463 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

dyre mishandling....!!!!!!!! dyre mishandling....!!!!!!!!

HeeJ
jeg elsker hunde og kan slet ikk leve uden dem...
jeg kan slet ikk klare hvis nogen mishandler deres hunde.. jeg VIL VÆRE MED TIl AT STOPPE DYRE MISHANDLING..,.!!!!
der er ingen dyr der skal udsættes for at blive pint...
jeg vil gøre alt for at stoppe det...
prøv den er side.. den rørte virkelig mig....!!!
www.pitbullproblem.tk/

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gorenje opvaskemaskine viser fejl F11 på display 1.120 kr.
  • Reoler op og hænge 500 kr.
  • Toilet løber konstant 2.200 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Havearbejde for to friske gutter 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyre mishandling....!!!!!!!!
  • #1   1. aug 2005 Jette: ja den rørte sandelig også mig...
    meget dybt enda :´(
    jeg linker nu selv til siden .... og hvor føler man sig magteløs !!!

• #2   1. aug 2005 ja det må du nok sige.. men jeg forstår bare ikk horfor folk kan lig at mishandle dyr.. hvor sjovt er det at hunden skal pines og den hyler hvis man gør noget... puha jeg kan blive så rassende ved tanken om det...

• #3   1. aug 2005 Undskyld jette.. Jeg vil ikke kikke, for dyre mishandling kan jeg slet ikke klare, eller at se, det gør bare for ond helt ind i..!! :.( Men på vilken måde kan vi hjælpe? For DET vil jeg?!!! Noget er burde man da kunne gøre??

• #4   1. aug 2005
    Det er meget <b>AFSTUMPEDE</b> mennesker (vil nu ikke kalde dem mennesker) der gør den slags ting mod uskyldige dyr :´(

• #5   1. aug 2005 ja.. jeg vil os bare så gerne hjælpe.. men hvordan.. og ja det er ikke mænesker det er udyr.. de skal selv prøve det...!!!!!!!!!

• #6   1. aug 2005 puhaa.. for en film.. jeg kan heller ikke klare folk som ikke passer godt på dyrene, for de vælger jo ikke hvor de skal bo og leve. alt dyremishandling skulle stoppes for altid. jeg er også meget dyre glad og kan ikke li at de dyr blive behandlet sådan. føj føj..

• #7   1. aug 2005 mine forældre har en lille kennel.. så jeg kan ikke leve uden en hund.. puha så bare tanken om de skulle blive mishandlet.. nej nej..

• #8   1. aug 2005 Ja uansedt hvat "folk" gør ved det deres dyr (eller andres) Skulle selv prøve det! helst 10 gange værre!! -hvis det nu kan lade sig gøre....

• #9   1. aug 2005 Hej jeg hader også dyremishandling. Heldigvis ville min computer ikke vise mig det klip, og som jeg kan læse hvad I andre skriver, var det måske meget godt. Og et eller andet sted kan jeg heller ikke forstå hvorfor jeg prøvede, fordi det gør så ondt på mig. Jeg ville også gerne gøre alt hvad der stod i min magt til at få det stoppet. Og ja det er virkelig afstumpede mennesker der gør sådan noget. Nok for at gøre sig til overfor andre. Det er ihvertfald folk med ringe selvtillid.
    Hilsen Joan

• #10   1. aug 2005 Jeg har set videon mange gange nu, og jeg sidder stadig med tårer i øjnene hver gang.
    Men guuuuuud, hvor jeg dog elsker de sidste to slide-shows, der viser nogle pragtfulde hunde!

Kommentér på:
dyre mishandling....!!!!!!!!

Annonce