{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Min hund dominere min kæreste konstant {{forumTopicSubject}}

Chico er ca 9 måneder og har har et meget specielt forhold til min kæreste. Det startede med at hvis jeg gik i seng først, gik Chico med, (han følger altid med hvor jeg går) Og når min kæreste så skulle i seng knurrede og bed han ud efter ham.. så nu er Chico kommet ud af soveværelset! Vi har sat et gitter for døren og så ligger han ude i gangen og kan stadig se os. Det går rigtig fint. Men nu har jeg to gange i træk set Chico gå ind i soveværelset og op i sengen og så tisser han på min kærestes pude! Selvfølgelig en forglemmelse at døren var åben der ind. Men alligevel, hva sker der for vores lille hund. Han knurre når min kæreste vil stoppe ham i noget han ikke må eller hvis han vil løfte ham op. Når jeg gør det siger han ingen ting.. Vi ville så prøve med at det ikke er mig der går til hundetræning med ham men at min kæreste skulle gøre det, men han gider slet ikke høre efter, han har mere travlt med at snuse efter de andre hunde.. Det er som om han slet ingen resspekt har for min kæreste.. Er meget bekymrende da jeg er gravid og der er en lille på vej.. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre???

PÅ FORHÅND TAK...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund dominere min kæreste konstant
  • #1   9. maj 2010 Det lyder som om at Chico vil virkelig vil vise at han er herren i huset og du er hans (som du også selv skriver).
    Jeg vil foreslå at have en adfærdsterapeut indover - om ikke andet, så have kontakt med en over mail/telefon og få gode råd til hvordan I kan arbejde det.

    Prøv at skrive til Irene liliequist (il@hundeliv.dk) - hun er rigtig dygtig og meget hjælpsom smiley

    Hun er også aktiv inde på www.hunde-forum.dk - og der er også mange dygtige hundeejere, som sikkert også kan hjælpe.
    Så kan du prøve at skrive derinde (det er et åbent forum, så man skal ikke melde sig ind i grupper først)

    Håber I finder ud af det - og tillykke med I skal være forældre smiley


Kommentér på:
Min hund dominere min kæreste konstant

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce