{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.945 visninger | Oprettet:

Skulle min kæreste ha slået Joy? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige idag fået at vide i et andet indlæg, at min kæreste skulle ha slået Joy.. Personen der fortæller det, vil ikke fortælle hvem der har sagt det..

Derfor vil jeg gøre det klart for alle at min kæreste ALDRIG har lagt hånd på mine dyr, og får heller ikke lov til det, jeg går ganske enkelt IKEK ind for en voldig opdragelse..

Jeg vil også bede personen der startede denne løgn om at kontakte mig i en PB, og fortælle hvad grunden til at min kæreste pludselig skal hænges ud for noget han ikke har gjort..

Ja jeg ved godt der er mange folk der ikke kan lide mig, og der før (i rotte verdneen) er blevet soredt rygter om mig.. Jeg kan gå med til folk spreder rygter om mig fordi de ikke k<n lide mig, men hvorfor min kæreste?

Og nej, jeg er ikke ude på at svine nogen til her, jeg vil bare til bunds i sagen, og finde ud af hvad grundlaget for sådan en løgn er..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skulle min kæreste ha slået Joy?
  • #1   5. dec 2007 Hmm ., :o/

  • #2   5. dec 2007 Mia - det er en tråd som jeg var aktiv i igår, mere vil jeg ikke sige, for så bliver det hurtigt til udhængning, hvilket ikke er meningen med indlægget, derfor har jeg heller ikke sat link ind i det 1. indlæg smiley

  • #3   5. dec 2007 Nu har jeg ikke hørt det rygte, men generalt bryder jeg mig ikke om der siges / skrives ting der er fortalt under private / fortrolige forhold.

    Om de så er rigtige eller forkerte.


  • #4   5. dec 2007 Nu fik jeg det ikke ligefrem at vide under private forhold..

  • #5   5. dec 2007 Nej Ratster......men den person der fortælle dig det har.

    De ting jeg får at vide gennem msn, pb, mail osv kunne jeg ikke drømme om at bruge i det offentlige forum.

    Jeg har fået ting at vide under private omstændigheder, og der bliver de.

    Læser jeg et sted, at hvad jeg fortæller, igen under private forhold, er det i min verden et tillidsbrud.


  • #6   5. dec 2007 Jeg har skrevet herinde hvis jeg har haft problemer med kæresten, eller boligforholdenene, eller gennerelt haft et problem, så hvorfor skulle jeg undlade at skrive det, hvis han havde slået hende?

    Det er et undsigtet rygte, som der ikke er noget hold i..

    Jeg har været ærlig overfor alt med Joy.. Jeg kunen nemt ha fundet på en masse løgn, men hvorfor skulel jeg? Jeg ser ingen grund til at lyve for en masse fremmede mennesker..


  • #7   5. dec 2007 Jeg har aldrig sagt jeg er en erfaren hunde ejer, men ja, jeg har erfaring med trænning osv.. I og med jeg har trænnet både min vneidnes hund, og hunde jeg har gået tur med.. jeg er ikke ny i hundeverdenen smiley

  • #8   5. dec 2007 Bine - Ja selvfølgelig vil jeg sætte fokus på det bliver spreds løgne om min kæreste :S

    Nu har jeg ligeså meget ret til at dele ud af mine erfaringer som du har Bine smiley


  • #10   5. dec 2007 citat "raster"
    Og nej, jeg er ikke ude på at svine nogen til her, jeg vil bare til bunds i sagen, og finde ud af hvad grundlaget for sådan en løgn er..


    Jammen hvis du ikke vil hænge ud, hvorfor så ikke selv skrive en PB, istedet for at hænge vedkommende ud her ?

    Iøvrigt når man har haft hundehold som du har, og ladet en hvalp parre, så kan du holde dig væk, eller stille op med en bred ryg, når du diskuterer i et forum som dette !

    Dine såkaldte "gode råd" vejer ikke tungt med tanke på, hvordan du selv fremstår som engageret og ansvarlig hundeejer..
    Sådan er det bare !

    / Moster G.


  • #11   5. dec 2007 til Bine - mine erfaringer med Joy skyldtes mine boligforhold, ikke måden jeg trænnede hende på.. Hun er jo ikek den eneste hund jeg har været i nærheden af..

    Charlotte - Jeg syntes også det er chikane der skal spredes rygter om en person der slet ikek kommer på forummet..


  • #12   5. dec 2007 Bine .

    Du bliver irriteret over de indlæg hun laver , og sender så lige sådan en besked ud i offentligheden ...

    Christ ... skal der ikke mere til smiley



  • #13   5. dec 2007 Ihh, hvor hyggeligt...

    Altså - nogengange skal man købe sko der passer i stedet for at traske rundt i nogen, der helt tydeligt er for små ;o)

    Rygter er og bliver rygter, de er der altid, vi kan ikke undgå det. Vi kan derimod bestemme, hvor meget vil lade os påvirke af dem...

    Og til sidst:
    Dårlige erfaringer med hundeopdragelse er vigtigte erfaringer.
    Hvis mennesker, der har lavet fejl med hunde ikke må videregive deres erfaringer, så ville der ikke være nogen, der kunne dele noget som helst...

    Og så venter vi vel bare på, at denne tråd bliver slettet...


  • #14   5. dec 2007 hehe....hvor er det fedt det her....aner ikke hvad i snakker om, men det er bedre end robinson!!

  • #15   5. dec 2007 Daniel


    Yaaarh !! smiley Hehe


  • #16   5. dec 2007 buhuuu.....jeg har haft en hård barndom buhhuuuu. Tidligere i dag trådte jeg i klat spyt buuhhuuuu

  • #17   5. dec 2007 Moster G. aka Krahmer - Eftersom jeg ikke nævner navne hænger jeg ikke nogen ud.. Jeg beder personen skrive i en PB, da jeg ikek ved hvem det er..

    Og jeg er som sagt ikek ny inden for hunde verdneen.. Bare fordi jeg blev smidt ud (som jeg ikke vidste da jeg købte joy) har ikek noget at gøre med om jeg trænner min hund godt elelr dårligt :S

    CH- Tak smiley

    Bine - Du skrev offenligt at min kæreste havde slået min hund.. FØR jeg spurgte hvad du mente.. Det kan ikke være rigtigt han skal hænges ud for noget han ikke gjort.. og så kommer han endda slet ikke på forummet :S

    Der er 3 herinde der har set min kæreste sammen med Joy.. Ved den ene sov han, ved den 2. og 3. sad han ved computeren og Joy var ved mig..

    Så er min bedste vneidne også bruger herinde, og har set min kæreste med mine andre dyr, hvor han "sjovt" nok helelr ikek har lagt hånd på dem..

    HVIS han skulle ha slået hende, ville jeg ringe til min bedste venidne samt ha søgt efter råd herinde, hvilket jeg ikek på noget tidspunkt har gjort, i og med han ikke har gjort det..

    og at jeg ikek kan sige fra overfor min kæreste er også løgn :S vi har ikek et manden bestemmer forhold, men et vi-er-fælles-om-at-bestemme forhold..


  • #18   5. dec 2007
    Daniel M - Nu sdder jeg ikek og tuder hvis det er det du hentyder til smiley syntes bare ikek det kan være rigtigt at personer der ikek engang komemr på forummet skal hænges ud for dyrevold når han ikek har gjort det..


  • #19   5. dec 2007 ahahahhaa....det bliver bedre og bedre!!!

  • #21   5. dec 2007 ak.... jeg er som sædvanlig total uvidende??
    Raster zoo; jeg kan kun snakke for mig selv,,, og jeg har personlig intet imod din person og dit skrevne herinde... du har stærke meninger om ting... og det mener jeg er en fin ting at ha!! så herfra... kan jeg hverken skrive "rygter" eller noget dårligt om din skrevne stemme herinde..... men jeg kan sandelig godt forstå... du reagere... hvis der er så onde tunger ... der laver dårlig rygte om dig og din kæreste!!
    så herfra... ønsker jeg dig en god dag...*SS*


  • #22   5. dec 2007 Charlotte - Jeg har heller ikke skrevet om nogen der har slået deres hund smiley

    Herinde har jeg for det meste skrevet om Joy, og/ellr de erfaringer jeg har med hunde opdragelse og trænning (ikke kun Joy), sendt link til trænningssteder, samt skrevet om minerotter, og givet råd og vejledninger om Vinterhvide Dværghmastere smiley


  • #23   5. dec 2007 °º•¤ Bine & de to dejlige vovser ¤•º° . - nej du spredte en løgn, det er en forskel..

    annette B - tak og i lige måde smiley


  • #24   5. dec 2007 Jeg må indrømme, at jeg tror at oddsene for, at du nogensinde får at vide, hvem der smider om sig med rygter er meget små - og mon ikke du fra starten har haft den samme fornemmelse?

    Tråden her kan nok mest bruges for at få lidt afløb, og det håber jeg, du har fået..
    Andre har fået lidt underholdning imens - men mere konstruktivt bliver det nok ikke, er jeg bange for....


  • #25   5. dec 2007 lad os stemme om det !!

  • #26   5. dec 2007 Ja jeg regnede ikek med personen kommer frem (hvis personen overhovedet når at komme online for at den forsvinder)

    Jeg vilel gerne have det på rene med personen, fordi jeg ved der er så få personer der har set Joy og min kæreste sammen.. I og med det var mig der stod for det hele og han bare var hjælper da hun boede hos os..

    Og i og med jeg ikke går op i voldig opdragelse, og det ved min kæreste godt, og han blander sig gennerelt ikke i min opdragelse af mine dyr, mens jeg ikek blander mig i hvordan han opdrager hans kat (det er dog begrænset hvor meget opdragelse en 14 årig kat skal have *g*)

    Han har heller aldrig lagt hånd på hende, hvis han havde ville jeg til hver en dig sende et møjfald efter ham..


  • #28   5. dec 2007 Nu kender jeg ikke personen der startde rygtet, det var meningen med denen tråd at vedkommende skrev til mig..

    Det er IKKE Bine, der har startet rygtet, hun er blod viderbringer af det..


  • #29   5. dec 2007 blod = blot

  • #30   5. dec 2007 Det er svært at tage det privat når jeg ikek aner hvem personen er

  • #31   5. dec 2007 Først vil jeg gerne sige at hvis man ikke har beviserne i orden skal man lade være med at komme med sådanne anklager, for det andet synes jeg at hvis det skulle være tilfældet at hunden er blevet slået, så er det lidt sent at du skriver det nu, er det ikke længe siden hunden har fået nyt hjem ??

    Daniel M, hvis du ikke har nogle meninger eller synspunkter i denne sag, så hvorfor blive ved at skrive med ???


  • #32   5. dec 2007 Jeanett L - Jeg har først fået det at vide i dag at han skulel ha slået hende og en elelr anden skulel ha bredt rygtet..

  • #33   5. dec 2007 Hmmm... her går det jo rigtig godt........
    Spreder lige et nyt rygte....( hvisker)... det er snart JUUUUUL....


  • #34   5. dec 2007 *gisp* jul. *g*

  • #35   5. dec 2007 minder mig om jeg ikke har åbnet min chokolade julekalender endnu *g*

  • #36   5. dec 2007 Bine, som jeg har forstået det er det noget du har hørt, ved du om det er sandt eller ondsindet sladder?

  • #37   5. dec 2007 Havde godt nok også blevet sur, hvis en havde spredt en rygte om, at min kæreste skulle ha slået min hund... Svært at tage den privat, hvis hun ikke ved hvem det er..

  • #38   5. dec 2007 Det er sku da ikke Bine der har spredt en løgn. Jeg har fået at vide at hunden udviste angst og underkuethed, at den var tynd og sfkræftet plus der var smidt hvalpe i den....Kan ikke huske hvor men jeg kommenterede at det var noget forbandet svineri!

  • #39   5. dec 2007 Celilie og Freja, fordi jeg gerne vil have personen holder op med at sprede rygter om mig, og vil gerne have grundlaget for hvorfor løgnen skulle spredes

    * Vivi good girls go to heaven--> * - Jeg skriver netop også at det IKKE er Bine :S Det var ikek meningen Joy skulel have hvalpe, og jeg regnede med persone ngodt kunne finde uad af at passe hende, når hun trodsalt havde 2 hunde i forvejen..


  • #40   5. dec 2007 .

  • #41   5. dec 2007 Måske en du har trådte over tæerne Ratster Zoo *stavespasser (Tanja) * ?
    Altså måske det er grunden til den påstand ? ?

    Og havde jeg været dig havde jeg nok ikke knaldet historien sådan i Forum.
    -Fordi har altid lært der sjældent er røg uden ild.
    ( eller hvad man siger )


  • #42   5. dec 2007 &#9834; punktum &#9834;punktum &#9834;komma &#9834;streg&#9834;!G

  • #43   5. dec 2007 Og hvor ved du det fra Tanja ?

    Altså hvem har fortalt dig den historie ? ?


  • #44   5. dec 2007 Nå men, er den ged mon ikke ved at være barberet??

  • #45   5. dec 2007 kom bare til at tænke på hvis det er fra en tråd igår en har prøvet på at være ultra led og "historien bare" er startet sådan.

    Folk kan jo være utroligt lede :o(


  • #46   5. dec 2007 Vægten : tjo... jeg synger bare*G*
    CH; loool ...du har altså bare nogen gode udtryk i dit skrevne...loool ..." en barberet ged! fniiis,


  • #47   5. dec 2007 Vægten, det tror jeg godt nok er noget sejt noget... Men.... måske ikke.. Meld lige tilbage, når det er lykkes ;o))))

  • #48   5. dec 2007 kan man ikke få gede pølser ? ?

    Det syntes jeg da man kan :o(


  • #49   5. dec 2007 Jeg synes det lyder rigeligt slemt med gedeost :oS

  • #50   5. dec 2007 Uhhh......gedemælk og gedeost er da noget af det bedste i verden.

    Ren delikatesse.........


  • #51   5. dec 2007 Janie har du prøvet Gede pølser ??

  • #52   5. dec 2007 *LOL*

    Det kan man da vist kalde et emneskift :o)))


  • #53   5. dec 2007 Ikke af hvad jeg ved, men det skulle da ikke undrer mig med alt det underlige mad jeg har proppet i mig i de forskellige lande jeg har været i........

    Og jeg vil slet ikke fortælle dig hvad jeg ved jeg har spist ;o))


  • #54   5. dec 2007 Uhhmmmm.... Ged smiley

  • #55   5. dec 2007 * PIIIFT * - Det er jo ikek nioget nyt at nogle folk ikek kan klare når man siger sin mening *g* Men ud over det føler jeg ikke jeg har trådt nogen over tærene.. ikke med vilje i hvertfald.. Jeg vil bare gerne vide hvem det er, og så selvfølgelig tage det privat derfra..

    Det er lidt nemmere at spørge i forummet end at spamme alle brugerne med en "Var det dig der gjorde det" besked *g*

    Det blev skrevet i en anden tråd at min kæreste jo også havde slået min hund.. (hvilket han ikke har)

    Og ja folk KAN være lede, men jeg har det sådan at det her er en internet side, så jeg tager det ikke personligt.. Det skal ikke ødelægge mig at nogle få menensker nyder at være lede *g*


  • #56   5. dec 2007 Men Tanja du må have en ide´eller en fornemmelse.
    Jeg ved skam godt når folk ikke kan lide mig.

    Sådan tror jeg vi alle kan have en fornemmelse i maven.


  • #57   5. dec 2007 Og tvivler på en lige pludselig logger på og kommer her i tråden for at skrive <b> "Det er mig der siger det"</b>

  • #58   5. dec 2007 AnneMette *Nu med GP2´er* . - personen vil ikek fortælle det, da hun føler det er udhængning af personen der startede det

    * PIIIFT * - efter med joy er der jo rimelig mange, men jeg ved ikek hvem af dem det er, så det her er nemmere end bare at spamme alle med en PB, som de sikekrt ikke svare på alligevel


  • #59   5. dec 2007 Jeg beder dem heller ikke om at skrive i tråden, men skrive til mig i en PB smiley

  • #60   5. dec 2007 og når det er gjort fortælelr jeg selvfølgelig ikke hvem det er, da det så bliver mig og personen

  • #61   5. dec 2007 Ja det syntes jeg også smiley

  • #62   5. dec 2007 Bine har du det helt fint med at udbrede ting, som du ikke kan være sikker på er sandt?

    Jeg kan ikke lade være med at føle stemningen fra jeg gik i folkeskolen og tøserne virkelig gav den gas.

    Fuldstændig meningsløst... faktisk lidt pinligt...


  • #63   5. dec 2007 Hov Hov, Bine skal vel ikke skydes ned fordi hun har udtalt sig om noget hun mener er sandt ? ?

    Og vi andre ved jo ikke hvad er sandt eller falskt.
    -Og ærligt talt nu hvor Joy er flyttet kunne vi måske blande os uden om.


  • #64   5. dec 2007 ment høfligt.......Ikke for at være næsvis.



  • #65   5. dec 2007 Det var der heller ikek da hun boede hos mig :S Og jeg kan ved gud grød ikke se hvad svar på tiltale har med min kæreste at gøre..

  • #66   5. dec 2007 Thumbs up for Dober og de store Klodser han / hun render rundt med !

  • #67   5. dec 2007 Det var da lige en fortsættelse af mobbetråden fra i går. Det er meget almindeligt at folk fare i tasterturet og kommer med udtalelser uden hold i virkeligheden, så kan det være roligt et stykke tid, og så koger den igen.

  • #68   5. dec 2007 Er den ikke?

    Personligt ville jeg have en dårlig smag i munden ved at udbrede mig om personlige ting, jeg ikke kunne dokumentere.
    Og ærligt talt, hvis vedkommende, der starter med at sige tingene turde stå ved sine ord, så var det nok ikke så vigtigt at være ukendt..

    Pinligt...;o)

    Tænk at voksne mennesker kan falde i sådan en banal fælde bare fordi de har et horn i siden på nogen...


  • #69   5. dec 2007 Er i øvrigt enig med Dober - rygter er kommet for at blive og det bedste er at springe op og falde ned på dem - som sagt i et tidligere indlæg....

  • #70   5. dec 2007 Bine, hvorfor er det så vigtigt for dig at udbrede dette rygte?
    Og så vidt jeg husker skrev du tidligere i denne tråd, at du ikke kunne holde ud, at hun giver hunderåd....
    Det kalder jeg da et horn i siden ;o)


  • #71   5. dec 2007 *LOoooooooooOL*

    Nu kører den da heeeeeeeeeelt ud.

    Nå fred være med det, jeg ved hvad jeg tror på og sådan er det !


  • #72   5. dec 2007 Plat at vedkommende ikke vil stå frem - det fortæller kun, at der nok ikke er helt hold i anklagerne.... ;o)

  • #73   5. dec 2007 *LOooooooooooooooOL*

  • #74   5. dec 2007 Jeg tror ingenting, bine

    Jeg observerer bare, at du ihvertfald for mig kommer til at fremstå voldsomt utroværdig og din kilde ligeså. Og når I fremstår utroværdigt, så fremstår Ratster mere troværdig og hendes kæreste også.

    Hvis Ratsters kæreste slår sine dyr, så må man da formode at din kilde har en interesse i, at det stopper - og det gør det ihvertfald ikke ved at sprede rygter om det på HG, og så ikke stå ved det...
    Men det er måske ikke det, der er vigtigt? At passe på dyrene, mener jeg?



  • #75   5. dec 2007 AnneMette, det tror jeg du har ret i ;o)

  • #76   5. dec 2007 Bine, når nu Joy er væk, hvorfor er informationen så vigtig at udbrede?

    Hvad skal vi bruge det til?


  • #77   5. dec 2007 hehe... Fuldstændig som hjemme i folkeskolen...



  • #78   5. dec 2007 Dober ! - Jeg har ALDRIG skrevet noget om at min kæreste har været ond imod mine dyr, for det har han aldrig været..

    Han har sagt nej til nogle lejligheder, hvilket er klart hvis han ikek vil bo i den.. Det er trodsalt ham der skal betale indskud og det meste af huslejen..

    Bine - Nu havde og har jeg også andre dyr da jeg havde Joy, og hverken ham eller mig har heller fået nogle anmeldelser om dyrevold eller noget lign..

    Cecilie&Freja . - Det "gamle" indlæg er en debat igår om en race hund.. Noget som absolut ikek havde med Joy at gøre, men det blev alligevel vendt over på det.. idag læser jeg så at der er skrevet at min kæreste skulle ha slået joy, hvilket absolut ikke passer

    Marianne aka Problembarn * - jeg ville skam gerne gå på PB, det er bare svært når jeg ikek ved hvem det er.. Og jeg kan kun sige at han ikke har gjort det.. han har aet mine dyr, men ellersikke :S Mine dyr er ikek bange for ham eller noget der skulel vise tegn på han skulle gennembanke dem :S


  • #79   5. dec 2007 Vel sagt Marianne..........

  • #80   5. dec 2007 hold da op !!

    Hmm.. først og fremmest, hvis man har hørt noget om nogen går man direkte til personen i stedet for at skrive det i forummet..
    Og mener lige så at denne tråd slet ikke bør ligge i et offentligt forum ..

    Hvorfor ikke holde det er i PB ???


    Og Bine, du kan jo ikke vide med sikkerhed om det virkelig er sandt..
    Og derfor synes jeg slet ikke det burde nævnes i et forum på den måde som det blev gjort..
    Jeg kender ikke Joy, zoo, og fyren..
    men et er sikkert..

    Jeg ville aldrig gøre som du gjorde..



  • #81   5. dec 2007 Mini....så vender vi den lige om.
    Ville du så gøre som Zoo gør ?
    Med denne tråd?

    For det eneste hun får ud af det er at svine Bine til og så er de da lige gode om fadæsen ?!


  • #82   5. dec 2007 PIIIFT : NEJ det ville jeg ikke..
    sådan noget her holder man i PB, uanset hvad man gør kommer det til at ligne tilsvining!

    Så nej smiley



  • #83   6. dec 2007 Jeg mener bestemt ikke jeg svinder Bine til.. Bine kommer selv frem i tråden og siger det var hende der sagde det.. Før det vidste kun dem der havde deltaget i debatten hvem det var

    Mini - som før VED jeg ikke hvem der har gjort det, og håber på at få det at vide med dette indlæg, så jeg netop kan tage den privat


Kommentér på:
Skulle min kæreste ha slået Joy?

Annonce