{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Kastede blodig pind op {{forumTopicSubject}}

Her til middag hvor Laura og jeg var til hundelegesøndag, var der en ny hund med...
En frisk Border Collie ....
Vi kastede pind og kastede pind og kastede pind, og den fløj rundt efter pindene som et lille missil....
( plejer at ha' et boldreb med som hundene kan løbe efter, men det hænger oppe i et træ herhjemme :-S )

Pludselig så hunden helt mærkelig ud og kom stille hen til sin ejer.... Ejer stod og mærkede lidt på hunden, og pludselig kastede den en blodig pind på størrelse med 2 pegefingre op ...................................
Hun skyndte sig at bære hunden hen i bilen og ringede til dyrlægen som sagde at hun skulle give det en times tid, for at se hvordan hunden havde det dér .....

Jeg har så lige skrevet til ham der havde veninden og hunden med, og hørt hvordan hunden har det - Og de er på vej til Faxe dyrehospital... Hunden er bare helt stille......................

Det er virkeligt uhyggeligt....... Jeg véd jo egentlig godt at man ikke bør lade hunden lege med de tyndere pinde, netop af samme grund.. Men det var der ingen af os der tænkte på........

Håber at hunden bliver ok :-|

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastede blodig pind op
Kommentér på:
Kastede blodig pind op

Annonce