{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

chokolade hvor meget skal der til {{forumTopicSubject}}

Så skete det at Chunta blev lømmel. Banditten har været oppe på køkkenbordet for første gang nogen sinde og har fundet en pakke med 8 chokolate chip småkager.
Lad mig sige det sådan, æsken var splittet og tom da vi stod op i morges.

ER det farligt for ham? han vejer 40 kg men jeg kan ikke forestille mig at det har været sundt for ham at æde dem!

Og ja jeg ved at det var uansvarligt at lægge en pakke småkager på køkkenbordet, men han har aldrig før taget noget fra nogle borde og de lå ikke lige så han kunne se dem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  chokolade hvor meget skal der til
  • #1   4. dec 2007 Nej, det er ikke noget problem -slap du bare helt af.... ;o)

Det eneste der er sket er, at hunden har fået smag for chocolatechip cookies ;o)

• #2   4. dec 2007 Forstår Ham godt. De er bare godt. :o)

• #3   4. dec 2007 tusinde tak.
    han har fået lidt mindre morgenmad den forsluede hund

min gamle hund tog juleskum. hmmm vil helst ikke dele mit menneske guf med min hund hihi

• #4   4. dec 2007 Vores hanhund Twister tømte et helt fad juleslik sidste jul. (i et ubevogtet øjeblik da det ringede på døren)
    Det halve var chokolade, fyldt lys chokolade....

Da jeg ringede til dyrlægen bagefter sagde han, at det selvfølgelig hverken var godt eller sundt for hunden, men at det var godt at det trods alt var lys chokolade.

Det er noget skidt hvis det er ren mørk chokolade :-(((

Men nu er der selvfølgelig også stor forskel på hunde, og hvad de kan klare af chokolade....

• #6   4. dec 2007 16 dage, i de mængder der er det fuldstændig betydningsløst..
    Desuden er den chokolade der er i den slags kager så drænet for rigtigt chokolade, at hunden kan spise mængder af det uden at blive syg.

Det er en stor hund, vi snakker om her ;o)

• #7   4. dec 2007 jeg kunne have fundet på det samme.... ssss. han får allerhøjest prutskid... men tro mig det er nok ikke sidste gang han har smag for forbudte ting.

• #8   4. dec 2007 Chokolade er giftigt for hunde fordi at de ikke kan nedbryde et stof der er i kakaobønnen...
    Så jo mindre kakao jo mindre giftigt...

Så det er hvis man fodrer sin hund med chokolade regelmæssigt, den kan få problemer......

Og som CH siger, så er en Chocolate Chip Cookie nok mere smagsstoffer end chokolade smiley

Kommentér på:
chokolade hvor meget skal der til

Annonce