{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

R.I.P min anton {{forumTopicSubject}}

Så skete en hver hundeejers værste maridt for mig.
tordsag morgen var jeg ude og morgen tisse med anton, han går som sædvanlig og snuser og pludselig tager en stor schæffer fat i hans snudeparti og trækker ham igennen deres have låge, han bare høre min lille hund skriger og skriger, jeg får skuppet lågen op og hunden slipper ham først da ejer kommer stormene ud, tudene tager jeg min lille hund op og kan straks se at han har brækket kæben da denne hænger mede ved brystkassen, tudende får jeg bukseret Anton ind i bilen han skriger og skriger hele vejen ind til kvl. (det var så forfærdeligt) inde på kvl siddder vi i 45 min uden der kommer en dyrlæge, vagthavende dyrlæge bor nemlig i hundige og har ikke sin mobil på sig. Kl 7.30 kommer en studerende og fortæller at der ikke kommer en dyrlæge før kl 8.00 (HMM det er en akut skadestue, det kunne jeg ikke lige mærke.) vi bliver derfor sendt ind til kbh
og kommer straks ind og anton bliver lagt i bedøvelse så skadernes omfang kan vuderes, kan har brækket kæben helt over, forbenet er brækket og han har en stor flænge i maven.

bryder endnu engang sammen for han ikke lade min elskede hund gå igennem alle disse operationer og får af vide der ingen garanti er for at kæben holder på ham.
han skal have hele munden limet helt sammen i ca 5 uger og derfor sondes med både mad og vand i disse uger.

det var min 5 operationer som alle var meget omfattende.
så jeg tog den tunge beslutning og lod min elskede hund få fred for alle disse smerter.

der er helt ufatteligt hvor meget jeg savner ham, kan slet ikke Min elskede hund hvil i fred vi ses ved enden af forstå han ikke er hjemme når jeg kommer hjem og mine forældres hund går hele tiden og leder efter ham.

Farvel min elskede hund, vi ses forenden af regnbuen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P min anton
Kommentér på:
R.I.P min anton

Annonce