{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak, sladder og ævl vol. 20
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 137 Emner: 32 Svar: 4.393
    #306   7. okt Kan vi få et billede, Anne? smiley

• #307   7. okt @Anne faktisk som du gør, bare skrive jeg ikke var enig .. uden så meget andet ..
    Nogle gange har man anskaffet sig ting i livet, dyr, børn osv udfra kriteriet man kender, og så tager livet måskevrn drejning man ikke kunne forudse og man kan måske ikke lige det man troede, det kan jo ske ...

• #308   7. okt Jeg har ALDRIG sagt det var fint at pindsvinene "nakkes" ... men bare at man kan udtrykke det uden dem imo hårde tone.

Jeg ved det også skete hos en af mine tidligere skotters opdrætter .. de boede på en ret stor ejendom og et stort område var indhegnet til hundene .. hun var også træt af det, men det skete af og til ..

• #309   7. okt er det bare mig der tænker at hvis ikke man vil sørge for at pindsvinene ikke bliver skambidt - så kan man jo gøre en indsats for at sikre at de ikke kommer ind i haven.
    Vi har dælme det mange hullede pindsvin her, da min veninde var involveret hos pindsvine plejerne.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#310   8. okt Et fintmasket hønsenet burde kunne klare problemet. Besværligt? Ja bestemt, men da pindsvinesæsonen snart er ovre, er der tid til at tage en stor have i etaper smiley

• #311   8. okt Det er da ihvertfald bedre at bruge tiden på det, end på at finde flænsede pindgrise i haven... eller endnu værre, blodpletter, og så ligger den og dør et andet sted.

Man skal så osse have i mente, at pindsvin er som fjordheste og staffyer... de MØVER, så de kommer også igennem hvor man tænker at der er der fint spærret.
    Vi fandt også en af vores plejepindsvin, som var kravlet ret højt op i en bunke grene, og så sad fast .... vi havde dælme ikke kalkuleret med klatrefærdigheder.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#312   9. okt Jeg fandt engang en stor pindsvineunge liggende på fliserne i min baghave. Det var en lun efterårsdag. Jeg ringede til et pindsvinested for at spørge, hvordan jeg skulle forholde mig. Jeg blev bedt om at veje pindsvinet og så ringe igen.
    Lidt under 800 gram vejede den, og det var angiveligt for lidt til at den forventedes at kunne klare sig selv, så jeg skulle aflevere den hos en pindsvinepasser.
    Ungen kom i en flyttekasse med lidt grønt, mens jeg lige gjorde mig klar til at køre. Kassen satte jeg på et havebord. Aldrig havde jeg forestillet mig, at et pindsvin kunne kravle/springe UD af kassen, men det gjorde den smiley
    Den lille klarede sig heldigvis og var i pleje, indtil den var stor nok til at klare sig selv - og det var blevet forår smiley

profilbillede
  • #313   9. okt Jeg dør lidt over hvor nuttede de er smiley

Kommentér på:
Snik snak, sladder og ævl vol. 20

Annonce