Hjælp!!! Hjælp!!!
jeg har et støre problem ang hundeluftning for et stykke tid siden var jeg ude og lufte hundene og min tæve var i løbe tid(og hun duftede rigtig godt)kommer vi gående på vores sædvanlige morgen rute og ud af den blå luft kommer en ung pige i mod os med en lille gravhund og de går på den anden side af vejen (uden snor på sin)og i løbet af få min får hendes hund færten af min tæve og tonser over vejen for at humpe hende og imens den gør sig til over for hende står jeg med min store hanhund og kæmper med at holde ham (da han ikke er særlig glad for at dele sin kæreste når han ikke må .o( )og råber at hun skal kalde sin hund til sig inde det går galt så står hun med afstand lige så stille og klapper og kalder påsin hund men den var da fløjtene ligeglad og havde overhovdet ikke tænkt sig og komme med hende så er det så her mit spørgsmål er HVAD GØR JEG....???i sådan en situation hvis en af mine hunde bider(de har altid snor på og er IKKE dræberhunde de har bare deres grænser og mig oz) Mvh Nadia,Ghetto og philli.
nov 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 197
så hvis det sker for dig igen, så råb til personen at de skal komme og tage deres hund i halsbåndet og slæbe dem væk og for fremtiden have snor på dem, ellers kan du ikke stå til regnskab for hvad der sker.
Nogen mennesker!!!!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 159
okt 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 14 Svar: 732
Jeg ved ikke helt hvad du kan gøre i den situation ud over at bevare fatningen, så dine hunde ikke bliver opildnet endnu mere
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
WAUV - kan du holde to hunde af den størrelse og styrke ... respekt :o)
Du kan jo ikke gøre ret meget andet end det du gør - forsøge at forhindre dine egne hunde i at gøre den anden noget, og så ellers håbe på det bedste :o(.
Sker der noget med gravhunden, er det heldigvis ikke noget du bliver holdt ansvarlig for - men selvfølgelig enormt træls hvis din hanhund får succes med at banke en anden hund, det er jo næppe noget han har brug for ...
Men altså - mod sådan nogle hundeejere der kæmper man nogle gange forgæves ... jeg havde nøjagtigt samme problem der hvor jeg boede før med en med en gravhund - han lod den også altid løbe løs og over til mine hunde (der heldigvis ikke gør andre hunde det mindste) ... det stoppede først en aften hvor jeg var ude at gå med dem efter redningshundetræningen og stadigvæk havde mit regntøj til uniform på, der ligner politiets uniform ... efter den dag var der aldrig mere problemer med ham, han kunne lige pludselig godt kalde sin hund til sig på lang afstand når han så mig ;o).
/Carina
maj 2006
Følger: 102 Følgere: 143 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.089
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 93 Svar: 1.356
Og han var bestemt ikke venlig overfor andre hanhunde der kom rendende hen til ham - og så stod jeg der med to hunde der skulle skilles ad - kors hvor har jeg været rasende mange gange :@.
/Carina
maj 2006
maj 2006
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Emner: 241 Svar: 9.474
Du skal sige til hende at hun skal få kaldt sin hund til sig og det med det samme og så må hun få kridtet støvlerne og bevæge sig over på den anden side af vejen. Og ellers lærer at have kræet i snor!
Jeg har en gang råbt til en mand med en løs amstaff der var parat til at ballade (han kunne ikke kalde den ind) at hvis han ikke hentede det snerrende kræ nu(!!!!!) så slap jeg begge mine som havde hidset sig godt og grundigt op over for den provokatør der. Jeg siger dig at så kunne han få hentet den.
Det er en meget ubehagelig situation at stå i. Men uh(!) der er mange af den slags hundeejere.;-(
Smukek hunde du har i øvrigt!
Sarah
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
Jeg plejer også at sige at min hund bære en smitsom sygdom. Så får de sgu fingeren ud.
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.181
nov 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 197
jul 2006
jul 2006
maj 2006
Qnuz Nadia og G+P
Hjælp!!!