{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget chokolade...
  • #1   30. jun 2008 jeg har hørt at det er kun de typer choklade der har et højt kakao indhold som er farligt for hunden, men om det passer...??

• #3   30. jun 2008 Ej tror godt du kan ta det lidt mere stille og roligt smiley hihi... Der sker intet ved at de spiser et lille bitte stykke du taber...

Er 99% sikker på de ska ha 100 g før det blir farligt. Så en hel plade ritter sport smiley
    god fornøjelse med chokoladen...

• #5   30. jun 2008 okai tak. så er jeg lidt mere rolig smiley hehe

• #7   30. jun 2008 min lab for også et stykke i ny og næ. det sker der ikke noget ved. det er bare ikke ligefrem idelle godbidder smiley
    tak irene for oplysningen

• #8   30. jun 2008 Mie - det med de 100 gram passer ikke, som du også kan læse i den fine tekst Irena har fundet. Det kommer jo gevaldigt an på om du har en chi eller en GD der spiser 100 gram.........
    Derudover er det individuelt fra hund til hund, så jeg forstår ikke folk tør tage chancen og stikke dem det første stykke chokolade.. Hvorfor skal hunden ha menneske slik? Hvorfor ikke give den en godbid i stedet hvis den skal forkæles???

• #9   30. jun 2008 altså jeg har to chir.

det skal lige siges at jeg førts for nyligt har læst her inde at det er farligt for hunde.
    men de har altis fået en bid når jeg spiser, og der er aldrig sket noget.
    så tror de skal spise em del før det er fraligt, jeg ville ikke være bange over at tabe et lille stykke på gulvet

• #11   30. jun 2008 Camilla - den fine tekst kom først på bagefter... Synes bare jeg havde læst det var ca. 100 g de ku tåle i Vi med hund eler Vores kæledyr eller sådan noget smiley

Men grunden til menesker gir deres hunde menneskeslik er da fordi hunden tigger efter det VI sidder og spiser. Jeg gør det selv meget sjældent, men det er da derfor de får smiley

• #12   30. jun 2008 Jamen jeg kan bare ikke forstå hvorfor hunden skal ha vores mad...... Jeg spiser ikke min hunds mad og han spiser ikke min..... Længere er den ikke. Så får han ikke nykker og tror han er mere end han er, han tror ikke han har ret til det jeg har på tallerkenen, og jeg er sikker på at jeg aldrig får givet ham noget han kan blive syg af.. Fx vidste jeg heller ikke at hunde kan bliver rigtig syge af vindruer.... Men jeg har aldrig givet ham en, så jeg har heldigvis ikke skulle opdage det på den kedelige måde

• #13   30. jun 2008 Jeg har også hørt om chololaden men det er der jo heller ingen grund til at gi dem . De må heller ikke få rosiner / vindruer jeg læste i et blad fra D:K:K: at der var en der havde mistet sin hund da den havde spist en pakke rosiner den havde stjålet .det tænker man ikke altid over , mine elskede druer men det får de ikke mere.

• #14   30. jun 2008 Jeg har det som Camilla aka pyldremor - jeg forstår simpelthen ikke, at man giver sin hund slik, chips m.m. Sukker og salt er nøjagtig lige så usundt for hunde, som det er for mennesker. Og er hunden ikke vant til at få den slags, er den ligeglad med vi spiser det.
    I min verden er det misforstået godhed, at give dem slik og den slags

• #16   30. jun 2008 Smydi - lige bestemt det jeg gerne ville ha sagt hvis jeg ellers ku formulere mig... Misforstået godhed.......

• #18   1. jul 2008 Det er netop derfor jeg mener det er en uskik at give sin hund slik og andet, som er lækkerier for mennesker. Der er en del helt almindelige fødevarer, der er giftige for hunde. For de fleste af de førdevarer gælder, at det er voldsomt giftigt for nogle hunde, og andre kan tåle det i små mængder. Derfor; lad være med at begynde på at give hunde det du selv spiser.

Hos mig får de tyggeben eller friske okseben, når jeg har gæster, eller skal hygge mig med chips og slik. På den måde forbinder de at jeg spiser slik med hygge med ben...

Kommentér på:
Hvor meget chokolade...

Annonce