799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

RASENDE!! (fremmed hund i haven) RASENDE!! (fremmed hund i haven)

Hej igår kom mit temprament op i det RØDE felt!!

Vi har lige fået en kat på 17 uger som er begyndte at gå ude i haven og hygge sig med hunden :).. dejligt.. men så pludslig gøøer freja helt vildt. og jeg går ud og ser ´hvad der sker.. så står der FANDME en hund i haven... freja logre med halen med bange da hunden står og knurre af hende.. jeg hurtig går killing ind. og så hen til freja.. jeg råber til hunde "Kan du så gå hjem" den smutter så.. og ejer står på den anden side af hækken.. jeg får fat i Freja... Så råber jeg til pigen "Tag dog for helved at få den hund i snor det kan ikke være så svært"..
Puuha jeg var suur... dem som har den hund, de har dem ALDRig i snor.. den løb ud foran min far en dag han kom kørende. og den vader ind i andres have...

De kunne ikke vide om freja var en hund som ikke kunne fordrage hunde ...

Jeg er så træt af de ik kan få den i snor.. den er blevet meld mange gange til politit af andre...

Andre som har det problem? hvad skal man gør?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RASENDE!! (fremmed hund i haven)
  • #1   27. nov 2007 Respektløst!

• #2   27. nov 2007 næste gang indfanger i den og sætter den af hos politiet, så kan de måske lærer det

• #3   27. nov 2007 Vi har naboen rotte heroppe engang imellem.. Heldigvis er det endnu ikke gået galt.. Mine hanner var ikke til andre hanner og denne han kan ikk med andre,heller ikke tæver smiley

Pt har vi taget det roligt og ringet til dem,når han er kommet luskende.. Samt dem der bor lige ved siden af,har som regel råbt alarm

Han er meget glad for mig,så jeg har ingen bekymringer af den art smiley

Ved at de har gjort deres for at han blir inde..

Men kan godt se at for jer er det knapt så sjovt.. prøv at tale med ejer af hunden og er i flere kan det være det siver ind

• #4   27. nov 2007 De er fuldstændig ligeglad.. kærsten til moren er en som drikker og slår hende.. og min mro vil ikke have dem til at stå og true os fordi vil har sagt noget til dem ang ders hund.... men vi kan prøve at snakke med land betjemnt om det :)..

• #5   27. nov 2007 Fange hunden: må man det hvis ejer er med? ( slef når hunden IKKE er i snor og på vores grund)

• #6   27. nov 2007 Ja man bliver så irreteret på hunden, men i bund og grund er det jo ejeren man skal ha fat på, hunden er jo uden skyld hvis den ikke lærer hvad man må og ikke må.

• #7   27. nov 2007 jeg havde problemer med en lille hund på et tidspunkt og til sidst kørte jeg den på politistationen, efter den havde været i min have 8 gange på 4 dage.. Men så tror jeg også at ejerene forstod det..

• #8   27. nov 2007 Hvis ikke de vil høre,må de føle.. så fat i betjenten og be ham ta sig af det

• #9   27. nov 2007 Vi er jo bange for kærsten vil true os :(... så vi tør ikke.. rigtig.. Freja gør jo ikk andre hunde noget. men det er bare træls hvis dDEn gør freja noget.. og det er træsl den skal komme på vores grund!

• #11   27. nov 2007 her i kvarteret er der 2 små alla dansk svenskgårdhunde, der render rundt i folks haver og stjæler deres hundes kødben...

jeg tror ikke de slipper godt fra at tage et ben fra vores have.. men det er nu også svært at komme ind nu... he he

• #12   27. nov 2007 Jeg har jævnligt "besøg" af en golden. Haven er ellers indhegnet, men den er jo noget større end Møffe så den kan springe over.
    Jeg ved ikke hvem der ejer den, og har nu prøvet et utal af gange at fange den, men så snart man næsten er henne ved den er den smuttet.

Frygter lidt at den en dag skal komme lige når Møffe er i haven, for Møffe kan IKKE li' fremmede tæver.

Kommentér på:
RASENDE!! (fremmed hund i haven)

Annonce