbindingen var for stram og har lukket for blodomløbet og 2 af tæerne er rådnet. hunden indlægges, og får ambutereret de 2 tæer. I fredags får min bror melding om at hunden er i bedring og går fint rundt og er glad. Mandag morgen får han endnu en opringning, denne gang er det så ikke gode nyheder. Hunden har fået stivkrampe og aflives. Min storebror er blevet holdt økonomisk ansvarlig i denne sag. Han skal snakke med den pågældende dyrlæge idag.

Er der nogen der ved hvor man kan klage hvis min storebror kommer til at hænge på regningen, og kan man søge erstatning for hundens liv?? Han skal jo reelt set have oenge til at kunne købe en erstatning (ved godt det ikke lyder pænt men dette ville jo være tilfældet hvis dette omhandlede et fladskærms tv eller en kummefryser).

Nogen der kan hjælpe??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over dyrlæge
Kommentér på:
Klage over dyrlæge

Annonce