558 visninger
|
Oprettet:
chokolade hvor meget skal der til {{forumTopicSubject}}
Så skete det at Chunta blev lømmel. Banditten har været oppe på køkkenbordet for første gang nogen sinde og har fundet en pakke med 8 chokolate chip småkager.
Lad mig sige det sådan, æsken var splittet og tom da vi stod op i morges.
ER det farligt for ham? han vejer 40 kg men jeg kan ikke forestille mig at det har været sundt for ham at æde dem!
Og ja jeg ved at det var uansvarligt at lægge en pakke småkager på køkkenbordet, men han har aldrig før taget noget fra nogle borde og de lå ikke lige så han kunne se dem
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Det eneste der er sket er, at hunden har fået smag for chocolatechip cookies ;o)
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 289
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 237 Svar: 1.651
han har fået lidt mindre morgenmad den forsluede hund
min gamle hund tog juleskum. hmmm vil helst ikke dele mit menneske guf med min hund hihi
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 188
Det halve var chokolade, fyldt lys chokolade....
Da jeg ringede til dyrlægen bagefter sagde han, at det selvfølgelig hverken var godt eller sundt for hunden, men at det var godt at det trods alt var lys chokolade.
Det er noget skidt hvis det er ren mørk chokolade :-(((
Men nu er der selvfølgelig også stor forskel på hunde, og hvad de kan klare af chokolade....
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Desuden er den chokolade der er i den slags kager så drænet for rigtigt chokolade, at hunden kan spise mængder af det uden at blive syg.
Det er en stor hund, vi snakker om her ;o)
nov 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 8
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.778
Så jo mindre kakao jo mindre giftigt...
Så det er hvis man fodrer sin hund med chokolade regelmæssigt, den kan få problemer......
Og som CH siger, så er en Chocolate Chip Cookie nok mere smagsstoffer end chokolade
chokolade hvor meget skal der til