{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.995 visninger | Oprettet:

Klage over dyrlæge hvordan {{forumTopicSubject}}

vil gerne vide hvordan man klager over en dyrlæge,,,,, sagen er :
jeg har lige fået aflivet min lille hund fordi hun kom til skade for ca 1½ time siden med en stor flænge i maven og perforerede tarme ringer til Søren Keldsen i nimtofte som bor 7 minutters kørsel herfra og spørger om han vil aflive den (hunden skriger som en sindsyg i baggrunden) hvorefter han svarrer at det har han ikke lige lyst til så vi måtte køre 25min til dyrehospitalet i grenå med en hun der havde blod og tarminhold rendende ud af sig og var panikslagen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage over dyrlæge hvordan
  • #3   9. jul 2012 tak har været inde og kigge og det er vist mest juridisk fejlbehandlig og lign.
    jeg troede bare ikke at en dyrlæge måtte afvise at aflive et skadet dyr og det pisser meg lidt af at han ikke kunne undgå at høre hunden skrige i baggrunden


  • #4   9. jul 2012 Her kan du klage over dyrlægen
    http://www.dyrlaegeankenaevn.dk/Sider/default.aspx


  • #5   9. jul 2012 Sikken grim oplevelse smiley

    Hvad var der sket med hunden ?

    Håber din sag bliver tager alvorligt.


  • #6   9. jul 2012 tror ikke det hjælper noget skal ingen erstatning have:::::::::::::.skulle nok bare have lukket overtrykket ud og syntes heller ikke at han skulle dø i synden, mener at han yid til at tage telefonen så havde han nok også haft de 5 min det tog at få hende til at sove (for evigt)
    hun havde været ude og rende bag ved vores gård, jagtet et dyr og sprunget over noget rivenet (dvs. over kom hun jo så ikke )


  • #7   9. jul 2012 Jeg tror selv jeg ville tage hen og fortælle hvordan jeg havde det, og sige jeg havde tænkt mig at klage over det, ikke surt, men så de forstå hvordan i har følt det.

    R.I.P lille hund


  • #8   9. jul 2012 nu er der så heldivis RIGTIGE dyrlæger
    vi ringede til Grenå Dyrehospital og fik lov at komme med det samme, og da vi kom ind af døren der ude stod der en dyrlæge parat jeg nåede ikke engang at sige mit navn, dyrlægen tog et meget hurtigt kig og sagde at det troede hun ikke at hun kunne lave, bedøvede hunden og tog et rigtigt kig og bekræftede mistanken og aflivede min lille hun mens hun sov det syntes jeg er super service ville bare gerne have sparet hunden for lidt over 15mins ekstra køretur


  • #10   12. jul 2012 føler med jer .....puha det må ikke ha været sjov og sku til og køre så langt med en hunde der var så skadet ......
    ikke nok med at i står med en hunde der skal avlives med den er også skadet ....
    det gør det exter svært og skal tage avsked med sin elske hunde ...og så sku man ikke udsættes for at den skal lide exter fordi de ikke lige gad avlive den ....
    godt i fandt en dyrlæge der forstod og tage sig af hunde rigtig da i kom .

    vi har en gang været akut med en hund der sku avlives .....vi kørte bare der ud og da vi kom ind .....flytte de dem der var inde og vi kom til med det sammen ....
    det synes jeg var flot .......


  • #11   12. jul 2012 Skriv alle de steder du kan finde på nettet, hvor det er muligt, det er der de fleste mennesker kigger.

    Føler med jer


  • #12   16. jul 2012 tak for alle svar

Kommentér på:
Klage over dyrlæge hvordan

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce